וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסמן: "השיקולים שלי הם כלכליים גרידא"

שגיא ניר

12.7.2006 / 16:47

מיקי דורסמן מימש את איומיו, ועזב את חולון כדי לאמן את עירוני ר"ג בליגת העל. דורסמן יתמוך בחולון בלאומית, האוהדים זועמים

קצת יותר מחודש אחרי שהגשים חלום והעפיל עם הפועל חולון לליגת העל, עוזב מיקי דורסמן את הקבוצה ומצטרף לצוות המקצועי של עירוני רמת גן. דורסמן, שהיה הבעלים של הפועל חולון בארבע השנים האחרונות ובשנה האחרונה הוביל אותה כמאמן לליגת העל, עוזב את חולון, שבעקבות כך עלולה לחזור ולשחק בלאומית. מי שתתפוס את מקומה בליגת העל תהיה עירוני רמת גן, שבצוות האימון שלה יעבוד דורסמן בצוותא עם חנוך מינץ.

מעט אחרי שנרגעו חגיגות העלייה של חולון לליגת העל, הודיע הבעלים מיקי דורסמן כי אין בכוונתו להחזיק לבדו את הקבוצה בליגת העל. במסיבת עיתונאים שכינס לפני כשבועיים הודיע דורסמן כי לאור חוסר נכונותה של העירייה לסייע כלכלית ביותר מ-100 אלף דולרים, הוא מסיר את האחריות מהקבוצה. דורסמן איים אז כי במידה שלא יגיע גוף שיתקצב את חולון בסכום המינימום לליגת העל (מיליון דולרים), הקבוצה תשחק בלאומית.

בין השורות, רמז אז דורסמן כי בכוונתו להצטרף לקבוצת ליגת על אחרת. לפני כשבועיים פורסם על שיחות בינו לבין מיקי ברקוביץ' בדבר הצטרפות לרמת השרון, אך כעת מתברר כי דורסמן יגיע דווקא לרמת גן, בה יגשים חלום וישמש כמאמן. דורסמן עצמו נמצא כעת בארצות הברית במטרה למצוא זרים שישחקו בעונה הבאה ברמת גן בליגת העל. ייתכן כי דורסמן ימשיך לתמוך בחולון, שתשחק ככל הנראה בליגה הלאומית.

לאור רמיזות מצד מנהלת הליגה כי ככל הנראה ישחקו בליגת העל, ברמת גן כבר עובדים במרץ לקראת העונה הבאה. במועדון מעוניינים בהמשך ההתקשרות עם טונג'י אוואג'ובי ואיתי לב. ולאדי ירמישין, שחקן נבחרת העתודה לשעבר ששיחק העונה באליצור אשקלון, חתם היום (רביעי) בקבוצה. עם זאת, אין ספק כי החיזוק המפתיע ביותר מצידה של הקבוצה מזיסמן, הוא מיקי דורסמן.

"אמשיך לתמוך בחולון בלאומית"

הבוקר (רביעי), התייחס דורסמן למעבר המפתיע ממקום מושבו בלאס וגאס. "אמשיך לתמוך בחולון בליגה הלאומית, אני לא נוטש את חולון. לחולון אין תקציב לבנות קבוצה בליגת העל, ואני אדם שקול שלא נכנס לאף אחד לכיס. השיקולים שלי הם כלכליים גרידא. אין לי סנטימנטים לאף אחד בכל הקשור לכלכלה של הבן שלי והמשפחה שלי".

על האפשרות שיתמוך כלכלית ברמת גן, אליה הוא מצטרף, אמר דורסמן: "אני לא פוסל אפשרות כזאת. אם אצטרך לעזור לקבוצה שאני עובד בה אעשה את זה. באף ספר לא כתוב שאני צריך לקבל משכורת. המטרה שלי היא לעשות משהו שאני אוהב, וכמאמן חיפשתי מקום לעבוד בו. אני המאמן, ומינץ יהיה המנהל המקצועי של האגודה".

על האפשרות לניגוד אינטרסים בין המשך התמיכה בחולון וסיוע כלכלי לרמת גן, אמר: "לא מדובר בשתי קבוצות בליגת העל".

אוהדי חולון זועמים. חיים לזרוס, מראשי חוג האוהדים, התייחס למהלך: "מיקי דורסמן הוא נוכל. כולנו רוצים לפגוע בו. אנחנו נותנים לראש העיר לגייס ספונסרים כי לא נוותר על העליה. מיקי פגע בסמל ובאוהדים, זה גועל נפש של התנהגות. לא ניתו לו לתמוך בהפועל חולון ולא במחלקת הנוער. מחלקת הנוער היא שלנו ולא שלו. נשבית לו את האימונים. התבשלה פה קומבינה. אנחנו מאוכזבים כי הוא ניסה להפיל את המצב על עיריית חולון. מי ידע מי זה מיקי דורסמן לפני שהוא הגיע להפועל חולון?". אוהד אחר, שסירב להזדהות, אמר: "אם חולון לא תשחק בליגת העל גם מיקי דורסמן לא יהיה שם".

בתגובה לדברים אמר דורסמן: "חיים לזרוס הוא אוהד מסור שלא מייצג את כלל האוהדים. סגנון ההתייחסות שלו לנושא מראה לי שההוקרה והתודה שניתנה לי עד היום על מה שעשיתי בשביל הפועל חולון היתה לחינם".

עדכון ראשון: 11.7.06 23:33
עדכון אחרון: 12.7.06 16:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully