וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיני צ'מפיונס של ברצלונה

14.4.2006 / 23:30

סמואל אטו הישווה את מספר שעריו בעונה שעברה ב-0:1 של בארסה על ויאריאל. צ'לסי מציעה: 50 מיליון ליש"ט על ראול

שתי הנציגות של ספרד בחצי גמר ליגת האלופות, ברצלונה ו-ויאריאל נפגשו הערב (שישי) בקאמפ נואו. ברצלונה תשחק מול מילאן, ו-ויאריאל תפגוש את ארסנל. המשחק של הערב בטעות עוד יכול להיות הגמר של ליגת האלופות.

שני המאמנים נתנו מנוחה לחלק מהכוכבים שלהם, בראשם רונאלדיניו שסובל ממתיחה קלה בשריר וראה את המשחק מהיציע. בויאריאל קיבלו מנוחה חואן רומן ריקלמה, דייגו פורלאן, חואן פאבלו סורין ואלסיו טקינארדי, בשביל לשמור אותם רעננים למשחק באמצע השבוע.

ברצלונה שלטה ברוב דקות המשחק, והגיעה למצבים רבים, אבל גם ויאריאל יכלה לכבוש לפחות פעם אחת במחצית הראשונה. סמואל אטו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-11, אחרי שקיבל כדור בקצה הרחבה עם הגב לשער, הסתובב, ובעט שטוח פנימה. החלוץ הקמרוני השווה את מספר שעריו מהעונה שעברה (25) אותה סיים כסגן מלך השערים. חוזה מארי יכל להשוות את התוצאה 5 דקות לסיום, אבל בעט מקרוב החוצה.

בארסה הגדילה את הפער בפיסגה ל-14, והאליפות נראת קרובה מתמיד.

אחרי הגביע - חוזרים למציאות האפורה בליגה

לפעמים גביע נוצץ הוא הוכחה מספיקה לקיום. כך זה במקרה של קבוצת אספניול, שזכתה שלשום בגביע המלך הספרדי אחרי ניצחון 1:4 על סאראגוסה. הקבוצה הזוטרה של ברצלונה הגיעה למשחק, שנערך באיצטדיון הסנטיאגו ברניבאו שבמדריד, במטרה להוכיח שיש חיים בברצלונה גם מתחת לצל הכבד שמטילה בארסה על העיר ועל קטאלוניה כולה.

בארסה האפילה במשך יותר ממאה שנים על אספניול - הבכורה הכרונולוגית היתה שלה, כמו גם השחקנים הגדולים, התארים הלאומיים והאירופאים והגאווה המקומית, שהפכה את בארסה לאחד הסמלים הבולטים של הלאומיות הקטלאנית - אבל השבוע הספרדי הזה שייך כולו ל"תוכים" בכחול-לבן.

"אנחנו מגיעים מעיר שבה יש מועדון גדול שמעורר הרבה עניין", אמר לאחר המשחק נשיא המועדון דניאל סאנצ'ס ליברה, "אבל שרדנו הכל. אנחנו כאן, עם גביע, כי אנו שייכים לגזע מיוחד של אנשים גאים ונאמנים".

ראול טאמודו, קפטן הקבוצה, חיזק אף הוא את הכבוד והגאווה שהזכייה בגביע מביאה עמה לאספניול: "כולם אמרו שאין לנו סיכוי מול סאראגוסה, שכבשה יותר מכל קבוצה אחרת בגביע, אבל אנחנו ידענו שננצח במשחק כבר בדרך לאיצטדיון. ראינו את כל האוהדים שלנו בדרך וידענו כמה הם רוצים את הגביע הזה, כמה חשוב להם להיות גאים בצבעים של המועדון. זו היתה חוויה יוצאת מן הכלל ולא רצינו לאכזב אותם על המגרש".

בינתיים אספניול רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום, וחייבת לצאת ביום ראשון עם תוצאה טובה מוולנסיה, אבל זה יהיה קשה מאוד, כי למארחים יש תוכניות לליגת האלופות בעונה הבאה.

משחק מוקש לריאל

חטאפה פתחה את העונה היטב ובמחזורים הראשונים הפתיעה והובילה את הטבלה. מאז נסוגה, כצפוי, אבל מהמקום התשיעי, כשחרב הירידה רחוקה ממנה, היא יכולה לתת קרב לגלקטיקוס (ראשון, 20:00). ריאל ממוקמת שניה, עם אותו מספר נקודות של ולנסיה.

צ'לסי, שבינתיים יורדת מהכוונה לרכוש את זלאטאן איברהימוביץ' מיובנטוס, מציעה 50 מיליון ליש"ט (יותר מ-400 מיליון שקל), עבור קפטן ריאל, ראול. השחקן עצמו אמר: "אני אוהב את ריאל, אבל אם ההנהלה תגיד לי ללכת - אעזוב".

יתר המשחקים בספרד:

שבת: מאיורקה- אלאבס (19:00), סוסיאדד - סנטאנדר (21:00), דפורטיבו - סביליה (23:00).

ראשון: אוסאסונה - מלאגה (18:00), בטיס- סלטה (18:00), סראגוסה - קאדיז (18:00), אתלטיקו מדריד - בילבאו (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully