וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חשבתי למסור את הכדור"

24.4.2006 / 12:03

סטיב נאש, ששלשה שלו ניצחה את הלייקרס, מרוצה, כמו דירק נוביצקי מדאלאס ואנתוני ג'ונסון מהפייסרס. בניקס מתחיל מרד נגד בראון

הפיניקס סאנס התקשו במשחק הפלייאוף הראשון שלהם השנה, מול הלוס אנג'לס לייקרס. שלשה גדולה של סטיב נאש סגרה את הסיפור, והשמשות עלו ליתרון 0:1 בסדרה אחרי ניצחון 102:107. בזמן שהרכז הקנדי זרק את אותה שלשה המאמן מייק ד'אנטוני צעק לו למסור את הכדור החוצה ולהעביר עוד קצת מהשעון. "לא שמעתי אותו, ולא הייתי מקשיב לו גם אם כן הייתי שומע", אמר נאש אחרי המשחק. "התקשינו בהתקפה, וכשהכדור הגיע אליי היה לי מבט טוב על הסל. ידעתי שאני זורק וקולע. לא חשבתי למסור ולראות מה יקרה אז. התכוונתי לקחת ולקלוע את הזריקה, וזה פשוט כל הסיפור".

פיל ג'קסון אמר בימים האחרונים שהוא מתכוון לנצל את הקו הקדמי הנמוך של פיניקס, שמשחקת ללא אמארה סטודמאייר וקורט תומאס, כדי להכניס את הכדור פנימה ולערב את כל הלייקרס. "לא האמנתי לו לפני המשחק", אמר ד'אנטוני, "אבל עכשיו אני מאמין". LA הצליחה לעצור את משחק הריצה של הסאנס והקשתה עליהם גם בהתקפה עומדת, אבל במקום זאת השמשות השיגו את מנת הנקודות הרגילה שלהם (רק נקודה פחות מהממוצע העונתי) על ידי אינספור טיולים לקו העונשין. במהלך העונה פיניקס שברה שיא NBA להכי מעט זריקות עונשין למשחק, 18, אבל ביום ראשון הם הגיעו ל-35, מהם קלעו 30. "אמרנו לשחקנים לא לעשות עליהם עבירות", כעס פיל ג'קסון. "זה מקור נקודות שלא ציפינו שיהיה להם".


דאלאס עלתה ליתרון 0:1 מול ממפיס גריזליס, כשדירק נוביצקי מצטיין עם 31 נקודות, מתוכן 19 במחצית הראשונה. נוביצקי ציין אחרי המשחק: "רציתי שהכדור יגיע אלי בהתקפות הראשונות, כדי שארגיש אותו. חששתי שאני אהיה חלוד אחרי שלא שיחקתי הרבה בסוף העונה. קיוויתי למצוא את הקצב שלי". פאו גאסול שקלע 24 נקודות לגריזליס: "אנחנו צריכים להיות יותר קשוחים".

אנתוני ג'ונסון, ששיחק בעבר בניו ג'רזי, היה זה שניצח בדקות האחרונות את המשחק עבור קבוצתו הנוכחית אינדיאנה פייסרס (88:90), עם שתי נקודות מהעונשין, פחות משנייה לסוף: "כולם רוצים לשים תוויות על שחקנים, ועלי הייתה כזו של רכז מחליף, אחד שלא יכול לעשות את זה. לכן, כשמגיעות הזדמנויות, צריך לקחת אותן".

אוי, שמח בניו יורק

מרד בניו יורק ניקס. שחקני הקבוצה הוזמנו, על פי הנוהל המקובל, לשיחות אישיות עם הנשיא אייזיאה תומאס והמאמן לארי בראון, ושמונה מהם האשימו את בראון בעונה הגרועה של הקבוצה מאז ומעולם (מאזן 59:23), בטענה שהמאמן לא ידע להגדיר את התפקידים בקבוצה, וגם תקפו את ההתנהלות התקשורתית שלו. הדבר בוודאי לא הפתיע את בראון, שהודה לפני שבועיים שבמהלך העונה נאלץ "כמעט להתחנן לשחקנים שישחקו".

"הניקס יצטרכו לעשות שינויים מרחיקי לכת בקיץ הקרוב", אמר מקורב, "לארי לא יוכל להכנס לאותו חדר הלבשה בו נמצאת אותה חבורת שחקנים. הוא איבד מספר שחקנים ואין סיכוי שיזכה באמונם מחדש".

אייזיאה תומאס אמר: "יש לנו קבוצת שחקנים שרוצה להשאר ביחד ולשחק ביחד, ומאמינה ביכולת שלה לעשות דברים טובים, אבל כרגע אני לא יודע אם זה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully