וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונאדוני קורא לטוטי

7.9.2006 / 17:22

המאמן האיטלקי רוצה להשיב גם את "האלופים" האחרים: טוני, יקווינטה ודל פיירו. למרות הניצחון, מעמדו של מאמן צפון אירלנד מתערער

הביקורת כלפי מאמן נבחרת איטליה רוברטו דונאדוני רק החלה וגדלה בשבועות האחרונים, ואחרי ההפסד 3:1 של האזורי לקבוצה אותה ניצחו בדו קרב פנדלים בגמר גביע העולם, צרפת, העיתונים החלו לשתות את דמו בקשית. התקווה של דונאדוני היא לשכנע את פרנצ'סקו טוטי לחזור במהרה למדים הלאומיים.

לפני המונדיאל בגרמניה טוטי אמר כי "90 אחוזים" שיפרוש אחרי הטורניר, אבל אחר כך שינה את דעתו ואמר כי ישוב ב-2007. אבל כעת איטליה עומדת עם נקודה אחת בלבד משני משחקים במוקדמות יורו 2008, ודונאדוני הצהיר כי הוא מעוניין להחזיר במהרה את טוטי ושחקנים נוספים שעשו חיל תחת מרצ'לו ליפי ולא חזרו עדיין ללבוש כחול.

"טוטי אמר לי דברים שונים ממה שאמר לעיתונאים. לי הוא אמר שנדבר בכל הזדמנות, ועכשיו אני הולך לדבר איתו ואחרים", הסביר קואץ' דונאדוני.

הכוונה של טוטי הייתה להתרכז בלחזור לכושר משחק כדי לעזור לרומא להתמודד על הסקודטו, אולם כעת לוחצים עליו לשחק במדי איטליה בחודש הבא במשחקים נגד גרוזיה ואוקראינה. שאר החסרים מהנבחרת שזכתה להניף את הגביע היקר מכל הם לוקה טוני, וינצ'נזו יאקווינטה ואלסנדרו דל פיירו. כידוע, הסירייה A נפתחת רק בסוף השבוע הקרוב, בעקבות שלל עיכובים שנבעו מפרשת הטיית המשחקים ששלחה את יובנטוס לליגת המשנה.

"זה לא רק טוטי, אני רוצה שכל האלופים שלנו יחזרו", הוסיף המאמן בן ה-42, שלא הגיע לאף הישג משמעותי מאז הפסיק להתרוצץ על הדשא כשחקן פעיל. "אני מקווה שהם יעמדו לרשותי באוקטובר".

לצרפת וסקוטלנד יש 6 נקודות כ"א, כאשר לגרוזיה ואוקראינה 3 נקודות אחרי משחק אחד.

מעמדו של מאמן צפון אירלנד מעורער

ככה יעשה לאיש שניצח את ספרד 2:3 אתמול (רביעי) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008 - לורי סנשז, מאמנה של צפון אירלנד, התעורר היום (חמישי) בבוקר ולצד המחמאות על הניצחון הדרמטי מול הספרדים, הוא מצא שמעמדו בסכנה.

יו"ר ההתאחדות האירית, האוורד וולס, סירב להגיב בנושא, אך הסכים לומר: "שיש עניינים שחייבים לפתור". סנשז מצידו לא דיבר עם התקשורת אחרי הניצחון, ועזב מיד את האיצטדיון. וולס התנצל בשם המאמן על אי הופעתו, ותירץ אותה כ"סיבות אישיות".

המאמן הלאומי סבל מביקורות ארסיות אחרי התבוסה לאיסלנד (3:0) במשחק הראשון בקמפיין. אתמול, אחרי השלושער הגדול של היילי לרשת הספרדים, זרק סנשז את הג'קט ועניבה לקהל, מה שבדיעבד יכול להתפרש היום כמחוות פרידה.

אינטר רוצה להפריש את חולצה מספר 3

אינטר תגיש בקשה רשמית להתאחדות האיטלקית, בבקשה להוציא את החולצה מספר 3 לגמלאות. המספר הזה היה שייך לג'יאסינטי פאקטי, שהלך לעולמו לפני מספר ימים, ובאינטר רוצים לחלוק לו כבוד בכך שלא ישחקו יותר עם מספרו. אינטר עשויה להיתקל בבעיה מכייון שהיא כבר רשמה את מספרי הסגל שלה, וניקולאס בורדיסו קיבל את המספר 3.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

פירלו האריך את חוזהו

אנדראה פירלו האריך את חוזהו במילאן עד קיץ 2011. הקשר הבינלאומי בן ה-27, שהגיע למילאן מיריבתה העירונית אינטר ב-2001 עמד לסיים את חוזהו בעוד פחות משנתיים, ולאחרונה דובר על כך שהוא לא מרוצה מכך שלא חתם על חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully