וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפו יהיה כשיר

21.3.2006 / 11:57

המגן הותיק הצליח להתאושש מניתוח בברך: "אגיע למונדיאל בכושר טוב". אריאל אורטגה רוצה לשחק גם הוא בגביע העולמי. קאלו לא ישחק בהולנד

מגן מילאן ונבחרת ברזיל, קאפו, מצהיר שיהיה כשיר למשחקי הגביע העולמי בגרמניה. "אני בטוח שאגיע למונדיאל בכושר טוב, זהו החלום שלי", אמר קאפו לאתר הרשמי של ההתאחדות הברזילאית. המגן, שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-36, עבר ניתוח בבירכו השמאלית ונעדר תקופה ממושכת. כעת הוא טוען שיהיה כשיר כבר בשבוע הקרוב לחזור למגרשים.

אורטגה רוצה למונדיאל

אריאל אורטגה רוצה לשחק במונדיאל הקרוב. אורטגה בן ה-32 לקח חלק בנבחרת ארגנטינה בשלושת גביעי העולם האחרונים, ועכשיו מקווה שבזכות הופעותיו הטובות בליגה, יוזמן לסגל הנבחרת לקראת גרמניה 2006. "אני ריאלי, ויודע שזה יהיה מאוד קשה", אמר הקשר הותיק מניולס אולד בויס, "אבל יש לי הרבה אמביציה, ואני בכושר טוב. יש שחקנים בסגל שלא עשו כלום, ויש כאלו ששיחקו שני משחקים טובים ובלחץ התקשורת המאמן זימן אותם. לא שוחחתי עם המאמן או עם עוזריו, אבל אני מקווה שזה יקרה בקרוב".

סלומון קאלו לא ישחק במדי הולנד

סלומון קאלו, קשרה ההתקפי של פיינורד, לא יוכל לשחק במדי הולנד, זאת לאחר שבקשתו לאזרחות הולנדית נדחתה על ידי משרד ההגירה. "זה מאוד מאכזב בשביל סלומון", אמר מאמן הנבחרת, מרקו ואן באסטן. "אני יודע שהוא מאוד רצה לשחק בנבחרת במונדיאל הקרוב".

קאלו דחה מספר פעמים פניות מצד נבחרתה של חוף השנהב, ארץ מולדתו, לשחק בשורותיה. אחיו, בונבנטורה קאלו, מככב בנבחרת הפילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

רוברט הות' לא ישוחרר למשחק נבחרת גרמניה

רוברט הות', בלמה הגרמני של צ'לסי, לא ישחק במשחק הרעים
בדורטמונד ביום רביעי הקרוב בין גרמניה לארצות הברית. "הסכמנו עם ז'וזה מוריניו שרוברט לא ישחק במשחק הנבחרת הקרוב", אמר מאמן הנבחרת יורגן קלינסמן. "צ'לסי רוצה אותו למשחק הגביע שלה".

ביום רביעי תשחק הקבוצה הלונדונית מול ניוקאסל ברבע גמר הגביע האנגלי וראשיה הגיעו להסכם עם ראשי הנבחרת הגרמנית, על כך שהוא לא ישוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully