וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בראון פוטר, איזיאה מאמן

גיל קדרון

22.6.2006 / 19:49

אחרי גל שמועות בלתי פוסק הגיעה ההודעה הרשמית. המאמן מפנה את מקומו, והג'נרל מנג'ר יחליפו. דייויד שטרן ישמש כבורר בנושא הפיצויים

לארי בראון פוטר מאימון הקבוצה לאחר עונה מזעזעת של 59:23, ואיזיאה תומאס, הג'נרל מנג'ר, מינה את עצמו במקומו. כך הודיעה היום (חמישי) הקבוצה.

כזכור, בקיץ הקודם הגיע בראון לתפוח הגדול כמושיע של המועדון אותו אהד כילד, וכינה את התפקיד "ג'וב החלומות". אבל הוא העביר את העונה בריבים בלתי פוסקים עם רוב השחקנים בסגל, כולל החלפות האשמות והעלבות מלולכת במיוחד עם סטפון מארבורי.

מעמדו של בראון היה מעורער זה כמה חודשים, כאשר אף אחד בהנהלת הקבוצה לא טרח להזים את השמועות על חילופי המאמנים ההולכים וקרבים. כעת בראון, שהוליך את הניקס לעונתם הגרועה בהיסטוריה, עוזב לאחר עונה אחת בלבד מהחמש עליהן חתם. סעיף בחוזהו של בראון קובע כי דייויד שטרן יהיה הבורר במקרה של פיטורין ויקבע את סכום הפיצויים. הוא אמור היה להשתכר 40 מיליון דולר בארבע העונות הקרובות. המשמעות היא שלא נאמרה המילה האחרונה על הנישואין הבלתי מוצלחים בעליל הללו.

הבעלים של הניקס, ג'יימס דולן, טוען כי פיטר את בראון בגלל הפרת חוזה. ההערכה היא כי הכוונה היא לכך שדולן ביקש ממנו להפסיק את ההתנהלות התקשורתית העוינת שלו, כמו גם לשנות את היחס שלו לקבוצה. הוא קיבל על כך הבטחה, וכעת קובע כי אי קיום אותה הבטחה פירושה הפרת חוזה. כאמור, בראון יוכל לערער על כך מול הקומישינר שטרן.

ועכשיו - איזיאה

"אף אחד במועדון לא שמח על העונה האחרונה, וכולנו מקבלים את האחריות על ההופעות שלנו", אמר איזיאה תומאס בהודעה רשמית. "זו הייתה עונה קשה לכל הארגון ולכל האוהדים. לארי בראון הוא מאמן גדול, אבל משלל סיבות ההבאה שלו לניקס לא הסתדרה כפי שקיווני, ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך".

תומאס הגיע לניו יורק ב-2003 והפך לחלוטין את כל הסגל, שגם כך היה מלא בשחקנים מאכזבים עם חוזים מנופחים. המגמה הזו נמשכה תחת ניהולו (סך משכורות של 125 מיליון דולר, הכי הרבה בליגה), וכעת הוא יקבל הזדמנות לאכול את הדייסה שבישל. הוא לא הצטיין כג'נרל מנג'ר בטורונטו, והוביל את ליגת ה-CBA לקריסה. בשלוש עונות כמאמן באינדיאנה בתחילת העשור הוא העמיד מאזן של 115:131, ופוטר לאחר שלא הצליח לעבור את הסיבוב הראשון בשלושת הפלייאופים הללו. אם זיק לא יצליח להרים את החבר'ה הללו בעצמו, הוא ימצא את עצמו ליד בראון בתור בלשכת האבטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully