וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש שוער בשער

9.4.2006 / 23:53

אוואט וסנטאנדר החזיקו מעמד ב-2:2 עם בארסה, התיקו השלישי ברציפות של האלופה. אוסאסונה-אלאבס 1:2, ויאריאל-לה קורוניה 1:1

המחזור ה-32 בליגה הספרדית עמד בסימן המשך דרכה של ברצלונה לאליפות שניה ברציפות. הערב (ראשון), הגיעה הקבוצה הקטלונית, שהעפילה השבוע לחצי גמר ליגת האלופות, למשחק מול ראסינג סנטאנדר, ואחרי פתיחה סוערת וארבעה שערים ב-33 הדקות הראשונות, השתלטה על המשחק, למרות שלא הצליחה להכריע אותו וסיימה ב-2:2, התיקו השלישי ברציפות של הקטלונים. היתרון שלהם בפסגה עומד על 11. הפער בין אוסאסונה לריאל ו-ולנסיה צומק לנקודה בלבד אחרי הניצחון של הבסקים. בתחתית ממשיך להיות חם.

במוקד משחקי יום שבת היה התיקו 1:1 בין ריאל מדריד לריאל סוסיאדאד, וניצחון החוץ 0:1 של ולנסיה מול סלטה ויגו.

סנטאנדר - ברצלונה 2:2

המאמן פרנק רייקארד בחר לוותר לרונאלדיניו על הנסיעה לקנטבריה כדי שיוכל לנוח, בעוד ליאו מסי הפצוע המשיך להיעדר.
בארסה רגועה בפסגה הספרדית עם 11 נקודות יתרון על ריאל מדריד, אבל בקבוצה מתחילים לחשוש מהיכולת בחודש האחרון, שמתבטאת בהספק נקודות בינוני משהו: 2 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד אחד.

מיד בפתיחה הגיע הנריק לארסון להזדמנות פז, ונתן לדודו אוואט להפגין את כישוריו. בעיטה חופשית של בארסה פגעה בחומה והגיעה אל השבדי, שעמד לבד 8 מטרים מהרחבה. החלוץ בעט בסיבוב לפינה הימנית של האוואט, אבל השוער הישראלי התעופף בצורה מרשימה והציל את קבוצתו משער של 100 אחוז. אם זה היה אודישן לקראת מעבר אפשרי לקמפ נואו, אז הוא עבר בהצלחה.

בדקה ה-18 לארסון גבר על אוואט, כשכדור עומק מצוין השאיר אותו באחד על אחד, והשבדי גילגל פנימה את ה-0:1. לא עברה דקה, והתקפה מהירה של סנטאנדר באגף ימין הגיעה אל רמירו אנטוניטו, שהסתובב על סילביניו ברחבה, ושלח רגל מהירה מול ויקטור ואלדז ל-1:1 יפהפה.

השילוב של בלטי באגף ימין ורודרי הצעיר במרכז ההגנה המשיך לא להוכיח את עצמו, כאשר כדור עומק בדקה ה-23 העמיד את אוסקר סראנו מול ואלדז בדרך ליתרון מפתיע 1:2.

המשחק סירב להירגע, ובדקה ה-33 הגיע ה-2:2. לודוביק ז'יולי שבר את מלכודת הנבדל, היתל בהגנה המקומית, ומסר רוחב מצוין לסמואל אטו, שבבעיטה חדה הרעיד את הרשת. מאותו רגע והלאה בארסה השתלטה על המשחק, אבל לא הצליחה להשיג הכרעה, ונראתה חיוורת משהו ללא רונאלדיניו ומסי.

ההפסד לדפורטיבו לה קורוניה בשבוע שעבר דירדר את סנטנדר עמוק למאבקי הירידה, וכעת מחזיקה הקבוצה ביתרון 2 נקודות בלבד על פני ריאל סוסיאדאד, שנמצאת מתחת לקו האדום.

שאר המשחקים

ויאריאל - לה קורוניה 1:1

שתי הקבוצות מקוות לתפוס מקום בליגת האלופות גם בעונה הבאה, אבל הנקודה הבודדת לא עזרה להן במיוחד במקרה הזה. כמו שזה נראה, הסיכוי של הצוללת הצהובה להגיע לשם דרך זכייה במפעל לא יותר נמוך. סרחיו העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-71. גחז'רמו פרנקו הישווה כעבור שלוש דקות וקטע את החגיגות של לה קורוניה.


אלאבס - אוסאסונה 2:1

המארחת רצתה לברוח מעט מהתחתית הבוערת, אבל הרצון של אוסאסונה להמשיך את החלום היה משמעותי יותר. פייר וובו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-13, וסאבו מילוסביץ' קבע 0:2 בדקה ה-58. מיגל פלאניו הורחק בדקה ה-67 בגלל עבירה ברחבה, אבל ג'ון אלויסי החטיא את הפנדל ולא הצליח לצמק. ארודולפו בודיפו המתיק את הגלולה בדקה ה-90, אבל זה היה מעט מדי, מאוחר מדי.


סביליה - ריאל סראגוסה 1:1

סרחיו גארסיה הבקיע בדקה הראשונה של המחצית השנייה והעלה את סראגוסה ליתרון, אבל אנזו מארסקה השווה בדקה ה-90 והשאיר את סביליה במקום החמישי, נקודה מעל סלטה ויגו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צמוד בתחתית

אתלטיק בילבאו - מאיורקה 1:1

בקרב תחתית על שש נקודות. בילבאו לא המשיכה את רצף המשחקים בהם לא נוצחה לשישה. המאמן חאבייר קלמנטה ובילבאו אולי מוליכים את דבוקת התחתית, אבל הפער בינם לבין מאיורקה נותר 2 נקודות בלבד. פרנסיסקו יסטה הבקיע שער מהיר כבר בדקה השנייה לזכות הלבנים-אדומים, אבל חואן פרננדו אראנגו השווה בדקה ה-24.

אספניול - אתלטיקו מדריד 1:1

גבריאל פרננדס ארינס הבקיע לאתלטי ממש בפתיחת המחצית השנייה, ווולטר פאנדיאני השווה 8 דקות לסיום. הקבוצה הקטנה של העיר ברצלונה נותרה בתחתית הבוערת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully