וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי סטרול חתם ל-4 שנים בנתניה

רומן רוזנבלט

18.7.2006 / 23:01

הבלם אמר: "אני מאושר, עברו עליי רגעים קשים". ברקוביץ' מאשר שמתקיימות שיחות עם אסולין. פאבליצ'יץ' הנבחן יוחתם כנראה

אבי סטרול חתם היום (שלישי) לארבע עונות במכבי נתניה. בימים הקרובים יגישו עורכי הדין של הקבוצה, גיל לב וחן בוכניק, בקשה לשחרור השחקן ממכבי ת"א דרך הוועדה למעמד השחקן.

השחקן אמר אחרי החתימה: "אני מאוד שמח שהכל מאחורי, עברו עליי הרבה רגעים קשים עד החתימה, והיום אני יכול להתרכז אך ורק בכדורגל. אני שמח להשתייך למועדון מפואר כמו מכבי נתניה. בחרתי בנתניה ולא בסטיוואה בוקרשט בגלל שהתחייבתי לאייל ועבורי מילה שווה יותר מכסף. אני שלם ושמח עם ההחלטה שלי, כי מכבי נתניה זה מקום שרציתי להיות בו. אני מגיע אליו באהבה ומצפה לקבלת הפנים של האוהדים החמים של הקבוצה".

מכבי נתניה אישרה כי היא נמצאת במו"מ מתקדם עם ליאור אסולין, שטרם סיכם עם בני יהודה, איתה הוא נמצא במגעים. המנג'ר, אייל ברקוביץ': "למיטב הבנתנו וידיעתנו, מעוניין החלוץ לשחק בעונה בנתניה. זה השחקן שישלים לנו את הפאזל".

מי יהיה הקפטן?

נתניה ערכה הבוקר (שלישי) את האימון השני שלה במחנה האימונים בפרנקפורט, אחרי שאמש הפסידה במשחק האימון הראשון שלה לאיינטרכט פרנקפורט מהבונדסליגה, 3:1.

למרות ההפסד, ראה המאמן אלי גוטמן נקודות אור במשחק הקבוצה וגם בחן לא מעט שחקנים. התחושה הכללית הייתה שנתניה לא נפלה מהגרמנים, ושההפסד הגיע בגלל מספר טעויות בהגנה ובגלל שבדקות האחרונות שיחק ההרכב השני.

לאור הבלגאן שנוצר בקבוצה סביב הענקת סרט הקפטן לאבי סטרול, הבהירו בנתניה כי מדובר במהלך זמני, וטרם נקבע קפטן קבוע. כך שייתכן שבמשחק האימון הבא שיתקיים ביום חמישי הקרוב יענוד את הסרט שחקן אחר.

בסוגיה זו התבטא אחד השחקנים, באירוניה מסוימת, כי "כל דבר זמני עשוי להפוך לקבוע". ידוע שהקהל נתנייתי מעדיף קפטן מקומי, כאשר המועמד המוביל של האוהדים הוא ישראל זביטי, שחקן הבית הכי ותיק כרגע בקבוצה.

מכל הנבחנים, ציינו לטובה שחקנים בקבוצה את הקשר הקרואטי מילאן פבליצ'יץ', אותו גוטמן כנראה יחתים. הבלם הניגרי נוג'ם ראג'י והחלוץ הסרבי פרדרג שוחררו. לאור רכבת הבלמים הזרים שמגיעים לקבוצה והעובדה כי אבי סטרול חתם סופית, נראה שמי שעשוי לאבד את מקומו בהרכב הוא הבלם גולן חרמון, שהציג יכולת טובה בשנתיים האחרונות.

משחק האימון מול מכבי פרנקפורט, שהיה אמור להתקיים ביום חמישי, בוטל מאחר ואשתו של סגן נשיא המועדון נהרגה היום בתאונת דרכים. במקום זה תשחק נתניה מול קבוצת החובבים וולדורף.

בגזרת רביד גזל אין עדיין כל חדש, אם כי לדברי מקורביו, מכבי נתניה היא עדיין האופציה העדיפה עליו, והוא ממשיך לפעול מול מכבי חיפה בעניין, דרך פרקליטתו קרן שטיינפלד. מחר תחגוג הקבוצה את יום הולדתו ה-36 של אבישי ז'אנו.


עדכון ראשון: 18.7 17:25
עדכון אחרון: 18.7 23:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully