וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעה היסטורית

28.3.2006 / 8:55

בלי הגנה ועם הרבה ביטחון, פוגשת בארסה את רונאלד קומאן, שהביא לה גביע בעבר ואת סימאו, ששיחק בה ושוחרר. ליסבון בטירוף

ברצלונה מוליכה בפער מבטיח בצמרת הליגה הספרדית, וקשה לראות מה יעצור אותה מלזכות באליפות שנייה ברציפות. ביום שבת האחרון סיימה הקבוצה בתיקו מאופס עם מלאגה, כשלפני כן ניצחה את ריאל סוסיאדד ואת חטאפה.

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של הבלאוגרנה בשנתיים האחרונות הוא היכולת של כוכביה הגדולים, דוגמת סמואל אטו ורונאלדיניו לשמור על יציבות ועקביות. המעידה של בארסה העונה, בחלק הראשון של חודש פברואר, התבררה כזניחה, ושני הפסדים ברציפות לאתלטיקו מדריד ולולנסיה נשכחו מזמן. מעל הכל, ברצלונה רגועה ובטוחה בעצמה, על סף היהירות. זו הייתה תשובתו של רונאלדיניו כשנשאל אם לדעתו תזכה קבוצתו בליגת האלופות.: "אם אתה חושב יותר מדי על העתיד, אתה שוכח מה אתה צריך לעשות בהווה. אני מנסה לחיות בהווה ולשכוח מהעתיד".


בנפיקה מגיעה למשחק בכושר טוב, אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה. ביום שבת ניצחה קבוצתו של רונאלד קומאן 0:1 את ספורטינג בראגה במשחק צמרת, עם שער ניצחון של נונו גומש, וכרגע היא מדורגת במקום השלישי בטבלה, כשפורטו נראית כמי שתזכה העונה באליפות.

המערכים

הבעיה של ברצלונה במשחק הראשון, שייערך בפורטוגל, עשוייה להגיע דווקא מכיוון ההגנה שלה. אדמילסון ורפא מארקז פצועים, וקרלס פויול מוצהב, ורייקארד ייאלץ להשתמש בירותיו של רודרי הצעיר וחסר הניסיון במרכז ההגנה. מארקז, שנכנס היטב בעת הצורך לנעליו של צ'אבי הפצוע, עלול להתברר כאבידה גדולה במרכז הקישור של ברצלונה. לצד דקו, יקבל מארק ואן בומל, שלא זוכה לקרדיט רחב מרייקארד, את ההזדמנות לעשות דברים דומים לאלו שעשה באיינדהובן. ברצלונה תצטרך להימנע כמה שיותר מלבצע עבירות בחלק המגרש שלה, כשמולה ישחקו שני בועטים ברמה עולמית, סימאו סברוסה ולורן רובר.

קומאן ההתקפי נעזר בשלישיית חוד, שמשחקת ברוטציה בכל המסגרות, הכוללת את ג'אובני הברזילאי, פבריציו מיקולי האיטלקי ונונו גומש. בקישור מספק את הברק סימאו סברוסה. החל מחודש ינואר הוא נעזר בלורן רובר, הצרפתי חם המזג, שהגיע לסטדיו דה לוז מפורטסמות'.

המפתחות

דקו ורונאלדיניו שנחו במשחק מול מלאגה, בנוסף לסמואל אטו הנהדר, הם היתרון הגדול של ברצלונה על בנפיקה. החלק ההתקפי האדיר אמור לחפות על החסרונות ההגנתיים של הקבוצה הקטלאנית. מעבר לכך, הנריק לארסון חוזר לכושר הבקעה טוב ויוכל להינות מתשומת הלב המוגברת לה יזכה אטו, כדי לעקוץ בעצמו.

בנפיקה תנסה לדחוף כדורים לחלוצים עליהם ישמור רודרי, ותשמח לנצל כל עבירה שתבצע ברצלונה בטווח של 35 מטרים מהשער, טווח אפשרי למדי בעבור רובר, אחד מבועטי העונשין הטובים בעולם. סימאו ידוע גם הוא בבעיטותיו החופשיות וירצה להוכיח דבר אחד או שניים לקבוצה בה שיחק תקופה קצרה בטרם שוחרר בחזרה למולדתו. הבעיטות החופשיות הן המפתח של קומאן, שכשחקן הביא גביע אלופות לברצלונה בבעיטה חופשית (מול סמפדוריה ב-1992).

הימורים

ברצלונה מועמדת ברורה לעלייה אצל כל אתרי ההימורים. סנטרבט נותן יחס של 1:1.22 לעלייה של בארסה לחצי הגמר, לעומת יחס של 1:4 במקרה של עלייה פורטוגלית. במידה שתהמרו בוויליאם היל על כך שברצלונה תנצח בשני המשחקים, תקבלו יחס נמוך של 1:2.87.
אם ברצלונה תנצח בליסבון, ובנפיקה תנצח בבארסה, תקבלו 29 פאונד על כל אחד שהשקעתם.

רוצים להיות עשירים? 2:4 לברצלונה, לא משהו לא סביר, גורר יחס של 1:67. תוצאה של 1:3 לבנפיקה שווה 1:51. אם רונאלדיניו יכבוש את השער האחרון במשחק, תזכו בבט 365 ליחס נאה של 1:6.5. שער ראשון במשחק של לורן רובר שווה אפילו יותר, עם 1:13.

ההימור שלנו: ברצלונה, אלא מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully