וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר דירקטוריון בני סכנין: "יש פה אפליה, ואני לא מתפלא"

ניר איסקוב

30.3.2006 / 10:43

אחמד עאמר זועם על קנס בסך 10,000 שקל שהוטל על קבוצתו עקב נהמות גזעניות, בעוד שבית הדין המשמעתי זיכה את בני יהודה מעבירה זהה

בבני סכנין זועמים על קנס בסך 10,000 שקל שהוטל היום (רביעי) על הקבוצה באשמת נהמות גזעניות מצד אוהדיה נגד שוער בני יהודה, וינסנט אניימה, במשחק הליגה לפני שבוע וחצי.

פסק הדין של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל ניתן בהיעדר נציג מסכנין, לאחר שהיו"ר מאזן גנאים, שיגר מכתב למזכירות בית הדין, בו ביקש לדחות את הדיון היות שנבצר ממנו ומיו"ר הדירקטוריון, אחמד עאמר, להופיע אליו. בקבוצה מתכוונים לדרוש דיון חוזר בנושא. התסכול בסכנין גובר לנוכח העובדה שבני יהודה, שהואשמה בעבירה זהה, זוכתה בבית הדין מחמת הספק.

"לא היו לנו יותר מ-200 אוהדים במשחק, ואין סיכוי שהם קראו קריאות גזעניות, כל העולם שמע קריאות גזעניות רק מצד חלק מאוהדי בני יהודה", אמר בכעס אחמד עאמר. "גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, שמע את הקריאות נגדנו, ובעצמו אמר שזה לא מכובד ושהוא מתבייש. כל המחצית השנייה הם קיללו והשפילו אותנו, ומאוד נפגעתי מהם.

"יש פה אפליה, ואני לא מתפלא", המשיך עאמר. "אנחנו לא אהובים לא על ההתאחדות לא על השופטים ולא על ידי שאר הקבוצות. מסתכלים עלינו בצורה לא שוויונית. העובדה לכך היא שאנחנו ובית"ר נשפטנו על אותה עבירה על אירועי דוחא, את בית"ר קנסו, ולנו נתנו 2 משחקים ללא קהל.

"אני בטוח שיהיו עוד הרבה דיונים ושיפוט לא הגון נגדנו. מה שמעניין את ההתאחדות, המשטרה והשופטים זה רק איך לשים מקלות בגלגלים של סכנין. צריך להגיד את האמת, ולהפסיק להשתמש בלשון רכה. אני בעד שיעשו סדר, אבל שיהיה שוויוני ולכל הקבוצות".

עאמר גם מתח ביקורת על שופט המשחק, חיים יעקב: "השופט היה לא מקצועי ולא אמין, ובקושי צריך לתת לו להיות צופה במשחקים. הוא לא שרק כשאניימה יצא מחוץ לרחבה ונגע ביד, ושרק לפנדל שלא היה נגדנו. כבר חמישה משחקים קורה שיש פנדל לזכותנו, ולא נותנים לנו. אנחנו ניתן תשובה לכולם בכך שנפתיע אותם ונישאר בליגה".

דוברת בני יהודה, רונית אשכנזי, מסרה בתגובה: "אם באיזושהי סיטואציה אנשי סכנין נפגעו, אנחנו מתנצלים על כך. לעצם העניין, בית הדין זיכה את בני יהודה היות שבדו"ח המשחק היה כתוב שהיו נהמות גזעניות, ובסכנין לא שיחקו שחקנים שחומי עור. צר לי שבסכנין מלינים, אבל שכל אחד יתעסק בקבוצתו הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully