וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל - יובנטוס: חובת ההוכחה

28.3.2006 / 8:52

תיירי הנרי פוגש במדי ארסנל את יובנטוס, המועדון בו הוא נכשל, פטריק ויירה חוזר להתמודד מול הקבוצה בה הפך לכוכב על. מי ינצח?

יובנטוס מוליכה את הליגה האיטלקית עם 8 נקודות יתרון על פני מילאן, השנייה, כשנותרו 8 מחזורים לסיום העונה. בחמשת המשחקים האחרונים ניצחה יובה שלוש פעמים וסיימה בשתי תוצאות תיקו ביתיות, מול מילאן ובשבת האחרונה מול רומא. העובדה שהגברת הזקנה התקשתה במשחקיה הביתיים מול שתי קבוצות גדולות, ושיחקה בהם לא טוב, צריכה לגרום לצלצול פעמוני האזהרה אצל פאביו קאפלו. המאמן האיטלקי אמר בשבת: "אני בכלל לא מרוצה מהעובדה שאנחנו שיחקנו וארסנל נחה".

ואמנם, ארסנל לא שיחקה ביום שבת האחרון אחרי שמשחק הליגה שלה מול פורטסמות' נדחה בשל מגרש מוצף. התותחנים סובלים מעונה מאוד בינונית, ולמרות שניצחו שלושה משחקים ברציפות, כולל 1:2 על ליברפול, נראה שהם יתמודדו על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה עד הרגע האחרון. זכייה בצ'מפיונס ליג תשכיח כמובן הכל. ארסן ונגר החמיא לפטריק ויירה, שחקנו לשעבר, אותו יפגוש ביום שלישי: "הוא כל כך חזק ודומיננטי, כמעט שאין שחקנים כאלו באירופה". זה לא מנע מונגר לתת לו ללכת בקיץ.

מערכים

יובה תחסר את פאבל נדבד המוצהב. אם ויירה, קאמורנסי, קובאץ' ותוראם יספגו צהוב במשחק הראשון, הם ייעדרו מהגומלין בדלה אלפי.

פטריק ויירה ישוב לראשונה למגרש בו התפרסם, ובו הבשיל והפך להיות אחד מהשחקנים הטובים בעולם. מעניין יהיה לראות כיצד קבוצה טקטית כיובנטוס, המשחקת בסבלנות ושמה מעל לכל את העמידה במגרש, מתמודדת עם קצב המשחק המהיר של האנגלים. ויירה יהיה צריך להתעלם מרגשותיו כבר משריקת הפתיחה, כי תפקידו יהיה המשמעותי ביותר במשחק הראשון. עליו יהיה לנסות ולהאט את קצב המשחק של יובנטוס מצד אחד, ולעצור את הקישור של ארסנל מהצד השני. חוסר ריכוז שלו בדקות הראשונות, והנרי יכול לכבוש שניים מבלי למצמץ.

סול קמפבל ורובין ואן פרסי שיחקו בקבוצת המילואים של ארסנל ביום שבת, אבל לפחות קמפבל צפוי להמשיך להיעדר. ארסן ונגר יחסר את לורן ואת אשלי קול הפצועים, ויזהיר את קולו טורה וחוסה אנטוניו רייס לבל יוצהבו, דבר שימנע מהם לשחק בגומלין. ארסנל תצטרך לשחק מהר ולסמוך על הנרי הנפלא שיעשה את העבודה בחלק ההתקפי. רומא ואינטר, שתיהן איטלקיות טיפוסיות, חוו על בשרן את נחת זרועה של ארסנל בשנים האחרונות, ואם האנגלים ישכילו לשחק את הכדורגל הטיפוסי שלהם, שמשלב טכניקה ומהירות, הם יוכלו לעבור גם את יובנטוס הפייבוריטית.

המצ'אפים

הנרי - טרזגה

למרות שזה לא בדיוק מצ'אפ, ושני החברים הטובים לא יפגשו מעבר לחיבוק הידידותי במנהרת השחקנים, אי אפשר להתעלם מכך שמדובר במפגש בין שני החלוצים הצרפתיים הטובים ביותר. טרזגה חלוץ רחבה ומסתמך הרבה על חבריו. בראש הוא טוב יותר מהנרי ובנגיעה האחרונה הוא לא נופל ממנו. עם זאת, הנרי טוב יותר מחברו. הוא עושה כמעט הכל אצל התותחנים, ומצטיין בעיקר ביצירת מצבי הבקעה לעצמו. גם תהיה לו מוטיבציה מיוחדת מול המועדון מטורינו, שבו נכשל בעונתו הראשונה מחוץ לצרפת.

אמרסון - ג'ילברטו סילבה

איזה קרב מבית היוצר של ברזיל. שני הקשרים האחוריים יפגשו לא אחת ולא פעמיים בעיגול האמצע. סילבה יותר קשוח מחברו, אך נופל ממנו בכל הנוגע לטכניקה ולמסירות. אמרסון מתופקד ביובה בחלק ההתקפי של הקישור המרכזי כשמאחוריו ויירה. אצל ונגר, סילבה הוא האיש ההגנתי יותר בצמד שמשלים ססק פברגאס.

פטריק ויירה - ססק פברגאס

פברגאס עלול להתקל בקושי העונה לשם ויירה. היורש של הצרפתי בארסנל לא פחות טכני ממנו, ולעיתים נראה שבצד ההתקפי יעלה עליו בבוא הזמן, אבל ויירה חזק וקשוח בהרבה ובקרבות של ביניהם, ידו של הצרפתי תהיה על העליונה כמעט תמיד. פברגאס יצטרך להיעזר בג'ילברטו סילבה כדי לזכות בכדורים בקרבות יותר פיזיים במרכז המגרש.

פאביו קאפלו - ארסן ונגר

ללקק את האצבעות. שניהם מועמדים לריאל מדריד, שניהם זכו בלא מעט תארים בשנים האחרונות, שניהם דבקים בסגנונות המשחק הכל כך מנוגדים שלהם.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הימורים

אתר סנטרבט מציב את יובנטוס כמועמדת ברורה לעלות לחצי הגמר עם יחס של 1:1.6 מי שיהמר על ארסנל יזכה ב-2.25 פאונד על כל אחד שהשקיע. בבט 365, אם ארסנל תנצח 0:1 משער של רייס, תזכו ליחס יפה של 1:36. 0:1 ליובנטוס במחצית, והתעשרתם ב-4.5 פאונד לאחד. אם תהמרו בוויליאם היל שתיירי הנרי יכבוש שלושער והוא אכן יעשה זאת, תקבלו 26 פאונד עבור כל אחד. שלושער של טרזגה גורר יחס של 1:34. תוצאה של 0:1 לארסנל זוכה ליחס של 1:7. 0:2 ליובה ותקבלו 11 פאונד בעבור הבודד שהושקע. 1:1 שווה יחס של 1:6.

ההימור שלנו: הבחירה הסולידית היא יובנטוס. הבחירה הרומנטית היא ארסנל, אבל במקרה הזה מדובר יהיה בסיפור מהאגדות, סטייל ליברפול של העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully