וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה הפסידה לאיינטרכט פרנקפורט

רומן רוזנבלט

17.7.2006 / 22:20

הקבוצה של יאמר נוצחה 3:1 מול קבוצת הבונדסליגה במשחק האימון הראשון במחנה. בלם צרפתי וחלוץ מחוף השנהב על הכוונת

מכבי נתניה קיימה הערב משחק אימון מול איינטרכט פרנקפורט מהליגה הראשונה בגרמניה, בנוכחות כ-1500 אוהדים מקומיים. המשחק הסתיים בתוצאה 3:1 לטובת הגרמנים, שהובילו במחצית הראשונה 0:1. בתחילת המחצית השניה השוותה נתניה זמנית, מרגלי אבודו סאמד אוקוצ'ה.

מספר דקות אחרי שערו של אוקוצ'ה הכניס המאמן אלי גוטמן את רוב שחקני ההרכב השני ואת הנבחנים: הבלם הניגרי ראז'י, הבלם הקרואטי, בודימיר והקשר הקרואטי פאבלוביץ'. ברבע השעה האחרונה של המשחק הוסיפו הגרמנים עוד שני שערים בדרך לניצחון ולהפסד ראשון של מכבי נתניה במחנה האימונים. כבשו לפרנקפורט: דומיניק סטרו (צמד), כריסטוף פרוס.

בסיום המשחק, אמר מאמן הקבוצה, אלי גוטמן: "בחלקים רבים מהמשחק נראנו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. המשחק עוזר להסיק מסקנות ויש עוד הרבה עבודה".

בקבוצה נבחן הקרואטי מילאן פאבליצ'יץ' [25]. מדובר בקשר שנחשב לכישרון בקרואטיה. בעונה שעברה הוא שיחק בוארטקס הקרואטית. ועונה קודם שיחק באוסייק. כמו כן נבחן במשחק בלם ניגרי בשם נוג'ם ראג'י, והחלוץ פרדרג ראנדג'לוביץ'. כל הנבחנים ימשיכו להתאמן עם הקבוצה.

בימים הקרובים יחל להתאמן גם הבלם הקרואטי מריאן בודימיר (25), ששיחק בעונה שעברה בפובליקום הסלובנית, ולפני כן שיחק בקבוצת אודינזה האיטלקית אליה הגיע מהיידוק ספליט. השחקן נמצא במחנה האימון אולם צפוי להתחיל להתאמן בעוד מספר ימים.
אתמול הגיע בלם ברזילאי, רגיס אמאראנטה לימה דה קוארדס, (30), שיתחיל להיבחן ביום שלישי בקבוצה.

המשחק נערך על משטח הדשא עליו התאמנה נבחרת ברזיל במהלך המונדיאל, שהובא במיוחד למתקן האימונים של איינטרכט.

בלם צרפתי וחלוץ מחוף השנהב על הכוונת (איציק יצחקי, "חדשות נתניה")

לאחר שירדה מהאפשרות לצרף את החלוץ פטריק סופו, בוחנת מכבי נתניה אפשרות לצרף לשורותיה שני שחקנים בעלי ניסיון אירופי. בימים האחרונים קיבל המנג'ר איל ברקוביץ' שמות של שני שחקנים ששיחקו בעבר בקבוצות צמרת בליגות בכירות באירופה.

הראשון הוא אריק דלומו, בלם בן 33 שמועמד למספר קבוצות בליגות המשנה באנגליה. דלומו שיחק בעבר בקובנטרי סיטי כששיחקה בפרמיירליג באנגליה, באברדין ומת'רוול הסקוטיות ובלה-האבר הצרפתית. בעונה האחרונה שיחק דלומו באולימפיק וואנס מהליגה השלישית בצרפת. דלומו אמור להגיע כבר מחר (שלישי) למחנה, ואם ירשים, יוחתם. שחקן נוסף המועמד לנתניה הוא חלוצה מחוף השנהב של נוטינגהאם פורסט, יוג'ין דאדי, בן 33. בנתניה סיפרו כי שני השחקנים הוצעו לברקוביץ' באמצעות סוכן השחקנים דיוויד אבו.

בימים האחרונים ניהל אייל ברקוביץ' משא ומתן עם סוכני השחקנים שהעבירו לו מספר קלטות של שחקנים זרים, בהם בלם ארגנטינאי שלא יגיע לבסוף למחנה האימונים. חלוץ מחוף השנהב בשם לוז'ו היה מועמד להגיע למחנה, אך מועמדותו ירדה, ככל הנראה על רקע המצב הביטחוני בארץ.

עדכון ראשון: 17.7.06, 10:37
עדכון אחרון: 17.7.06, 22:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully