וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי לוחץ על מנצ'יני

14.9.2006 / 15:35

הבעלים של אינטר כעס אחרי ההפסד בליגת האלופות, ושמועות מספרות שמנצ'יני יוחלף בעונה הבאה במוריניו. נסטה האריך חוזה במילאן עד 2010

הבעלים של אינטר, מאסימו מוראטי, מנסה להבהיר למאמן רוברטו מנצ'יני שזמנו קצוב, ואם לא יתחיל להביא תוצאות, הוא לא יישאר הרבה זמן בראש הנראזורי. ההפסד 1:0 לספורטינג ליסבון במחזור הפתיחה של ליגת האלופות הגביר את השמועות שז'וזה מוריניו יקבל את המושכות של המילאנזים בעונה הבאה.

"שיחקנו רע מאוד", אמר מוראטי אחרי ההפסד. "אין שום תירוצים".

מוריניו, כידוע, הוביל את צ'לסי לשתי אליפויות רצופות, וספק אם הלוזרית הנצחית של הכדורגל האיטלקי תישאר כזו תחת המאמן הפורטוגלי, שידוע ביכולת שלו להקנות לשחקניו את הבטחון הדרוש להצליח. בנוסף, כשלון של הבלוז בליגת האלופות עשוי לסמן את דרכו של מוריניו החוצה מסטמפורד ברידג'.

"לאינטר יש את הסגל הטוב בעולם כרגע, בכל הקשור לכמות שחקנים ולכשרון", אמר ז'וזה השבוע. "לנו יש סגל של 19 שחקנים, וחלקם ילדים. באינטר אין קבוצה לעתיד, יש קבוצה לכאן ועכשיו". מי יודע, אולי הדברים הללו לא נאמרו בתום לב, וכוונו למנצ'יני ומוראטי, במטרה להלחיץ את שניהם ולקרב את עצמו לג'וב המיוחל.

עוד מאינטר:

* הצ'ילאני בן ה-14 ניקולס מילאן, השחקן הצעיר ביותר אי פעם להופיע במשחק בוגרים, עשוי לעבור לאינטר, כך מדווחת התקשורת האיטלקית. הוא עלה כמחליף בהפסד של קולו קולו מול סנטיאגו וונדררס. מילאן הבקיע שער שנפסל וצד את עינו של אקס אינטר איבן זמוראנו, שהמליץ עליו לנראזורי.

* מאמן ברזיל, דונגה, שלח מסר ברור לאדריאנו: תתחיל להתאמץ יותר. "הוא אלוף, אבל עליו למצוא מחדש את המוטיבציה שלו ואת הפוקוס", אמר. "אינטר זה כמו נבחרת, עם 18 אלופים בסגל. הוא צריך להילחם על מקומו כל יום מחדש".

נסטה לא הולך לשום מקום

אלסנדרו נסטה יצטרף לקאקה ואנדראה פירלו ויאריך את חוזהו במילאן. הבלם בן ה-30 יישאר בסן סירו עד 2011. המהלך הזה הרגיע לא מעט אנשים ברוסונרי, בעקבות חוק חדש של פיפ"א שמאפשר לשחקנים בני 28 ומעלה שבילו חמש עונות או יותר באותה קבוצה, לקנות את השנה האחרונה בחוזה שלהם, ולהשתחרר מכל מחויבות. אבל נסטה, שהגיע מלאציו ב-2002, לא הולך לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully