וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי מחכה לוויירה

10.3.2006 / 14:17

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות: ארסנל מול יובנטוס, ברצלונה יוצאת לבנפיקה, ליון מול מילאן, ויאריאל מול המנצחת בין אינטר ואייאקס

היום (שישי) בפריז נערכה הגרלת שלב רבע הגמר וחצי הגמר של ליגת האלופות. 7 קבוצות מתוך 8 שכבר הבטיחו את מקומן, בנוסף לעולה השמינית שתקבע השבוע במשחק הגומלין בין אינטר ואייאקס (2:2 במשחק הראשון), גילו מי יעמוד בדרכן בדרך אל התואר.

משחקי רבע הגמר:

ארסנל - יובנטוס
ליון - מילאן
אינטר/אייאקס - ויאריאל
בנפיקה - ברצלונה

המשחקים יערכו ב-28 במרץ והגומלין ישוחק ב-5 באפריל. משחקי חצאי הגמר ייערכו ב-18 באפריל וב-26 באפריל, ומשחק הגמר בפריז ייערך ב-17 במאי.

איך נשמע גמר בין ארסנל וברצלונה?

אופ"א הגרילה בפריז גם את משחקי חצי הגמר. ברצלונה תוכל לפגוש אם תעבור את בנפיקה או את ליון או את מילאן בדרך לגמר. גם מילאן, שגברה 1:4 על באיירן במשחק הגומלין של שמינית הגמר, וגם ליון שדורסת העונה בליגת האלופות כל מה שניצב בדרכה, נראות כיריבות קשות מאוד. מן הצד השני, ארסנל או יובנטוס יתמודדו מול ויאריאל או העולה לרבע הגמר מבין אינטר ואייאקס. בגדול, גמר בין ברצלונה ליובנטוס או ארסנל, נראה כמו תסריט אפשרי.

הגרלת חצאי הגמר:

ארסנל/יובנטוס - אינטר/אייאקס - ויאריאל
ליון/מילאן - בנפיקה/ברצלונה

הגמר שייערך השנה בסטאד דה פראנס בפאריז יהיה ה-50 במספר, ולכבוד האירוע הציגה אופ"א גביע חדש (השישי במספר) עליו שמות כל 50 הזוכות בשנים שעברו. פרנצ'סקו "פאקו" חנטו, מי ששיחק בריאל מדריד של 1956 שהיתה הראשונה להניף את הגביע (גם בפאריז) העביר את הגביע החדש יחד עם קפטן ליברפול, סטיבן ג'רארד, למנכ"ל אופ"א, לארס כריסטר אולסון.

מה אומרת ההסטוריה?

ארסנל - יובנטוס

9.4.80 - 1:1
23.4.80 - 0:1 ארסנל
4.12.2001 - 1:3 ארסנל
20.3.2002 - 0:1 יובנטוס

בנפיקה - ברצלונה

31.5.61 - 2:3 בנפיקה
11.12.91 - 0:0
15.4.92 - 1:2 ברצלונה

ליון ומילאן יפגשו לראשונה אי פעם ברבע הגמר. גם רבע הגמר הרביעי יפגיש בודאות קבוצות שלא נפגשו מעולם.

מי פייבוריטית?

ארסנל - יובנטוס

יובה דוהרת לאליפות הסירייה A מבלי להביט לאחור בעוד ארסנל מדשדשת בפרמיירליג וטרם הבטיחה את מקומה בליגת האלופות של השנה הבאה. אולם לאור היכולת הנפלאה של התותחנים בשמינית הגמר מול ריאל מדריד (0:1 בסיכום שני המשחקים), ולאור הגמגום של הגברת הזקנה בצמד המפגשים עם ורדר ברמן (4:4 בסיכום שני המשחקים, עלתה בזכות שערי חוץ), חניכיו של ארסן ונגר יגיעו חדורי אמונה ביכולתם להעפיל לראשונה לשלב חצי גמר הצ'מפיונס, דווקא בעונה כל כך אומללה בליגה המקומית. יובה, מצד שני, עדיין פייבוריטית, ופטריק ויירה לבטח ישמח לחזור להייבורי בדרך להמשך העונה האירופית של הזברות.


אינטר/אייאקס - ויאריאל

כמובן שבלתי אפשרי עדיין לנתח את המאצ' אפ שטרם נקבע, אולם כל אחת משלוש הקבוצות יכולות להיות מרוצות מההגרלה. הספרדים (3:3 מול ריינג'רס בסיכום שני המשחקים, עלו בזכות שערי חוץ) נמנעו ממפגש עם אחת הענקיות, ואייאקס או אינטר, מי שלא תמשיך הלאה, ירגישו שחצי הגמר נמצא בהישג ידן.


ליון - מילאן

עוד משחק סופר אטרקטיבי שמציג שתי קבוצות עם יכולת התקפית עילאית והרבה שחקנים שיודעים איך לשים את הכדור ברשת. הרוסונרי בכל זאת פייבוריטים, אולם אין ספק כי העפלה של ליון לחצי הגמר לא תהווה הפתעה מרעישה. חניכיו של אנצ'לוטי לא התקשו מול באיירן בשמינית (2:5 בסיכום שני המשחקים), בעוד אלו של ז'ראר הוייה טיאטאו הצידה את פ.ס.וו ללא קושי (0:5 בסיכום שני המשחקים).


בנפיקה - ברצלונה

הפייבוריטית להניף העונה את הגביע החדש של ליגת האלופות, ברצלונה, קיבלה הגרלה נוחה ביותר כשתיסע לפורטוגל למשחק הראשון, ואז תארח את רונאלד קומאן ושחקניו בגומלין בקמפ נואו. קומאן, כזכור, היה מועמד מועדף לקבל את משרת האימון של הבלאוגראנה, אולם העדיף לבסוף להישאר באייאקס, אותה עזב בהמשך ונחת בבנפיקה. אין ספק כי הקטלונים מרוצים מהשיבוץ, בטח לאחר צמד המפגשים המתוקשר מול צ'לסי (2:3 בסיכום שני המשחקים) אבל אחרי שהדיחו את אלופת אירופה ליברפול בשמינית הגמר (0:3 בסיכום המשחקים), יש להם מאין לשאוב את האמונה להמשיך להפתיע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully