וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננסה להקשות על ויירה את החזרה"

10.3.2006 / 20:19

ונגר לא מתכוון לקבל את שחקנו לשעבר בחיבוקים ונשיקות. ליון חושבת רחוק יותר מרבע הגמר, ורייקארד שמח שלא קיבל את ויאריאל

היום (שישי) בפריז נערכה הגרלת שלב רבע הגמר וחצי הגמר של ליגת האלופות. 7 קבוצות מתוך 8 שכבר הבטיחו את מקומן, בנוסף לעולה השמינית שתקבע השבוע במשחק הגומלין בין אינטר ואייאקס (2:2 במשחק הראשון), גילו מי יעמוד בדרכן בדרך אל התואר. ישנם הרבה קווי עלילה מעניינים, והקבוצות מתחילות לעכל מי נגד מי.

משחקי רבע הגמר:

ארסנל - יובנטוס
ליון - מילאן
אינטר/אייאקס - ויאריאל
בנפיקה - ברצלונה

המשחקים יערכו ב-28 במרץ והגומלין ישוחק ב-5 באפריל. משחקי חצאי הגמר ייערכו ב-18 באפריל וב-26 באפריל, ומשחק הגמר בפריז ייערך ב-17 במאי.

"זה יהיה אתגר עצום עבורי"

פטריק ויירה טוען כי ידע שמתישהו היושבים במרומים שאחראים על גורלות בני התמותה יארגנו לו מפגש פרטי עם האקסית המיתולוגית, איתה בילה 9 שנים. הקשר האחורי הקשוח יחזור לצפון לונדון בסוף מרץ, אבל יעשה זאת במדי הזברה של יובנטוס.

"לפעמים הגורל מפתיע אותך, אבל הפעם הייתה לי הרגשה שזה מה שיקרה", הסביר הצרפתי. "כמובן שזה יהיה אתגר עצום עבורי באופן אישי, בייחוד כל החזרה להייבורי כשחקן חוץ. אבל אם נשים בצד את הרגשות שלי, כל מה שאני יכול לחשוב עליו הוא שאנחנו חייבים לנצח".

"אין קבוצות יותר זוהרות מיובנטוס. יהיה נחמד לראות את פטריק ויירה חוזר להייבורי, תחכה לו קבלת פנים חמה", אמר סגן היו"ר של ארסנל, דייויד דין. "זה יהיה מבחן וצעד גדול למועדון. אף פעם לא עברנו את רבע הגמר, אבל יש לנו עכשיו הרבה ביטחון עצמי וזה זמן מרגש עבורנו".

המאמן ארסן ונגר לקח דווקא כיוון אחר, כשם פחות דגש על רגשנות ויותר על תחרותיות. "נהיה מוכנים לוויירה במאת האחוזים, וננסה להקשות עליו את החזרה למגרש האהוב עליו", אמר. "יובנטוס אולי הפייבוריטים לזכייה אחרי ברצלונה, אבל הקבוצה שלנו הולכת ומשתפרת".

ליון לא מתביישת

נשיא ליון ז'אן מישל אולס לא התבייש לחשוב רחוק יותר מרבע הגמר, למרות שההגרלה ציוותה את קבוצתו עם אתגר לא פשוט בדמות מילאן הגדולה. "אם ננצח, אז כנראה שנפגוש את ברצלונה", אמר ושכח לרגע את הרוסונרי. "בכל מקרה, המטרה שלנו תמיד הייתה להגיע לגמר, ותמיד צריך לגבור על הקבוצות הגדולות ביותר כשמגיעים לשלבים האלה".

המאמן ז'ראר הוייה העדיף להתייחס ליריבה המיידית שלו. "זו הגרלה מאוד אטרקטיבית שתיתן לשחקנים אקסטרא מוטיבציה. לא נצטרך להמריץ אותם", אמר. "מילאן תמיד מגיעה לשלבים הגבוהים, ולאחרונה אף זכתה, ואנחנו רוצים להשיג את כל מה שהם השיגו.

החלוץ הוותיק סידני גובו גם כן לא הראה שום פחד. "הגומלין יהיה בסן סירו, אבל המאמן שלנו טוען כי המשחק הראשון הוא תמיד החשוב יותר. מילאן וברצלונה הן שתי הקבוצות הטובות בתחרות".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

קומאן חוזר לקמפ נואו

רונלד קומאן הוא אליל בקמפ נואו, שם בילה שנים רבות. בזמן שלו בקטלוניה הוא זכה בארבע אליפויות רצופות, אבל זכור בעיקר בזכות הבעיטה החופשית שלו בגמר האירופי ב-1992, אז סידר לבארסה ניצחון 0:1 בלתי נשכח. כעת הוא ינסה לנצח את הקבוצה איתה הוא מזוהה ביותר ברבע הגמר. כזכור, קומאן היה מועמד לאמן את הבלאוגראנה, אולם לבסוף העדיף להישאר באייאקס, ופרנק רייקארד קיבל את התפקיד במקומו. והשאר - היסטוריה.

"בארסה עכשיו שוב קבוצה גדולה, כמו שהייתה בתקופה שלי", אמר ההולנדי, ולא נשמע כמו מישהו שמאמין בסיכויו להמשיך הלאה, "אבל גם אנחנו קבוצה חזקה שנלחמת ללא פשרות. זו חוויה מבחינתנו, ונגיע לגומלין בקמפ נואו כדי להנות. אם נשיג תוצאה טובה בבית אז אולי נוכל להמשיך הלאה. הם קבוצה מאוד מאוד התקפית, אבל זה יכול לאפשר לחלוצים שלנו לנצל את הדלילות בהגנה שלהם. שום דבר אינו בלתי אפשרי".

אחרי דיברי שבח והלל לרונאלדיניו הגדול, התפנה קומאן לספר מה הוא מרגיש כלפי הקפטן של האדומים-כחולים קרלס פויול, שיחמיץ את המשחק הראשון. "אני מכיר אותו מאז שהתחיל את הקריירה שלו", אמר. "הוא שחקן גדול, אדם הגון שעובד קשה ואני עושה את מה שמבקשים ממנו. אני מעריך אותו מאוד".

בצד השני, רייקארד, ששיחק בנבחרת הולנד יחד עם קומאן, הדגיש כי אינו חושב שמדובר בהגרלה קלה. "אני שמח שהמשחק השני בבית, אבל כל הקבוצות בשלב הזה הן גדולות ולא יהיה לנו פשוט", ירה ההולנדי כמה קלישאות. "מי חושב שיהיה קל - טועה".

כשנשאל את מי לא רצה לקבל, הפתיע המאמן. "אני שמח לא הגרלנו את ויאריאל", אמר. "תמיד קשה יותר לשחק נגד קבוצה מהליגה שלך, והם בכושר מצוין".

ויאריאל חושבת רחוק

נשיא ויאריאל הצנועה והמפתיעה, פרננדו רוייח, עדיין לא יודע מי תחכה לו ברבע הגמר, אבל מפנטז על משהו מאוד ספציפי. "אני לא יודע את מי נפגוש אבל אנחנו מרוצים מההגרלה. מלבד זאת האופציה של גמר ספרדי מול ברצלונה עדיין פתוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully