וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו חלשים מאוד"

18.9.2006 / 22:24

הפועל ת"א לא שכנעה, אבל טעויות חמורות בהגנה של הכח הובילו אותה לניצחון 1:4. אבוקסיס: "עדיף לתרץ אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד"

במשך 40 דקות זה נראה כמו משחק בין קבוצה ישראלית בינונית לקבוצה אירופית בכירה, רק שהפועל ת"א הייתה על תקן הראשונה. הכח עמידר ר"ג של אורי מלמילאן נעה בחופשיות על הדשא בבלומפילד ונראה היה שזה רק עניין של זמן עד שיגיע שער היתרון. גם אחרי הבעיטה של דן רומן למשקוף, אפשר היה להריח את השער של הכח, בסופו של דבר הוא הגיע רק אחרי שהיא ספגה שלושה שערים מהפועל ת"א, שניצחה 1:4.

התוצאה די משקרת. הפועל ת"א הפגינה מחצית ראשונה די מחרידה והמתנות שקיבלה מההגנה של הכח בדקות 40 ו-42, הן מתנות שאסור לחלק, לא ברמה הזאת. חאבייר פאס ואליניב ברדה כבשו שני שערים שסידרו לאדומים את הניצחון עוד לפני הירידה להפסקה. פנדל של יוסי אבוקסיס קבע 0:3 כבר בדקה ה-51 ולאורחים נשאר הכח רק לשער מצמק של יוסי רוזן. ואליד באדיר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89.

בהפועל ת"א יכולים להתעודד מהמחצית השניה, כשהביטחון חזר והשחקנים הפגינו משהו שמזכיר יותר כדורגל. אולי זה מה שגרם לחלק מאוהדי הפועל ת"א להישאר במשחק במחצית השניה, למרות ה"הבטחות" של כולם לפנות את היציעים כאות מחאה נגד אלימות המשטרה.

הכח עמידר ר"ג זה מועדון שכיף לשחק בו, כך טוענים שחקני העולה החדשה. במקרה הנוכחי, זה לא נראה כזה כיף לשחק בקבוצה שמרשה לעצמה לאבד נקודות ליגה כל כך בקלות.

מהלך המשחק

דקה 1 - הכח עמידר יוצאת להתקפה כבר מהנגיעה הראשונה בכדור, דן רומן בועט מ-25 מטר החוצה.

דקה 13 - איבן יוליץ' מחמם את הרגל בבעיטה מרחוק, אבל הכדור לא קרוב למסגרת.

דקה 17 - מור גולן מוסר מצויין לאבי תקווה שפורץ לרחבה, אלימלך מקדים אותו.

דקה 30 - הזדמנות נהדרת להכח. אבי תקווה מוסר נהדר לדן רומן, שבועט משמאל לקורה, ליאור ראובן משתלט על הריבאונד, אבל בועט ברשלנות מעללמשקוף מול שער ריק.

דקה 40 - גול! קרן להפועל ת"א מצד ימין. ההגנה של הכח עסוקה בשמירה על יוליץ', אבל הכדור מגיע לפאס החופשי, שדוחק מקרוב פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 42 - גול! כדור חופשי להפועל ת"א, 16 מטר לאסונית מהשער. וואליד באדיר מגביה לרחבה, ההגנה של הכח שוב לא מכסה טוב והכדור מגיע לאליניב ברדה, שכובש מקרוב. 0:2 להפועל ת"א.

דקה 51 - גול! השופט פוסק על פנדל להפועל תל אביב אחרי ששוקי נגר דחף את אליניב ברדה ברחבה. יוסי אבוקסיס מדייק. 0:3 להפועל ת"א.

דקה 57 - גול! כדור חופשי להכח עמידר מ-20 מטר. יוסי רוזן מסובב לרשת. הכח מצמקת ל-3:1.

דקה 65 - מתפרצת להכח. שלומי אדרי שולח כדור רוחב מצויין למור גולן, שמחמיץ מקרוב.

דקה 80 - כדור חופשי להכח מצד שמאל מגיע למור גולן, שבועט מ-5 מטרים למשקוף של אלימלך.

דקה 87 - גילי ורמוט פורץ קדימה ומשחרר כדור מ-18 מטר שכמעט ומשפשף את הקורה.

דקה 89 - גול! יוליץ' בועט לגוף של פילוסוף, באדיר משתלט על הריבאונד וכובש מ-18 מטר. 1:4 להפועל ת"א.


הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, תומר חליבה, וואליד באדיר, חאבייר פאס, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול (טל חן, 46), סלים טועמה (גילי ורמוט, 76), ברוך דגו, אליניב ברדה (לוסיאנו דה ברונו, 61), איבן יוליץ'.

הרכב הכח עמידר ר"ג: ישראל פילוסוף, ליאור ראובן, אדריאן גמאן, סיבאטי ליפנייה, שוקי נגר (אילן בכר, 72), יוסי רוזן, גיא טוביאק (ארז אליאב, 46), דודי ליברמן, דן רומן (שלומי אדרי, 46), אבי תקווה, מור גולן.

"אנחנו שיחקנו והם ניצחו"

מאמן הכח עמידר ר"ג אורי מלמיליאן אמר בסיום ל"ספורט 1": "אנחנו שיחקנו והם ניצחו, זה המשחק וכל מילה מיותרת. היה לנו משחק מצויין עד לדקה ה-60 או 70, אבל בשביל לנצח צריך לתת גולים. אם נמשיך לשחק ככה, גם נבקיע שערים. נלמד ממה שקרה לנו היום כדי שנהיה מוכנים למשחק מול בית"ר ירושלים".

יוסי אבוקסיס מהפועל ת"א: "אנחנו לא משקרים את עצמנו. עד הגול הראשון לא היינו במשחק והיינו חלשים מאוד. צריך לזכור שרק לפני שבוע היינו מצוינים ויצאנו בלי הנקודות, ככה זה בכדורגל. ללא ספק הרגשנו עייפות בגלל אודסה ובסופו של דבר אני שמח לתרץ אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד".

כתב וואלה! ספורט, יואב ויכסלפיש מוסיף: בהכח לא ממהרים להסיק מסקנות לאחר התבוסה, וששת השערים שספגה הקבוצה מאז פציעתו של ניר רחמין במחזור הקודם.

הדובר בילי רוזן: "אנחנו יוצאים מהמשחק בראש מורם. הפסדנו אבל אי אפשר לומר שהושפלנו. בחצי השעה הראשונה שיחקנו מצוין. בקרוב יהיו בסגל ישראלים חדשים וגם זרים חדשים ואז הקבוצה תיראה אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

דמיטרדזה: "לאודסה יש סיכוי טוב לעבור את הפועל" (רומן רוזנבלט)

היריבה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, צ'רנמורץ אודסה, התאוששה מהתבוסה הקודמת בליגה ומההפסד להפועל, וגברה בליגה האוקראינית 0:2 על מדאלור דונייצק. חלוץ מדאלור דונייצק, גיורגי דמיטרדזה, ששיחק בעונה שעברה במכבי ת"א, אמר לתקשורת האוקראינית שלדעתו לאודסה יש סיכוי טוב מאוד לעבור את הפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully