וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה הביסה את לבנטה

29.8.2006 / 19:29

הקבוצה המצוינת, שלפני 4 ימים רמסה את ברצלונה עם 0:3 בסופרקאפ האירופאי, הוסיפה שער למדורה וניצחה 0:4 את העולה החדשה

סביליה ולבנטה סגרו הערב (שלישי) את מחזור הפתיחה של הליגה הספרדית, כשהזוכה הטרייה בסופר קאפ האירופאי, מנחיתה מהלומה על ראשה של העולה החדשה, והביסה אותה 0:4. לסביליה כבשו: פרדי קאנוטה 11, קפא 31, 50, 88.

סלטה ויגו - ברצלונה 3:2

ברצלונה וסלטה ויגו סגרו שיחקו אתמול בבלאידוס ונתנו תצוגה מצוינת והתקפית, כשאחרי סיום דרמטי השכיחה אלופת ספרד ואירופה את התבוסה 3:0 לסביליה בסופרקאפ, את ההיעדרות של רונאלדיניו הפצוע, ויצאה עם ידה על העליונה.

פרנק רייקארד החליט לפתוח את המשחק עם ג'יאנלוקה זמברוטה, אחרי שהרכש האיטלקי לא שיחק בסופרקאפ. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה והייתה עם הזדמנויות מועטות, עד שבדקה ה-42 הדף השוער ויקטור ואלדז בעיטה של ננה, רק כדי לראות את ביאנו עט על הריבאונד וכובש את ה-0:1 של המקומיים.

הקטלונים עלו למחצית השנייה נחושים ומלאי מוטיבציה, וסמואל אטו השווה את התוצאה בדקה ה-56, אחרי חילופי מסירות בינו לבין לאונל מסי. הארגנטינאי עצמו ביצע מהפך 5 דקות מאוחר יותר אחרי ששיחרר בעיטה חדה מתוך הרחבה, שער שקבע 1:2. ההגנה של הבלאוגראנה כנראה עוד חלמה מחגיגות השער, כי איפשרה לגוסטבו לופז להשוות רק שלוש דקות מאוחר יותר ל-2:2.

איידור גודיונסן ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הספרדית בדקה ה-78, בדקות בהן שתי הקבוצות היו מסוכנות וקרובות להכריע את ההתמודדות. 10 דקות בלבד אחרי שהאיסלנדי נכנס להרגיש את הלחות של האי האיברי, ודקה אחת אחרי ההרחקה של איריניי מוויגו, קיבל גודיונסן כדור מצוין מדקו, עצר אותו על החזה ושלח וולה יפהפה לרשת, במה ששתי דקות מאוחר יותר הוכח כשער הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully