וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג המחיר של בנאדו - 250 אלף דולר

רומן רוזנבלט

22.7.2006 / 22:33

קבוצה שתהיה מעוניינת בבלם תצטרך לשלם את הסכום שקבע נשיא הקבוצה, יעקב שחר. ביום שני תמריא חיפה למחנה האימון באוסטריה

אחרי כל הספקולציות בימים האחרונים לגבי תג המחיר של אריק בנאדו מבחינת מכבי חיפה, החליט הערב נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כי קבוצה שתרצה את השחקן תצטרך לשלם בעבורו 250 אלף דולרים. לשחקן, שהוצב ברשימת ההעברות, חוזה לעונה נוספת וכעת הוא צריך למצוא קבוצה מבין המתעניינות בו שתהיה מוכנה לשלם סכום שכזה. כרגע 3 קבוצות נראות כמועמדות העיקריות לזכות בשירותיו, מכבי נתניה, מכבי ת"א, והפועל ת"א. בנתניה כבר שוחחו בנושא עם מכבי חיפה אולם עדיין לא הושג סיכום כלשהו.

מכבי חיפה תערוך מחר (שבת) ב-18:00 את האימון האחרון שלה בארץ לפני היציאה למחנה האימונים השני של הקבוצה, באוסטריה, שבמהלכו צפויים לקבוצה בעיקר משחקי אימון, חלקם מול יריבות אירופאיות חזקות דוגמת מאיורקה הספרדית ונירנברג הגרמנית.

הקבוצה תמריא ביום שני בבוקר, ללא 5 הזרים שכבר נמצאים במקום בו יערך המחנה, ועם אלן מסודי שהחליט להישאר בארץ ולהמריא יחד עם כולם. הזרים שהגיעו יחד עם משפחותיהם למקום, הספיקו כבר להתרגל למקום, שנמצא בכפר פלאחאו, המרוחק כ-80 קילומטרים מזלצבורג ומשמש בעיקר לאימונים של ענפי הסקי. למעשה זוהי השנה הראשונה בה נערכים במקום מחנות אימון של קבוצות כדורגל, כאשר בתקופה האחרונה ביקרו בו נבחרת פרגוואי לפני המונדיאל, וקבוצות נוספות ביניהן דינמו מוסקבה וא.א.ק אתונה.

עוזר מאמן, מכבי חיפה, סלובודן דראפיץ' השוהה יחד עם הזרים אמר הערב על ההתאקלמות: "זהו מקום מדהים ופסטורלי, האווירה בין השחקנים שכבר נמצאים כאן עם המשפחות היא מצוינת. בינתיים הם שומרים על כושר ומגוונים את הפעילות, כמו לדוגמא רכיבה על אופניים. כל הכבוד למכבי חיפה, ליעקב שחר ולרוני לוי, שעשו את הצעד הזה למענם על מנת לעזור להם כמה שניתן. כעת אנו מחכים לכל הקבוצה שתגיע ביום שני".

מאמן הקבוצה, רוני לוי אמר אמש בראיון לאתר הרשמי של המועדון, כי הוא אינו חושש מעזיבת הזרים שכן הם מחוברים מאוד לקבוצה ויודעים שמכבי חיפה לא תעשה שום צעד בלי לדאוג לביטחונם. לוי הדגיש בראיון, כי הוא חושב שדקל קינן ראוי לשחק במשחקי גביע אירופה, שכן השחקן צבר ניסיון גם בזירה הבינ"ל במדי הנבחרות השונות של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully