וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה בדרך לבולטון

21.8.2006 / 11:50

החלוץ הצרפתי של פנרבחצ'ה אמר ל"ל'אקיפ" כי החוזה ייסגר השבוע. פרגוסון משבח את רוני ורונאלדו, בובי רובסון יעבור ניתוח בראש

החלוץ הצרפתי, ניקולס אנלקה, טוען כי הוא עומד לחתום בבולטון. שחקנה של פנרבחצ'ה הטורקית (ולשעבר בארסנל, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, פ.ס.ז' וריאל מדריד) הודיע למאמן הקבוצה זיקו כי הוא מעוניין לעזוב.

"הייתי מאוד רוצה לחזור לפרמיירליג, וזה עומד לקרות בקרוב", אמר השחקן בן ה-27 ל"ל'אקיפ", "יש לי הסכם עם בולטון לארבע שנים, ואני מאמין שהוא ייסגר השבוע".

פרגוסון משבח את היונייטד

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, הילל אמש (ראשון) את שחקניו, ווין רוני וכריסטיאנו רונאלדו, ששיחקו יחד לראשונה מאז המונדיאל. רוני כבש צמד והפורטוגלי הוסיף עוד אחד בניצחון 1:5 על פולהאם, שמהווה פתיחת עונה אופטימית עבור השדים האדומים.

"שיתוף הפעולה ביניהם היה מצוין", אמר פרגוסון, "אפשר היה לראות בבירור שהם חברים טובים. אנשים תמיד מחפשים את הלכלוך, אבל יש לנו רוח קבוצתית נהדרת במועדון, ולא ניתן לאנשים מבחוץ לפגוע בה".

באנגליה ציפו בקוצר רוח לראות את תגובת האוהדים המקומיים לרונאלדו אחרי התקרית ברבע גמר המונדיאל. "אוהדי פולהאם קראו 'בוז' לעבר רונאלדו", אמר פרגוסון, "אבל בסוף גם הם ידעו להעריך את יכולותיו של הנער".

גידול במוח לבובי רובסון

מאמן אנגליה לשעבר, סר בובי רובסון, עומד לעבור ניתוח בראשו להסרת גידול במוח. ב-5 באוגוסט רובסון בן ה-73 אושפז בבית חולים, לאחר שחש ברע במהלך משחק של איפסוויץ', המועדון שבעבר אימן וכיום משמש בו כנשיא.

רובסון, שגבר בעבר שלוש פעמים על מחלת הסרטן, אמר: "ביום רביעי אעבור את הניתוח להסרת הגידול. המנתחים הבטיחו לי ששאר הגוף שלי נקי ושאני צפוי להחלמה מלאה".

מלבד נבחרת אנגליה, רובסון אימן בעבר את ברצלונה, איינדהובן, ספורטינג ליסבון, פורטו וניוקאסל.

* חברת ההשקעות Belgravia עומדת בפני רכישת ניוקאסל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully