וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאינדיאנה מריחה פלייאוף

28.4.2006 / 7:57

בעונה הרגילה הם דישדשו, אבל הפייסרס כבר עם 1:2 על הנטס. שיקגו ודנבר ניצחו את מיאמי והקליפרס וחזרו לסדרה

שלושה משחקי מספר 3 בפלייאוף נערכו בלילה שבין חמישי לשישי. אינדיאנה שוב הראתה שבפלייאוף היא קבוצה אחרת כשעלתה ליתרון 1:2 בסדרה מול ניו ג'רזי, בעוד שיקגו ודנבר ניצחו את מיאמי והקליפרס וצימצמו את הפער בסדרות שלהן ל-2:1. בלילה שבין שישי לשבת יתקיימו עוד שלושה משחקי מספר 3: וושינגטון תארח את קליבלנד (1:1 בסדרה), סקרמנטו את סן אנטוניו (0:2 לספרס בסדרה) והלייקרס את פיניקס (1:1 בסדרה, שידור ישיר ב-ESPN משעה 5:30).

אינדיאנה (6) - ניו ג'רזי (3) 95:107 (1:2 לפייסרס בסדרה)

לפני משחק מספר 3 קנסה הנהלת ה-NBA את ג'רמיין אוניל, על הביקורת שהשמיע כנגד השופטים אחרי משחק מספר 2. התשובה? ערב ענק עם שיא פלייאוף של 37 נקודות פלוס 15 ריבאונדים, בדרך ליתרון משמעותי בסדרה.

אוניל בילה דקות ארוכות על הספסל בשני המשחקים הראשונים, והתלונן על הצגות שעושים שחקני ניו ג'רזי שממלאים אותו בעבירות. הלילה היו אלה השומרים שלו, ננאד קרסטיץ', קליפורד רובינסון וג'ייסון קולינס, שנכנעו לו פעם אחר פעם. אוניל, שקלע בממוצע 13.5 נקודות למשחק במשחקים 1 ו-2 סוף סוף נראה כמו הפרנצ'ייז פלייר שבאינדיאנה מכירים ואוהבים. דאנקים, פייד אווי, זריקות מחצי מרחק, בסיבוב, כל הרפרטואר.

האקס פקטור שוב היה אנתוני ג'ונסון, שקלע 25 נקודות (ב-8 מ-13) והוסיף 8 אסיסטים, ושוב לא נבהל מהמאצ' אפ מול ג'ייסון קיד, מי שפעם לא היה יורד מספיק זמן מהפרקט כדי לאפשר לו להחליף אותו לדקות משמעותיות, בתקופה שהשניים חלקו חדר הלבשה בניו ג'רזי. הפייסרס, שיארחו את משחק מספר 4, יכולים לפתוח פער שלנטס, הלהיט של הליגה בחודשים האחרונים, יהיה קשה לחזור ממנו. סטיבן ג'קסון הוסיף 17 לפייסרס, בעוד פז'ה סטויאקוביץ' חזר ממשחק אחד בחוץ ותרם 10.

ריצ'רד ג'פרסון ו-וינס קרטר הוליכו את ניו ג'רזי עם 25, אבל המשחק של כל אחד מהם היה שונה. RJ קלע את 10 הנקודות הראשונות של הנטס ברבע הרביעי, בעוד וינס החטיא את 10 הזריקות שלו במחצית השנייה, אחרי 21 נקודות ב-8 מ-11 בראשונה. ג'ייסון קיד תרם 14, 6 ו-6 כשקיבל בראש מג'ונסון, בעוד ננאד קרסטיץ' הסתפק הפעם ב-9.

שיקגו (7) - מיאמי (2) 90:109 (1:2 להיט בסדרה)

כל העונה הזו מדברים על החיונית של הפלאש, דווין וויד, למיאמי, אבל משחק מספר 3 הוכיח שוב שבלי שאקיל אוניל אין למיאמי מה לחפש. האיש והדיזל נתקע על 8 נקודות בלבד, אחת מהופעות הפלייאוף הגרועות בקריירה שלו, והבולס חזרו לחיים עם ניצחון גדול על מיאמי. בשלושת הרבעים הראשונים אוניל קלע רק 2 נקודות (!), והוסיף את שש האחרות כשהמשחק היה גמור, רק כדי לחמוק בנקודה משיא הפלייאוף השלילי שלו, שעומד על 7 נקודות.

ההיט הם הקבוצה השנייה בטיבה בליגה בכל מה שקשור לאחוזי קליעה מהשדה, בעוד הבולס הם הראשונים בהורדת האחוזים של היריבה. בשני המשחקים הראשונים מיאמי צלפה ב-48 ו-52 אחוזים, אבל הפעם נתקלה בהגנה נשכנית ופעילה ששיתקה את משחק ההתקפה השותף של היריבה. התוצאה - 41.7 אחוזים מהשדה. כמו כן, השוורים המשיכו ללכת יותר ויותר לטבעת, וצימצמו את כמות השלשות שלהם למשחק. הם הלכו 46 פעמים את קו העונשין, לעומת 33 בלבד של ההיט, אחת הקבוצות המובילות במספר זריקות עונשין למשחק. מייקל ג'ורדן נראה מנשנש סושי בתאי הצפייה היוקרתיים, ובהחלט מבסוט מעבודתם של ממשיכי דרכו על הפרקט.

זה לא היה ערב שבמיאמי ירצו לזכור. שאק ספג עבירה שלישית כבר בתחילת הרבע השני, ג'יימס פוזי הורחק אחרי שחשב לרגע שהוא משחק פלייאוף כשתיקל את קירק היינריך במתפרצת, וגם אנטואן ווקר ויודוניס האסלם חטפו טכניות. גם חזרה עד 59:56 אחרי שלשה של ווקר 7:25 לסיום הרבע השלישי, לא עזרה להיט.

בן גורדון הוליך את שיקגו עם 24 נקודות, קירק היינריך תרם 22 (8 מ-9 מהקו) ו-11 אסיסטים, אנדרס נוצ'יוני שוב היה ענק עם 19 (9 מ-10 מהקו) ו-9 וגם ולואל דנג תרם 19. למייקל סוויטני היו 12.

להיט: דווין וויד 26 (9 מ-22 מהשדה), ג'ייסון וויליאמס 17, אנטואן ווקר 11, יודוניס האסלם 10 ושאק 8 (0 מ-6 מהעונשין).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

דנבר (3) - לוס אנג'לס קליפרס (6) 87:94 (1:2 לקליפרס בסדרה)

אז נכון שהנאגטס דורגו במקום השלישי במערב רק כי היו ראש בית, אבל לא סיבה לעוף מהפלייאוף כבר בסיבוב הראשון. אז אחרי שני ההפסדים בלוס אנג'לס הצליחה הדבוקה שסביב כרמלו אנתוני להתאגד, כדי לייצר משהו שנראה יותר כמו קבוצה שמסוגלת לנצח משחק פלייאוף.

חמישה שחקנים בדאבל פיגרס, משחק אגרסיבי בצבע של מרכוס קמבי שעזר להשאיר את הקליפרס ברגעי ההכרעה בלי אלטון ברנד, שיצא בשש עבירות, וגם היכולת המנטלית לחזור ולהוביל אחרי שוויון עמוק ברבע הרביעי, למרות יתרון דו ספרתי כבר בשלבים הראשונים. כל אלו היקנו לדנבר ניצחון שעשוי להוות את הפרולוג לסדרה של 7 משחקים.

כרמלו אנתוני הוביל את המנצחים עם 24, אבל קשה לתאר את המשחק שלו כיותר מבינוני, שכן צלף 6 מ-17 מהשדה ו-12 מ-19 מהקו. הוא עדיין לא הופיע לפלייאוף הזה. בכלל, הנאגטס, קבוצת התקפה מוגבלת, שוב סבלו מול ההגנה המצוינת של הקליפס, ופגעו ב-38 אחוזים מהשדה, האחוז הגבוה ביותר שלהם בסדרה. מהשלוש הם החטיאו את כל 11 הזריקות שלקחו. ההבדל היה 15 זריקות עונשין יתרון, שליטה מתחת לסלים, והגנה שגרמה לאורחים לאבד 24 כדורים.

אנדרה מילר תרם 14 ו-7 אסיסטים, ארל בויקינס וגרג באקנר 13 כ"א, מרכוס קמבי 12 ו-14 ריבאונדים.

קורי מגטי היה האיש של האדומים בקלאץ' עם 23 מהספסל ב-8 מ-13, אבל החטיא זריקה שסגרה את הסיפור. סם קאסל הוסיף 20, אלטון ברנד 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully