וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה ראשונה בין אלעד לנציגו של שבחון

ניר איסקוב

24.7.2006 / 7:17

הצדדים אמורים להיפגש היום בנוגע להעברתו של קשר הפועל פ"ת למכבי ת"א. דאנג'ו הצרפתי עזב בגלל המצב, נגוי וכריסטינו נבחנים

עסקת העברתו של יוסי שבחון למכבי ת"א עוברת לפסים מעשיים יותר. היום (שלישי), או לכל המאוחר מחר (רביעי), אמור להיפגש בא כוחו של הקשר, עו"ד מורן מאירי, לראשונה עם הבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד, שנחת בארץ לאחר ששהה מספר ימים במחנה האימונים של הקבוצה בבלגיה.

למעשה, כל שנותר לסיכום סופי של העסקה הוא אור ירוק מצד אלעד, עליו מופעלים כל העת לחצים מצד אוהדי פ"ת שלא לאשר את המכירה. עד כה הצהירו ראשי פ"ת על סירובם להיפגש עם נציגי השחקן בן ה-24 עד אשר זה יחל להתאמן בקבוצה, אולם מחר כאמור, פגישה כזו אמורה להתקיים בכל זאת. במסגרת העסקה, אם אכן תצא לפועל, אמורה מכבי ת"א להעביר להפועל פ"ת כחצי מיליון דולר. תנאיו של שבחון בקרית שלום כבר סוכמו.

שלשום (ראשון) ערכה מכבי ת"א את משחק האימון השני שלה במסגרת מחנה האימון בהולנד, מול סרקל ברוז' הבלגית.

המשחק הסתיים בניצחון 1:2 לזכות מכבי ת"א, כאשר את השערים כבשו משה ביטון בדקה ה-45 מבישול של ג'ובאני רוסו ואת השני כבש לירן כהן בדקה ה-80. בדקה ה-63 הישוו הבלגים זמנית מרגליו של בריאן פינס.

אבי נמני אמר בסיום המשחק: "אתמול בבוקר היה אימון ומשחק בצהריים ואולי היינו מעט עייפים. היום שיחקנו מול קבוצה מהליגה הבלגית הראשונה והניצחון חשוב לבטחון שלנו להמשך. האווירה סה"כ טובה מאוד וזה לזכותו של המאמן אלי כהן. האווירה חיובית, אבל אני לא אעשה השוואות לעונה שעברה. הצפיות העונה אומנם יותר נמוכות, אבל אנחנו נהיה קבוצה טובה. זרים עוד יצטרפו ויחזקו אותנו. אני במכבי ת"א הרבה שנים ואין כזה דבר במכבי ת"א שאין ציפיות, בכל סגל, בכל מצב", אמר הקפטן.

שני שחקנים הצטרפו למחנה - הקשר האחורי כריסטיאן נגוי, קשר סטנדארד ליאז', והברזילאי כריסטיאנו. נגוי שיחק לפני כן ארבע עונות במנצ'סטר סיטי ונבחן בימים האחרונים בהפועל פ"ת, כריסטיאנו בן ה-25 מגיע מרודה. השניים ערכו היום (שני) אימון ראשון בקבוצה.

לעומת זאת, הבלם הצרפתי, פרדריק דאנג'ו, הודיע כי הוא לא יצטרף לקבוצה בגלל חששו מהמצב בישראל. אשתו של דאנג'ו נמצאת בהיריון מתקדם, והזוג מסרו למכבי כי הם חוששים להגיע ארצה.

בנאדו תל אביבי?

איש סוד מטעם הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', נפגש ביום שישי בלילה בחשאי עם אריק בנאדו, והציע לו רשמית להצטרף למועדון לשנתיים הבאות תמורת סכום הנע בין 160-170 אלף דולר נטו לעונה.

הבלם בן ה-32, שקיבל הצעה לא רשמית דומה ממכבי ת"א בשבועות האחרונים, ביקש לתת תשובה סופית בימים הקרובים, וההערכה היא כי זו תהיה חיובית. כמו כן, בפני השחקן עומדת הצעה ממכבי נתניה לשלוש העונות הקרובות בסכומים דומים. יש לציין כי בנאדו הרוויח בקרית אליעזר כ-95 אלף דולר.

נציגו של הרציקוביץ' ביקש מבנאדו להסדיר בעצמו את סכום העברתו ממכבי חיפה, העומד נכון לעכשיו על 250 אלף דולר. בקרית שלום יהיו מוכנים לשלם לא יותר מ-50-60 אלף דולר תמורת קפטן מכבי חיפה לשעבר, ולא נשללת שם האפשרות לצרף בלם זר בנוסף לבנאדו.

במכבי חיפה אמנם לא יודו בכך, אולם לנוכח המשקעים בין נשיא המועדון, יעקב שחר, למנג'ר מכבי נתניה, אייל ברקוביץ', תעדיף האלופה להעביר את הבלם הבינלאומי למכבי ת"א, חרף היריבות השוררת בין המועדונים, אפילו תמורת סכום נמוך בהרבה מדרישתה המקורית תמורת בנאדו.

בסביבתו של יוסי שבחון הביעו אופטימיות כי קשר הפועל פ"ת יצטרף רשמית למכבי ת"א בקרוב, וייסע למחנה האימונים שלה בהולנד. דמי ההעברה, שהסתכמו בתחילה ב-450 אלף דולר, עשויים להאמיר לכחצי מיליון דולר.

עדכון ראשון: 23.7.06, 1:42
עדכון אחרון: 25.7.06, 07:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully