וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת נתניה-סכנין: "אין מצב שנוכל לאבד נקודות"

ניר איסקוב ורומן רוזנבלט

30.3.2006 / 17:50

ועוד משייע פייגנבוים: "כל המשחקים שנותרו הם חשובים, בתנאי שלא נאבד נקודות". ישראל זויטי וגולן חרמון לא ישחקו

בני סכנין תופיע למשחק החוץ בשבת (16.55, ה"קופסה") מול מכבי נתניה בהרכב מלא. סכנין, המרוחקת 4 נקודות מחוף מבטחים, סיימה את שני המשחקים הראשונים של שייע פייגנבוים בניצחון על הפועל כפ"ס בגביע ותיקו מול מכבי ת"א בליגה.

"כל המשחקים עד סוף העונה הם חשובים, בתנאי שלא נאבד נקודות", אמר פייגנבוים לוואלה! ספורט. "אנחנו חייבים לקחת נקודות בכל שבעת המשחקים שנותרו, אין מצב שאנחנו יכולים לאבד אותן. נתניה וקבוצות אחרות, שכאילו גמרו את העניין בליגה, עדיין נלחמות ומנסות לשפר עמדות. יש רצינות בכל מועדון. אני מרגיש שהשחקנים שלי מוכנים, רציניים, עובדים קשה וצמאים להצלחה".

לא ברור אם פייגנבוים יעדף בהרכב את ארדיאן פיטו הרומני, שהתנצל בפניו על התנהגותו במשחק נגד מכבי ת"א, או את אחמד קאסום, שהחליפו והבקיע את שער השוויון באותו המשחק. אפשרות נוספת היא שקאסום או רמיק יז'רסקי יועדפו על פני פסקאל קונדופוני.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, אלירן חודדה, גבע ברקאי, שוקי נגר, נידאל חוג'יראת, סלאח חסרמה, עבאס סואן, אדריאן פיטו (אחמד קאסום), פסקאל קונדופוני (אחמד קאסום, רמיק יז'רסקי), יניב אברג'יל.

פגישה נוספת בין יאמר להנהלת נתניה ביום שני

נתניה, שהפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, תחסר את ישראל זויטי, המתאושש מצהבת, ואת גולן חרמון המוצהב. ליאונרד קופרניק צפוי להחליף את זויטי בקישור, ואילו אסף בן מוחא אמור למלא את מקומו של גולן חרמון במרכז ההגנה, לצדו של דקל קינן.

בהתקפה אמור ראובן עטר להמשיך ולהעדיף את סאמדי אבודו על פני פפי קימוטו. הפסד של נתניה ליריבתה, יקטין את הפער ביניהן ל-7 נקודות בלבד.

מקורב לדניאל יאמר התייחס היום למגעים על רכישת המועדון: "ביום שני תהיה לדניאל פגישה נוספת עם חברי ההנהלה, דב לנד ומאיר אוזן. הוא נשמע אופטימי, והוא רוצה לקנות את הקבוצה. יש שתי סוגיות עיקריות שעומדות על הפרק: חובות הקבוצה, שצריך לפתור אותם מול ראש העירייה, ודבר שני, מה הסכום הכספי שכל אחד מחברי ההנהלה יקבל ומתי".

איציק גניש, ספורט הארץ, מוסיף: יאמר העביר אתמול (רביעי) את החוזה שקיבל מהבעלים של המועדון לעורכי דינו כדי שיעירו הערות. "עורכי הדין שלי ינתחו את החוזה ויעירו את ההערות שלהם", אמר אתמול יאמר, "אני אשב איתם מחר כדי שנוכל לנסח את ההצעה שלנו. אני מאמין ומקווה שנוכל להעביר את הגרסה שלנו לבעלים של מכבי נתניה עד יום שני ונוכל לזרז את התהליך של המכירה".

הרכב משוער: אבי פרץ, עופר טלקר, דקל קינן, אסף בן מוחא, אסי וסיהון, טל בנין, ליאונרד קופרניק, אמיר טגה, איברהים עבדול ראזאק, אלן מסודי, סאמדי אבודו (פפי קימוטו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully