וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מביעים צער עמוק בנוגע להערות של פינס"

31.8.2006 / 17:28

אופ"א הגיבה בחריפות לדברים של שר הספורט, שלפי פרסומים בתקשורת טען בין היתר ש"הנשיא והמנכ"ל שבדים אנטישמים"

אופ"א שיחררה היום (חמישי) הצהרה בנוגע לדברים שהופיעו בתקשורת הישראלית ומיוחסים לשר התרבות והספורט, אופיר פינס, וזאת לשונה: "אופ"א מבקשת להביע צער עמוק בנוגע להערות של שר הספורט אופיר פינס-פז על נשיא האירגון לנארט יוהנסון והמנכ"ל לארס כריסטר אולסון".

"אופ"א מוצאת הצהרות אלה לא מקובלות, ולא מבינה את מטרתן. אנחנו בטוחים שהשר בעצמו מכיר באופיים המוגזם של הדברים המיוחסים לו. יותר מזה אופ"א לא רוצה להרחיב בנושא".

"שבדים אנטישמים פועלים נגדנו" (משה בוקר, הארץ)

בהתאחדות לכדורגל חוששים שמשחקה של נבחרת ישראל נגד אנדורה ב-6 בספטמבר לא יערך בארץ. בהתאחדות הבינו כי הדיון בנוגע להחזרת המשחקים לישראל יתקיים היום, אולם מסרו כי לא קיבלו הודעה רשמית על הדיון.

יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, שפיזר אופטימיות לאורך כל השבועיים האחרונים, נשמע אמש אחרת לגמרי. "אני מרגיש רע מאוד, כל רגע שעובר לא עושה טוב. אני חושש מאוד שהמשחקים לא יוחזרו לישראל. בהתחלה אמרו לנו שיחליטו ביום חמישי. ביום חמישי זה עבר ליום שני ועכשיו אני בכלל לא יודע אם יהיה היום דיון באופ"א. אני יכול רק להתפלל שהם ישנו את ההחלטה, אבל מרגע לרגע אני פחות אופטימי וכנראה נצטרך להמתין להחלטה. אין הרבה זמן, ביום רביעי הנבחרת טסה לאסטוניה".

מי שנשמע עוד יותר חד משמעי, וכבר מתכנן את האסטרטגיה נגד אופ"א, הוא שר הספורט אופיר פינס: "לפי מה שהבנתי, גם באמצעות הדרגים הפוליטיים, אין לאופ"א כוונה להחזיר בינתיים את המשחקים לישראל. להערכתי, הם יודיעו זאת בקרוב. צריך להבין שמדובר כאן בשני עסקנים שוודים אנטישמים, שונאי ישראל. שני השוודים האלה , שפועלים נגדנו (הנשיא לנארט יוהנסון והמנכ"ל לארס כריסטר אולסון, מ"ב) מקבלים את ההחלטות והם שונאים אותנו. עד עכשיו שתקנו, כי אם היינו צועקים את זה

כל הזמן היו פוגעים בנו. אבל עכשיו אני מתכוון לפנות לשרים במדינות באירופה שיש להן השפעה על אופ"א כדי להפעיל את הלחץ ובכל זאת להחזיר את הכדורגל לישראל. אני אטלפן מהבוקר לאנשים החזקים בשוודיה ובעוד כמה מדינות, כדי שיפעילו את הלחץ ברמה הפוליטית לשינוי ההחלטה עוד היום. אני מקווה שמה ששונאי ישראל לא עושים, הפוליטיקה תעשה".

ביום חמישי ישתתפו פינס וראשי ההתאחדות בדיון חירום אצל שרת החוץ ציפי לבני, שמתכננת גם היא להפעיל את השפעתה בקרב עמיתיה באירופה. השאלה אם זה לא יהיה מעט מדי ומאוחר מדי.

מערכת וואלה! מוסיפה כי השר פינס מתכוון לשלוח מכתב לאופ"א בו יאמר כי אין סיבה שקבוצות מאירופה לא יגיעו ארצה, מאחר והפסקת האש נשמרת.

עדכון ראשון: 28.8, שעה 7:30
עדכון אחרון: 31.8, שעה 17:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully