וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד רוצים את ראש המאמן, באיטליה מבואסים

7.9.2006 / 9:09

בספרד זעקו "אסון בבלפאסט", ודורשים את ראש המאמן, באיטליה מתעוררים למציאות חדשה ובגרמניה אדישים ל-0:13 על סן מרינו

משחקי אתמול (רביעי) באירופה הניבו תוצאות מפתיעות מכל מיני כיוונים. כך, למשל, ההפסד המביך של ספרד לצפון אירלנד 3:2, שבא לספרדים בתדהמה גדולה. צרפת הלמה באיטליה, שעדיין נראית כמוכת הנג אובר מהמונדיאל, 1:3, עם יכולת אומללה של השוער ג'יאנלואיג'י בופון. גרמניה שברה את שיא ההפרש בטורניר קדם אליפות אירופה, לאחר שירתה 13 מטחים לרשת של סן מרינו ופינלנד המשיכה להפתיע עם 1:1 מול פורטוגל.

"ספרד הגיעה לתחתית"

בספרד לא ממש ידעו איך לעכל את ההפסד המביש לצפון אירלנד. "אסון בבלפאסט!" זעקה כותרת ה"מארקה", שנכנס באראגונס ובשחקניו: "ספרד הגיעה לתחתית שבתחתית. ההגנה של אראגונס לא מתפקדת". העיתון ציין כי צ'אבי כבש את השער ה-1,000 של הנבחרת ובכך נכנס להיסטוריה, אבל זה לא מנע בושה גדולה מהספרדים.

ה"אל מונדו דפורטיבו" היה חד וציני יותר, ויצא עם הכותרת "1,001 רידיקולוס" (1,001 מגוחך), כשהוא לועג ל"הישג ההיסטורי". ספרד עמדה על 999 שערים לפני המשחק, והעובדה שהתעסקה יותר במי יבקיע את השער ה-1,000 במקום באיך לזכות בנקודות העלתה לרבים את הסעיף.

"לכדורגל הספרדי יש את הדבר הזה, של הרס עצמי. הוא מסוגל להפוך דברים לגרועים, ולפעמים לגרועים הרבה יותר. אראגונס לא התפטר אחרי הכישלון בגרמניה, כי הבטיח לעשות דברים יפים יותר ביורו. כרגע נראה שהמלאכה שלו רבה מאוד".

בהמשך היום האתרים החלו להעלות ספקולציות על עזיבתו האפשרית של ארגונס, שאמר "אם ציבור האוהדים ירצה שאלך, אלך. אבל אני רוצה להישאר ולא רואה סיבה שאתפטר". בכתבה הראשית של האתר marca.com התנוססה הכותרת "עיזרו ללואיס להחליט", ומשם מופנים כל הגולשים לסקר ששואל אם הוא אמור להישאר בתפקידו או לעזוב. יותר מ-80 אלף גולשים הצביעו בסקר, ו-80 אחוזים מהם רוצים אותו בחוץ.

"תנו לי את הזמן"

באיטליה נבוכים. הנבחרת לא מתפקדת, וזה מתחיל להיראות כמו הימים העגומים של 1982, שאחרי הזכיה בגביע העולם. אז חיכו האיטלקים שבעה משחקים כדי לנצח במוקדמות היורו של 1984, אליו לא העפילו. הספירה כרגע עומדת על שניים, אחרי התיקו המביך עם ליטא וההפסד לצרפת.

"צרםת השיגה את הנקמה", הכריז ה"גאזטה דלו ספורט", "להם יש סיבות להיות גאים, לנו כרגע אין. המערך ההתקפי של דומנק תפס את האיטלקים לא מוכנים. המשחק האיטלקי חסר השראה, וחסר את מגע הקסם של קנבארו, שנעלם במפגש הזה. העתיד של דונאדוני בסכנה".

ה"קוריירה דה לה סרה" יצא עם הכותרת "הלילה בברלין הוא לא יותר מזיכרון נעים". העיתונאי הוא גם מביא את תגובתו של המאמן: "צריך לתת לי את הזמן. נכון שכרגע אנחנו מרגישים מושפלים, אבל אסור להרכין ראש וצריך להתאושש. יש עוד הרבה עבודה, טעויות קורות וננסה לתקנן".

"פסטיבל בכחול". זו כותרת ה"לאקיפ" הצרפתי. הטריקולור הרגישו שהחזירו לעצמם את הכבוד ואת הגאווה אחרי ההפסד לפני חודשיים בברלין. העיתון משתמש גם בכותרת "בליסימו" (נפלא) כעקיצה לכיוון האיטלקים. "כמובן שהגביע לא חזר אלינו לסטאד דה פראנס, ועדיין לא העפלנו לאליפות אירופה, אבל זהו שלב חדש לצרפת. הרגשות עדיין היו טעונים והפצעים היו פתוחים. גובו התעלה מעל קנבארו וחגג על ההגנה האיטלקית. זהו עוד פרק בהיסטוריית המפגשים בין הנבחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גרמניה ממשיכה לספור

הפעם האחרונה בה הובקעו 13 שערים במוקדמות אליפות אירופה הייתה לפני 22 שנה, במשחק הפוטש המפורסם בין ספרד למלטה. ספרד הייתה צריכה ניצחון בהפרש 11 שערים כדי להעפיל לצרפת, כשהולנד דורגה לפניה. מלטה עלתה ליתרון, אבל הספרדים ניצחו 1:12 ועלו לטורניר, תוך מחאות הולנדיות על קנוניה.

במשחק בסן מרינו נפלו שוב 13 שערים, אבל הפעם, סביר להניח, התוצאה האסטרונומית, 0:13, תעבור בקלות יתרה. גם כי גרמניה נבחרת טובה יותר וגם כי... נו, בכל זאת סן מרינו. גם אנחנו נתנו להם פעם שמינייה.

איך לקחו את העניין הזה הגרמנים? בשלווה יתרה. ה"דר שפיגל" העדיף להתייחס לפרישה הצפויה של מיכאל שומאכר, והסתפק בכותרת הצנועה "שיא בסן מרינו", כשהוא מתייחס להפרש הגבוה. ה"פנקפורטר אלגמיינן" היה נדיב יותר. תחת הכותרת "הפרש שיא ל-11 הגרמנים", נכתב כי הגרמנים השיגו את נצחונם הגבוה ביותר מאז 1940. 3,000 אוהדים גרמנים נכחו במגרש, המכיל פחות מ-5,000 מקומות ישיבה, ובו נהנה לוקאס פודולסקי מיום של שיפור סטטיסטי, כשהבקיע ארבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully