וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי פתחו בסערה

20.8.2006 / 19:57

השדים האדומים הביסו 1:5 את פולהאם עם שני שערים ובישול של ווין רוני. הלונדונים לא התקשו להביס 0:3 את מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר יונייטד פתחה היום (ראשון) את העונה בצורה מרשימה עם ניצחון מוחץ 1:5 על פולהאם. עם כמות שערים כזו, ספק אם מישהו יזכר היום ברוד ואן ניסטלרוי. מנצ'סטר חסרה את נמנייה וידיץ', גבריאל היינצה, ומייקל קאריק הפצועים, אבל הסתדרה היטב בלעדיהם.

שחקניו של אלכס פרגוסון עלו בטירוף למשחק, וכבר אחרי 19 דקות הוליכו 0:4. בדקה ה-7 הגיע הראשון. ריאן גיגס הגביה משמאל, לואיס סאהה הגיע ראשון לכדור ונגח פנימה. הבליץ של "השדים האדומים" המשיך בדקה ה-14, עם שער עצמי של איאן פירס, וכעבור דקה כבר 0:3 משער של ווין רוני, אחרי בישול בנגיחה של סאהה. בדקה ה-19 הגיע הרביעי, אחרי שילוב בין האויבים הגדולים של הקיץ האחרון. ווין רוני העביר כדור רוחב לרחבה, וכריסטיאנו רונאלדו כבש. 0:4 מדהים של היונייטד. כאן הצליחו סופסוף שחקניו ההמומים של כריס קולמן לקחת קצת אויר, ובדקה ה-40 הם גם הצליחו לצמק אחרי שער עצמי של ריו פרדיננד. בדקה ה-64 השלים רוני עם שער שני שלו במשחק, אחרי מסירה של ווס בראון ו-1:5 בסיום. 75,115 צופים חזו בהצגה באולד טראפורד, שעבר הרחבה בקיץ האחרון.

ערב המשחק איים סוכנו של ווין רוני כי השחקן לא ישתתף בפעילויות מסחריות של ההתאחדות האנגלית. רוני הורחק בהחלטה שנויה במחלוקת במהלך טורניר הכנה באמסטרדם, וההתאחדות האנגלית הענישה אותו בהשעיה משלושה משחקים. "רוני מאוכזב מאוד מההתאחדות", אמר הסוכן. "הוא לא יתן לדמותו להופיע עד שיהיה מרוצה מהאופן בו יתייחסו אליו". עונשו של רוני יכנס לתוקף החל מה-23 באוגוסט, והחלוץ יחמיץ את המשחקים מול צ'רלטון, ווטפורד וטוטנהאם.

צ'לסי הביסה את מנצ'סטר סיטי

מנצ'סטר יונייטד קיוותה שאחרי הניצחון הגדול שלה, יריבתה העירונית תעשה תוצאה טובה נגד מי שאמורה להיות יריבתה לצמרת. אלא שתקוות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה של מוריניו הייתה טובה בהרבה מזו של סטיוארט פירס, ולא התקשתה לנצח 0:3.

הסיטי החזיקו מעמד 11 דקות לפני שג'ון טרי העלה את הקבוצה הביתית ליתרון בנגיחה, אחרי כדור חופשי שהרים אריאן רובן. בדקה ה-26 ביססה צ'לסי את היתרון שלה, כשפרנק למפארד כובש בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה. צ'לסי, שבניגוד לרוב הופעותיה תחת ז'וזה מוריניו, פתחה עם שני חלוצי חוד ושני קשרים מרכזיים, שלטה, ואם לאורחים עוד הייתה תקווה, גם היא התבדתה אחרי שברנארדו קוראדי ספג אדום בבכורה שלו במדי הסיטי, בדקה ה-62. דידייה דרוגבה הפעלתן כבש את השלישי של הלונדונים בדקה ה-78. 0:3 לצ'לסי בסיום. קלוד מקאללה ומיכאל באלאק לא נכללו בסגל הקבוצה. לעומתם, סלומון קאלו וג'ון אובי מיקל, הצעירים והמבטיחים, ערכו הופעות בכורה כמחליפים.


עוד לפני המשחק התראיין כוכב צ'לסי, פרנק למפארד, ודיבר על האפשרות שצ'לסי תלך בדרכה של ריאל מדריד. "צ'לסי לא תהפוך לגלקטיקוס - מוריניו לא יתן לזה לקרות", אמר הקשר האנגלי.

גם צירופם של שני כוכבי ענק, אנדריי שבצ'נקו ומיכאל באלאק, לא מפחיד את הקשר, שאומר: "אני לא חושב שרעיון הגלקטיקוס יהיה טוב לצ'לסי, אנחנו צריכים לשמור על הרוח והנחישות שבנינו במועדון".

"אני לא חושב שיש בהם אישיויות של כוכבים", אמר למפארד על שבה ובאלאק. "הם השתלבו בקבוצה מיד וללא בעיות".

למפארד כל כך מרוצה בסטמפורד ברידג', שהוא מוכן להתחייב למועדון עד סוף הקריירה שלו. "יש לי עוד שלוש שנים לחוזה, אבל המועדון כבר פנה אלי בנושא עוד לפני המונדיאל", חשף.

אלרדייס יעזוב את בולטון?

מנג'ר בולטון, סאם אלרדייס, שוקל לעזוב את בולטון, כך מפרסם ה"מירור" האנגלי. אחרי שלא הצליח לזכות במשרת המאמן של נבחרת אנגליה, מצפה אלרדייס לזכות במנת מזומנים שתאפשר לו להביא חלוץ, אחרת, הוא עשוי לעבור לסנדרלנד.

הקבוצה הצפונית פנתה לארלדייס הקיץ, והמנג'ר שקל לעבור אליה כדי למצוא לעצמו אתגר חדש. ההערכה היא כי במידה והנהלת בולטון לא תקצה לו סכום כסף שישדרג את הקבוצה, עשוי אלרדייס לעזוב לסנדרלנד, שנרכשה הקיץ על ידי ניאל קווין, שמשמש כרגע כמנג'ר הזמני של המועדון מהליגה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully