וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל פתחה עם תיקו, אוואט עם ניצחון

28.8.2006 / 9:01

מדריד סיימה ב-0:0 מול ויאריאל, וגילתה שבניגוד לתחזיות, על הדשא לא יהיה לה קל. דפורטיבו ניצחה 2:3 את סראגוסה

המחזור הראשון בלה ליגה, שנפתחה אתמול (שבת) עם ניצחון 1:2 של ולנסיה מול בטיס, המשיך היום. ריאל מדריד שחושבת תארים והרבה עם מאמן מעוטר ומצליח, ורכש אימתני, גילתה שעל הדשא זה הולך הרבה יותר קשה מאשר על הנייר, ולא הצליחה לנצח בבית את ויאריאל.

דודו אוואט, שהתרגל למאבקי תחתית, נושם לפתע אויר הרים אחרי שקבוצתו, דפורטיבו לה קורוניה, ניצחה את ריאל סראגוסה, והייתה לקבוצה הביתית היחידה שמנצחת היום.

ברצלונה, האלופה בשנתיים האחרונות, תתארח מחר בויגו אצל סלטה, ותחסר את רונאלדיניו הפצוע.

ריאל מדריד - ויאריאל 0:0

ריאל התקשתה מול הצוללת הצהובה והעקשנית, שלא התחשבה ברצון של פאביו קאפלו וחבורת הרכש שלו לבכורה מוצלחת בסנטיאגו ברנבאו. קאפלו פתח עם רוד ואן ניסטלרוי בחוד, כשמאחוריו משחקים ראול ואנטוניו קסאנו. גם מחמדו דיארה, אמרסון, ופאביו קנבארו פתחו, אבל כל השמות הגדולים, והכסף שהוצא עליהם, לא עזר לריאל, שתחפש נצחון בכורה בעידן החדש, במשחקה הבא.

78,000 צופים ראו את הקבוצה של המאמן הצ'יליאני, מנואל פלגריני, עוצרת את ריאל מדריד בביתה, ובודאי הבינו כי לקאפלו יש עוד הרבה עבודה בקבוצתו החדשה.

דפורטיבו לה קורוניה - סראגוסה 2:3

דודו אוואט מתחיל להתרגל לצמרת. השוער הישראלי פתח את העונה טוב עם 3 נקודות מול הקבוצה היומרנית מסראגוסה, שפתחה בהרכב עם לא מעט שחקני רכש ביניהם אנדרס ד'אלסנדרו, פאבלו איימאר, וקרלוס דיוגו.

דווקא האורחים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים. בדקה ה-8 הגנת דפור חלמה, ודייגו מיליטו קיבל את הכדור והכניע את אוואט. 0:1 לסראגוסה.

אלא שדפור הגיבה במהירות, והשוותה כעבור 8 דקות, מרגלי חואן אנטוניו רודריגז. בדקה ה-38 מהפך. גבי מיליטו, בלם סראגוסה ביצע עבירה בתוך הרחבה, וסרחיו כבש מהנקודה הלבנה, 1:2 ללה קורוניה. חבייאר אריזמנדי השלים פתיחה מוצלחת לדפור, עם שער שלישי בדקה ה-74, 4 דקות אחרי שחואנפראן האורח הורחק. אברטון הברזילאי צימק ל-2:3 בדקה ה-80.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

משחקים נוספים:

ראסינג סנטנדר - אתלטיקו מדריד 1:0

אתלטיקו מדריד רוצה לחבור לצמרת הגבוהה העונה, ולמען מטרה זו התחמשה בכבדות במהלך הקיץ. היום יצאה הקולצ'יונרוס לסנטנדר, למפגש מול ראסינג. פרננדו טורס, שנתן מונדיאל ענק בקיץ האחרון, המשיך בכושרו וכבש לזכות אתלטיקו בדקה ה-12, אחרי שהגיע ראשון לריבאונד מבעיטה של לואיס מיסטה. דקה לסיום המחצית נותרו חניכיו של חבייאר אגירה ב-10 שחקנים, אחרי שגיורקאס סייטרידיס הורחק בכרטיס אדום ישיר, אבל הם הצליחו לשמור על יתרון ה-0:1 עד הסיום.


אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד 1:1

שער בפנדל של אריץ אדוריז בדקה ה-38 העניק יתרון לבילבאו בדרבי הגדול של חבל הבאסקים. בילבאו נראתה בדרכה לניצחון, אבל מיקאל ארנבורו הישווה 3 דקות לסיום, וחילק את הנקודות באצטדיון סן מאמס.


אוססונה - חטאפה 2:0

הסינדרלה של השנה שעברה הפסידה בבית, מספר ימים אחרי שהודחה בצורה כואבת מליגת האלופות. לחטאפה כבשו: פאביו סלסטיני 52, נאצ'ו 75.


אספניול - חימנסטיק 1:0

העולה החדשה הלמה במחזיקת הגביע הספרדי, בדרבי הקטן של קטאלוניה. שער של קמפאנו בדקה ה-51 עשה את ההבדל.


רקראטיבו - מיורקה 1:1

לעולה אחרת הייתה פרימיירה פחות טובה, אבל לפחות היא לא הפסידה. חואן אראנגו ה-ונצואלי כבש את מה שנראה כשער הניצחון לזכות מיורקה 4 דקות לסיום המשחק, אבל סאנטי קרזולה השווה בדקה האחרונה.

פרסום ראשון: 27.8.06, 22.20

פרסום אחרון: 28.8.06, 09.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully