וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה השאירה את ריאל מאחור

16.4.2006 / 21:44

החזירה את אספניול, הזוכה הטרייה בגביע, למציאות הקשה של הליגה עם 0:4, ועקפה את המדרידיסטה שסיימה ב-1:1 מול חטאפה

כשברור שברצלונה תזכה באליפות, המאבקים במחזור ה-33 בליגה הספרדית מתמקדים על המקומות המובילים לאירופה, ובקרבות העזים נגד הירידה.

המאבק על הצ'מפיונס

ולנסיה - אספניול 0:4
נצחון חשוב של ולנסיה במסגרת המאבק שלה מול ריאל מדריד על המקום השני, המוביל ישירות לליגת האלופות, מול הזוכה הטרייה שגביע. אספניול כנראה לא התעוררה מחגיגות הזכייה ונותרה מסובכת בתחתית. דויד וייה כבש את הראשון בפנדל, 6 דקות לסיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה השתחרר הפקק, ורוברטו אייאלה (66), מיסטה (70), ורובן בראחה (86) חתמו משחק מצויין של ולנסיה, שחסרה את פאבלו איימאר, שלא יחזור לשחק העונה אחרי שחלה בדלקת קרום המוח.


חטאפה - ריאל מדריד 1:1

ריאל איבדה שתי נקודות וגם את המקום השני. ז'וליו בפטיסטה כבש לזכותה בדקה ה-61, אבל קסיאס נכנע לשער שוויון של מנואל תנה בדקה ה-83.


אוססונה - מלאגה 1:1

אוססונה איבדה נקודה מול הקבוצה מהמקום האחרון, שרק נס יציל אותה מירידה. פונייל בפנדל (30) העלה את קבוצתו של המאמן המכסיקני, חביאר אגירה ליתרון, אבל 10 דקות לסיום השווה ריצ'רד מוראלס האורוגוואי, לזכות מלאגה.

שאר המשחקים:

סלטה ויגו - בטיס 0:2

בטיס הגיעה אחרי שהצליחה להחלץ מהתחתית בשבועות האחרונים, הורידה הילוך, וסלטה השיגה 3 נקודות חשובות, עקפה את דפורטיבו לה קורוניה, והתמקמה במקום השישי המוביל לגביע אופ"א. חורחה לארנה (17) וחסוס פררה (87) כבשו לסלטה.


סראגוסה - קאדיז 2:1

קאדיז עדיין נמצאת מתחת לקו האדום, אבל עדיין מאמינה בסיכוייה להשאר, אחרי שגברה על קבוצה שאיבדה עניין בליגה, ולא הצליחה להתאושש מהתבוסה 4:1 בגמר הגביע לאספניול. לובוש (42) ופאבוני (47) מחקו יתרון מוקדם של סאביו (19).

בהמשך: אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 0:1

פרננדו טורס הכריע את המשחק עם שער 8 דקות לסיום. בילבאו נותרה 2 נקודות בלבד מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully