וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וובר נפצע, פילי התחילה לנצח

גיל קדרון

11.4.2006 / 9:59

עם חמישייה גבוהה ואתלטית, הסיקסרס חזרו מהקבר ומאיימים על המקום השישי. יאו מינג שבר את רגלו בהפסד ליוטה וגמר את העונה

העונה של הסיקסרס הייתה בדרך למטה. אחרי שהחזיקו ביתרון גדול על הבולס בקרב על המקום השמיני במזרח, הפסידו 13 מ-17 משחקים וירדו למקום התשיעי. לאור היכולת הדלה וחוסר האמונה קשה היה לראות אותם מתאוששים. אבל אז קרה משהו בלתי צפוי, שייתכן ושינה את העונה של הקבוצה.

השחקן השני הכי טוב שלה, כריס וובר, נפצע בגבו, אחרי שהיה בריא כל העונה, לראשונה מזה שנים ארוכות.

תוציאו 20 נקודות, 10 כדורים חוזרים, 3.5 אסיסטים ו1.4 חטיפות והרי לכם קבוצה מנצחת. סטיבן האנטר וסם דאלמבר מעמיד צמד תאומי מגדל אתלטי בקו הקדמי, ופתאום הכל נראה אחרת. ההגנה שודרגה, המתפרצות מתרבות, יש יותר תנועה בהתקפה, והחבר'ה בכלל שמחים יותר. קייל קורבר קלע 20, אנדרה איגודאלה הוסיף 19, ופתאום נראה שפקק הוסר מהקבוצה. אולי אלן אייברסון לא היה הבעיה, אולי זה היה CWebb.

בלי וובר הסיקסרס ניצחו את שיקגו בחוץ ואת וושינגטון בבית, ופתאום עולים קולות מעניינים. "ברור שכשוובר יחזור, אז האנטר או דאלמבר יצטרכו לחזור לספסל, ובצדק", אמר אלן אייברסון, שקלע 26 וחילק 15 בניצחון על המכשפים. "אבל אני חושב שזה יהיה טוב מצד מו צ'יקס לנסות ולשמור על ההרכב הזה כמה שהוא רק יכול, כי זה עובד לנו טוב". אתה קלטת את זה, כריס?

"כשיש לך שני חבר'ה גדולים במשחק, זה משנה המון זריקות", הסביר צ'יקס. "הם מורידים ריבאונדים. כשאחד זורק השני הולך לקחת כדור חוזר. וההגנה נראית אחרת עם שני שחקנים בגובה 2.10 מטר שמשחקים באגרסיביות". אתה קלטת את זה, כריס?

בשני המשחקים בהם פתחו יחדיו, העמידו האנטר ודאלמבר יחדיו 21 נקודות ו-23 כדורים חוזרים בניצחון על שיקגו, ו-28 ו-25 בניצחון על וושינגטון. הבולס כבר הודיעו שהם מתחילים למכור כרטיסים לפלייאוף, והוויזארדס הכינו חולצות פלייאוף לפני המשחק האחרון, כי ידעו שניצחון ישריין את מקומם שם. וכעת? פילי מוליכה על שיקגו בחצי משחק, ונמצאת במרחק משחק אחד ובודד מאחורי אינדיאנה ומילווקי בקרבות על המקום השישי והשביעי. רק שוובר לא יחזור להם פתאום.

יאו גמר את העונה

יאו מינג, הסנטר של יוסטון, שבר את רגלו השמאלית במשחק של הרוקטס נגד יוטה. מכיוון שלקבוצה נותרו ארבעה משחקים, ואין לה סיכוי להעפיל לפלייאוף, הסיני גמר את העונה. ליתר בטחון הוא אמר שיבדוק את מצב רגלו ביום שלישי לפני שיחליט באופן סופי.

"אולי זה הכי טוב מבחינתי, ככה אחזור חזק יותר", אמר יאו אחרי ההפסד 85:83 לג'אז. "לפני שאראה רופא אני לא רוצה להגיד כלום".

הסנטר הענק טוען שמהמט אוקור בעט בו בטעות מתחת לסל, למרות שהמצלמות הראו שזה היה דווקא אנדריי קירילנקו שדרך עליו. הכל היה במהלך מלחמה על ריבאונד התקפה, אותו קטף לבסוף יאו והוסיף סל ועבירה. הוא המשיך לשחק כמה דקות עם הכאב עד שיצא כשלוש דקות לפני סוף הרבע הרביעי.

"זו הייתה מלחמה על מיקום", אמר. "זה קורה בכדורסל". זוהי עונתו הטובה ביותר מבחינה אישית של יאו, שקולע 22.6 נקודות ב-52 אחוזים מהשדה ו-85 מהקו, ומוריד 10.3 כדורים חוזרים פלוס 1.7 בלוקים.

העונה של יוסטון הייתה רוויית פציעות. ההיעדרות הבולטת בקבוצה הייתה כשטרייסי מקגריידי החמיץ עשרות משחקים בגלל סדרת פציעות בגוף ובנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully