וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשלמפארד יהיה רגוע, הוא יחזור לבעוט פנדלים"

13.9.2006 / 13:10

מוריניו מסביר מדוע הורה לבאלאק לקחת את הפנדל מול ברמן. וגם: מי החמיא ללבסקי, מי נדהם מהרכב ליברפול ומי אשם בהפסד אינטר?

ז'וזה מוריניו מגבה את פרנק למפארד, למרות ששיחרר אותו מתפקידו כבועט הפנדלים של הקבוצה, אחרי שהחמיץ מול צ'רלטון בפרמייר ליג.

מי שבעט את הפנדל אתמול (שלישי) מול ורדר ברמן בליגת האלופות הוא דווקא הרכש הטרי, מיכאל באלאק, אבל מוריניו מתעקש: "יש לי את מלוא הביטחון בלמפארד, אבל אמרתי שאם הפנדל הבא יהיה קריטי, עדיף ששחקן אחר ייקח אותו. בפעם הבאה שלמפארד יהיה רגוע, הוא יחזור לבעוט. אנשים אולי זוכרים לו את ההחמצה מול צ'רלטון, אבל אני דווקא זוכר 10 פנדלים מוצלחים אחרים שהוא הבקיע בשבילנו".

רייקארד: "זה לא יהיה מירוץ של שתי קבוצות"

מחזיקי הגביע מברצלונה התחילו את מסע ההגנה על התואר ברגל ימין, כשהביסו את לבסקי סופיה 0:5. "ברור שאני שמח מהתחלה שלנו", אמר אתמול (שלישי) מאמן ברצלונה, פרנק רייקארד. "זה תמיד אתגר להציג משחק משובח כמו שהצגנו, אבל אסור לשכוח שבשביל זה צריך שגם היריבה שלך תאפשר משחק פתוח".

רייקארד המשיך במחמאות לקבוצה המובסת וסיכם את המשחק בפשטות: "הם שיחקו די טוב, אבל אנחנו היינו יותר בטוחים ליד השער". על היריבה הבאה, ורדר ברמן, אמר המאמן: "זה לא יהיה מירוץ של שתי קבוצות בלבד. ברמן חזקה מאוד, היא עדיין מתמודדת רצינית על העלייה".

בניטז: "ג'רארד נכנס בזמן"

רפא בניטז יודע טוב מאוד למה הוא פתח עם סטיבן ג'רארד, צ'אבי אלונסו, פיטר קראוץ' וסמי הופייה על הספסל. וכן, יש לזה קשר לעובדה שהחבורה הזאת פתחה בתבוסה בדרבי לאברטון 3:0 השבוע. "אנחנו לא יכולים לצפות מאף אחד להיות ב-100 אחוז מאמץ לכל משחק", הסביר המנג'ר. על זה שג'רארד שנכנס מחליף בדקה ה-72 וכמעט ניצח את המשחק, כשבעיטה שלו פגשה את הקורה, אומר המאמן: "הוא נכנס בדיוק בזמן".

לעומת זאת, כשמאמן פ.ס.וו איינדהובן, רונאלד קומאן ראה את ההרכב של היריבה שלו, אתמול לפני המשחק, הוא לא האמין: "לא ג'רארד, לא אלונסו, לא קראוץ', הייתי בשוק".

מנצ'יני: "החלוצים שלנו היו פסיביים"

מאמן אינטר, רוברטו מנצ'יני, מתעקש כי ההפסד בליגת האלופות לספורטינג ליסבון 1:0 לא נתפס בעיניו כאסון. "לא שמרנו על קצב בפתיחה ונתנו לספורטינג לצבור ביטחון. עם זאת אני חושב שלקראת הסוף היינו אגרסיבים יותר והגיע לנו שוויון".

יחד עם זה, גם למאמן האיטלקי יש ביקורת על משחק קבוצתו. "החלוצים שלנו היו פסיביים. היה חשוב לפתוח טוב את הקמפיין ואת זה לא עשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully