וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וינס קרטר משחק אותה קשוח"

27.4.2006 / 16:41

אחרי התקרית במשחק בין אינדיאנה לניו ג'רזי, אנתוני ג'ונסון פתח קצת את הפה. סקיילס מתכנן מהפכה בהרכב שיקגו, מורנינג עדיין בספק

אנתוני ג'ונסון מהפייסרס לא נשאר אדיש לטראש טוק בינו לבין וינס קרטר במהלך משחק הפלייאוף מול הנטס. "קרטר נצמד אליי כדי לשחק אותה קשוח, דבר שכולנו יודעים שהוא לא", אמר ג'ונסון, "מצד שני, זה בכלל לא ביג דיל בשבילי. השופטים שרקו לעבירת תוקף נגדו במהלך משחק מספר 2, והוא נצמד לי לפנים וקשקש קצת. זה ממש לא מפריע לי".

עוד באינדיאנה, שיתופו של פז'ה סטויאקוביץ' במשחק מספר 3 ייקבע רק לפני המשחק, לאחר שכוכב הפייסרס לא התאמן ביומיים האחרונים. סטויאקוביץ', שהחמיץ גם את המשחק השני, אמר: "עכשיו אני מרגיש יותר טוב כי לא התאמנתי, אבל נראה לגבי ההמשך, אני מקווה שאשחק".

סקיילס מתכנן שינויים בבולס

שני ההפסדים של שיקגו למיאמי בשני המשחקים הראשונים הובילו את מאמן הבולס סקוט סקיילס להכריז כי הוא עשוי לעשות מהפכה בהרכב הקבוצה במשחק מספר 3. מאליק אלן סובל מכאבים בגבו, מייקל סוויטני לא הסתדר עם שאק, וסקיילס העלה את האפשרות שהשניים יוחלפו בחמישייה על ידי לואל דנג וטייסון צ'נדלר.

במיאמי עדיין לא בטוח שאלונזו מורנינג יוכל לשחק גם במשחק השלישי, לאחר שהחמיץ את השניים הראשונים בגלל פציעה בשרירי שוק רגלו השמאלית.

קניון מרטין בעייתי

מה יהיה עם קניון מרטין? לפי התקשורת בדנבר, לנאגטס תהיינה בעיות למצוא לו קבוצה אחרת. יש לו ברכיים מתפרקות, חוזה גבוה, ולאחרונה הוא הושעה עקב התנהגות שפוגעת בקבוצה, לאחר שטען כי הוא פצוע ונשאר לשבת על הספסל. מאוחר יותר התברר שהוא פשוט לא היה מרוצה מדקות המשחק שקיבל.

מנהל של אחת מקבוצות המערב אמר כי "שלושת הדברים האלה יכולים להיות מדאיגים. הברכיים זה נושא מטריד, והחוזה הוא בהחלט גבוה, אבל אפשרי". כרמלו אנתוני אמר כי גם הוא לא יודע מה יהיה עם מרטין בעונה הבאה: "אני רק מקווה שההנלה תסגור איתו את העניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully