וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלס הרס לרונאלדו את חגיגות ה-100

9.4.2006 / 0:50

חלוץ ריאל הבקיע את שערו המאה במועדון, אבל הכוכב הצ'ילאני של סוסיאדאד השווה ל-1:1. ולנסיה ניצחה בויגו ונצמדה לריאל

היום (שבת) נפתח המחזור ה-32 בליגה הספרדית, כשריאל מדריד ניסתה לשמור על המקום השני שלה שבוע אחרי התיקו מלא הגאווה בסופר קלאסיקו. אבל יכולת חלשה ו-1:1 מאכזב עם ריאל סוסיאדאד בסנטיאגו ברנבאו שלח את השחקנים הלבנים לחדרי ההלבשה לקול שריקות בוז של הקהל המקומי. ולנסיה השתוותה לריאל מדריד בכמות הנקודות, אחרי שניצחה בחוץ את סלטה ויגו 0:1.

ריאל מדריד - סוסיאדאד 1:1

ריאל פתחה טוב את המשחק, הניעה את הכדור מצד לצד, וגם עלתה ליתרון 0:1 מוצדק בדקה ה-26. קרן מצד ימין הגיעה לרונאלדו, שבעט מהאוויר לפינה הקרובה את שערו ה-100 במועדון הלבן של ריאל מדריד. 6 דקות מאוחר יותר היה חייב הברזילאי להכפיל את היתרון כאשר הגיע לכדור רוחב ושלח אותו לקורה. את הריבאונד הוא הצליח לבעוט בשכיבה מעל השער מתוך תיבת החמש.

מארק גונזאלס הצ'ילאני של סוסיאדאד היה המצטיין במגרש כשסיכן שוב ושוב את שערו של קאסיאס. בדקה ה-62 הוא גם קיבל ממנו מתנה, כאשר רוחב פשוט הישר אל הידיים של שוער נבחרת ספרד נשמט איכשהו לרגליו של גונזאלס, שלא התבלבל מקרוב. 1:1 מוצדק.

הלבנים החלו להיות לחוצים, התקשו לפתח משחק ראוי לשמו, וגוטי אף הורחק בדקה ה-82 אחרי שאמר כמה מילים "מיותרות" לשופט, שבוע אחד בלבד אחרי ההרחקה של רוברטו קרלוס, שקילל את השופט במשחק נגד בארסה בקמפ נואו.



שאר המשחקים

סלטה ויגו - ולנסיה 1:0

ולנסיה חזרה בגדול למאבק על המקום השני ונכון לעכשיו, ריאל מדריד מקדימה אותה רק בזכות הפרש השערים. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-29. אלבלדה שלח כדור ארוך לרגיירו, שבישל למיגל אנגולו.

מלאגה - חטאפה 2:1

חטאפה הקטנה ממשיכה להילחם על כרטיס לגביע אופ"א, כנגד כל הסיכויים, ונמצאת כרגע 3 נקודות בלבד מלה קורוניה, שתשחק ביום ראשון נגד ויאריאל. וליקו פאנוביץ' העלה את האורחים בדקה ה-19. חזוס גומס השאיר את המארחים ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-26, אבל זה לא מנע מפאבלו קונאגו להשוות בדקה ה-50. בדקה ה-90 הגיע שוב וליקו פאנוביץ' והבקיע את שער הניצחון. אחרי הצמד שלו ב-0:4 המדהים נגד אוסאסונה בחוץ, הגיע עוד צמד השבוע.


קאדיז - בטיס 1:1

לוקאס לובוס הבקיע מ-11 מטר בדקה ה-68 ומרכוס אסונקאו השווה דקה לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully