וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו ולברון שחקני חודש מרץ

גיל קדרון

4.4.2006 / 11:17

פופוביץ' ולורנס פרנק זכו בתואר מאמני החודש, ופול ופלטון רוקיס החודש. שאקיל חם אש על השופטים, ולארי יוז מתקרב לחזרה

לברון ג'יימס מקליבלנד וכרמלו אנתוני מדנבר, שניהם בוגרי דראפט 2003, זכו בתואר שחקני חודש מרץ בחוף המזרחי והמערבי.

ג'יימס הוליך את הקאבלירס להופעת פלייאוף ראשונה מאז 1997/8 בזכות מאזן 4:10 במרץ. ממוצע הנקודות שלו, 32.9, היה הגבוה ביותר עבורו בקריירה לחודש מסוים כמו גם שיא מועדון. נגד מיאמי ב-12 במרץ הוא קבע שיא קריירה ואת הנתון הגבוה ביותר העונה בליגה - 24 קליעות עונשין.

כרמלו לא נשאר הרבה מאחוריו עם ממוצע מרשים של 29.9 נקודות ב-55 אחוזים מהשדה, ומאזן קבוצתי של 5:11 לנאגטס. הוא קלע מעל 30 עשר פעמים, כולל שלוש פעמים מעל 35, ובאינדיאנה ב-15 לחודש קלע את סל הניצחון הרביעי שלו העונה. סחתיין.

מאמני ורוקיס החודש

מאמן ניו ג'רזי לורנס פרנק ומאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' נבחרו למאמני החודש במזרח ובמערב לחודש מרץ.

פרנק הוליך את הנטס למאזן 3:12, כולל רצף של 11 ניצחונות רצופים (שהפך בינתיים באפריל לרצף של 12), כולל אחד על דטרויט בחוץ. החודש הם שמרו כמו גדולים, ושלוש פעמים ברציפות החזיקו את היריבה על מתחת ל-75 נקודות (74:79 על דטרויט, 72:110 על פיניקס ו-74:86 על ממפיס).

החודש פופוביץ' והספרס החזיקו מאזן 4:12, הטוב ביותר בחוף המערבי, בטח לאור הצליעה של דאלאס. הוא גם ניצח פעמיים את פיניקס, פעם בבית ופעם בחוץ. אחוזי הצלחה של פופ לאורך הקריירה עומד כיום על 67.2, מה שמעמיד אותו רביעי בכל הזמנים, ושני אחרי פיל ג'קסון אצל מאמנים פעילים.

ריימונד פלטון משארלוט וכריס פול מההורנטס קיבלו את תואר רוקיס החודש. פלטון הוליך את כל שחקני השנה הראשונה עם 17 נקודות למשחק, והוסיף על הדרך 6.6 אסיסטים ו-47.4 אחוזים מאחורי הקשת. פול קיבל את רוקי החודש של המערב בפעם החמישית ברציפות, והצטרף ללברון, כרמלו, טים דאנקן, דייויד רובינסון וראלף סאמפסון כיחידים עם ההישג הזה. הוא קלע 15 בממוצע, והוליך את הרוקיס באסיסטים (7.8) וחטיפות (2.21).

חדשות נוספות

* שאקיל לא הלך סחור סחור אחרי שהשופטים הצמידו לו חמש עבירות בהפסד לניו ג'רזי. "זה היה המשחק הכי מגוחך שאי פעם שיחקתי בו", אמר הדיזל בסיום, שלוח התוצאות הראה 78:90 לנטס. "כשיש לך מישהו כמו סטו ג'קסון, סגן נשיא בכיר בהנהלת ה-NBA, אז אפשר להבין איך השופטים נראים כמו שהם נראים. היו המון הצגות היום, ויש חוקים ברורים, אבל השופטים לא הולכים לפיהם. כולם יודעים שיש לגביי מוסר כפול, רק הייתי רוצה שזה לא יהיה כל כך שקוף".

אוניל צבר שתי עבירות תוקף בחצי הראשון, אחת בעקבות מרפק לפניו של ג'ייסון קולינס, שהזדהה לפתע עם דיקמבה מוטומבו, שקיבל אינספור בומבות מהענק בגמר 2001. ברבע השלישי מניין הפאולים כבר עלה לחמש, כולל שתי עבירות תוך 11 שניות. ברבע הזה ניו ג'רזי רצה ל-19:32.

המאמן פט ריילי נלחץ להגנה של שחקנו. "זו צביעות", טען. "הוא שם עליו שתי ידיים, וזה אסור. ואז שאק מסתובב ושורקים לחובתו עבירה".

הליגה הודיעה שתבחן את התגובות הללו לפני שתחליט אם להטיל קנסות. העונה, שאקיל מוליך את הליגה בעבירות למשחק יחד עם אל הרינגטון מאטלנטה, כשלשניהם 4 למשחק.

* ראשיד וואלאס, הפורוורד הצעקני של דטרויט, קיבל עונש השעיה ממשחק אחד ללא תשלום לאחר שרשם את העבירה הטכנית ה-16 שלו העונה. ההשעיה היא אוטומטית, לאור החוקים החדשים של הליגה. כל טכנית מכאן והלאה תושיב את השחקן למשחק אחד בחוץ. הוא יראה מהצד את המשחק נגד ההורנטס.

* הגארד של הקאבס, לארי יוז, מתקרב לחזרה לפרקט. יוז החמיץ את כל החלק האחרון של העונה בגלל שבר ביד, ועד לאחרונה נראה היה שלא יחזור לפני הפלייאוף. כעת קיים סיכוי שנראה אותו בשלישי בלילה נגד הסיקסרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully