וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמינים שחולון תשחק בליגת העל"

שגיא ניר

5.7.2006 / 18:34

אוהדי הפועל חולון נפגשו עם ראש העיר, שהבטיח להם שינסה לסייע בגיוס ספונסרים מבלי לחרוג מהתקציב: "הופתענו ממנו לטובה"

נציגי חוג האוהדים של הפועל חולון קיימו היום (רביעי) פגישה עם ראש העיר מוטי ששון, ויצאו מעודדים. האוהדים ביקשו מראש העיר לסייע לקבוצה, על מנת שזו לא תאלץ לוותר על זכותה לשחק בליגת העל, ובסיום אמר נציגם, חיים לזרוס: "הופתענו לטובה. ראש העיר אמנם לא הבטיח שנשחק במאה אחוז בליגת העל, אבל אנחנו יכולים להיות מעודדים ולהאמין שנשחק בליגה".

ששון נפגש לפני כשבוע עם הבעלים של חולון, מיקי דורסמן, והודיע לו כי הקצבת העירייה לקבוצה לא תעלה על 100 אלף דולרים. בתגובה, כינס דורסמן מסיבת עיתונאים בה איים לעזוב את הקבוצה. בפגישה עם האוהדים היום, הבטיח ששון כי יעשה מאמץ לסייע לקבוצה במציאת ספונסרים, אך הסביר לאוהדים כי לא יוכל לחרוג מתקציב העירייה כדי לסייע לקבוצה. "עכשיו כל שנותר הוא לפתור את המתיחות בין ראש העיר ומיקי דורסמן", אמר לזרוס.

מוקדם יותר היום, נשמעו האוהדים החולונים אחרת לגמרי. "הספורט לא מעניין את ראש העיר, רק תרבות, פסלים ומוזיאונים. מה, כדורסל זה לא תרבות? אנחנו נגיד לראש העיר: 'הכדור בידיים שלך, אחרי שארבע שנים הוא היה אצל דורסמן שמימן את הקבוצה מכיסו'".

הציפיות של האוהדים מהפגישה לא היו גבוהות, אך אלו הבטיחו להנהלת הקבוצה כי בכל מקרה ינהגו באיפוק. "אנחנו לא רוצים שיהיו הפגנות, צמיגים בוערים, משטרה ומעצרים. בוא תמנע את זה עכשיו", קרא לזרוס לראש העיר, בתקווה שזה ישנה את דעתו לגבי תקצוב הקבוצה. הבעלים, מיקי דורסמן, נמצא כעת בחו"ל ועם שובו לארץ בשבוע הבא הוא עשוי לקבל החלטה סופית לאן מועדות פניו.

עדכון ראשון: 5.7.06 13:19
עדכון אחרון: 5.7.06 18:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully