וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז בפנים, קולאוטי בחוץ

ניר איסקוב

28.8.2006 / 18:53

דרור קשטן פרסם את הסגל לקראת אסטוניה ואנדורה. תמוז, סבן, בן חיים וקינן זומנו, בלילי וקולאוטי נשארו בחוץ. אופ"א לא דנה בהחזרת המשחקים הבינלאומיים לישראל, ההתאחדות הודיעה שהולנד תהיה הבית החלופי. לוזון מבטיח: "נערער"

התאחדות הכדורגל האירופית, אופ"א, שוב לא דנה היום (שני) בהחזרת המשחקים לישראל, משמע ההחלטה הקודמת בנושא נשארה תקפה. עבור ההתאחדות לכדורגל הישראלית, שרואה כי הזמן עד למשחק הבית הראשון בקמפיין יורו 2008 הולך ומתקצר, זה הספיק כדי להבין כי ישראל לא תארח את אנדורה בר"ג. כזכור, לאחר שפרצה המלחמה עם החיזבאללה הוחלט שהמצב הבטחוני אינו מאפשר את קיום המשחקים בישראל. ההתאחדות הישראלית, שהכינה מבעוד מועד איצטדיון חלופי למקרה הגרוע ביותר, הודיעה כי הנבחרת תארח את אנדורה, במסגרת מוקדמות יורו 2008, ב-6 בספטמבר באצטדיון גופרט של קבוצת N.E.C, שבניימיכן, הולנד.

עוד לפני כן, יצא שר הספורט אופיר פינס בהתבטאויות חריפות כנגד נשיא אופ"א לנארט יוהאנסון והמנכ"ל לארס כריסטר אולסון, שלטענתו אינם אלא "שני עסקנים שבדים אנטישמים שונאי ישראל".

מ"מ יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נשמע נסער גם הוא. "זה המצב כרגע, ואני חושב שאנחנו חייבים לערער בפני כל מוסד שיפוטי של אופ"א על מנת לשנות את רוע הגזירה", אמר לוזון לוואלה! ספורט. "עלינו לפעול בכל דרך חוקית ולא לחסוך בשום זמן ובשום הליך לשם השגת המטרה. אני לא חושב שלהתבטאות של השר פינס היה חלק בהחלטה. עד סוף השבוע היינו בטוחים שההחלטה תשונה, אבל ביומיים האחרונים התחלנו לחשוש שזה לא המצב, בגלל כל מיני דרישות של אופ"א, כמו למשל פקס שמבקש את המגרש החלופי עד שבת ב-12 בצהריים, למקרה שהמשחקים לא יתקיימו בארץ. יש לנו אפשרות לבקש לערער על ההחלטה בפני שלושה דיינים ב-CAS (הערכאה העליונה של בתי הדין של אופ"א - נ.א.), ולא בפני דיין אחד, כפי שהיה המצב בפעם הקודמת. אם גם זה לא יעזור, נבדוק הליכים משפטיים אחרים. אין לי מושג למה אופ"א קיבלה את ההחלטה הזו. אני לא חושב שמישהו שם מודאג מהמצב הבטחוני אצלנו".

מוקדם יותר היום הודיעה איגוד הכדורסל האירופי כי נבחרת הכדורסל תארח בסופיה, והערעור שלה נדחה בטענה שעצם החיפוש אחר בית אלטרנטיבי מהווה הסכמה לשלילת הביתיות.

תמוז, סבן וקינן זומנו לסגל הנבחרת

ובנימה שמחה יותר, מאמן הנבחרת דרור קשטן פירסם את הסגל בן 22 השחקנים לקראת שני משחקי הפתיחה בבית 5 של מוקדמות יורו 2008, ב-2 בספטמבר בטאלין נגד אסטוניה, וב-6 בניימיכן נגד אנדורה. הנבחרת לא תעבור בארץ בין שני המשחקים.

קשטן זימן שלושה שחקנים חדשים שלא היו בסגל למשחק מול סלובניה (1:1): טוטו תמוז, דקל קינן וקלמי סבן. אבירם ברוכיאן ותומר חליבה נופו, כמו גם רוברטו קולאוטי, שנושא אישור שיתופו במדים הלאומיים לא הוסדר עדיין. מי שעדיין לא זוכה לקרדיט מקשטן הוא פיני בלילי, חלוצה של סיבאספור מהליגה הטורקית.

תמוז הנרגש אמר לוואלה! ספורט: "בטח שאני מתרגש, הופתעתי מאוד. צריך לדבר ולהתחיל לעשות. זה נותן לי ביטחון להמשך ומקווה שאחזיר את התמורה. מאז ומתמיד זה היה החלום שלי לשחק בנבחרת. אני כבר רוצה להתאמן ולהרגיש את האווירה".

סגל הנבחרת:

שוערים: דודו אוואט (דפורטיבו לה קורוניה), ניר דוידוביץ` (מכבי חיפה).

הגנה: טל בן חיים (בולטון וונדררס), שמעון גרשון, תומר בן יוסף, עומרי אפק, רוני גפני, יואב זיו (בית"ר ירושלים), קלמי סבן (סטיוואה בוקרשט), דקל קינן(מכבי חיפה).

קישור: עידן טל (בולטון וונדררס), יוסי בניון (ווסטהאם יונייטד), ואליד באדיר, סלים טועמה (הפועל ת"א), יוסי שבחון (מכבי ת"א), מיכאל זנדברג, גל אלברמן (בית"ר ירושלים).

התקפה: יניב קטן, שלומי ארביטמן (מכבי חיפה), עומר גולן (מכבי פ"ת), טוטו תמוז, עמית בו שושן (בית"ר ירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully