וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייתכן שזה הגביע האחרון שלי"

שגיא ניר

6.3.2006 / 11:53

גרשון שוב מפזר רמזים על פרישה במסיבת העיתונאים לקראת גמר הגביע מול הפועל ירושלים: "אני לא מתכוון לוותר בקלות על הגביע"

היום (שני) נערכה מסיבת העיתונאים שארגן איגוד הכדורסל לקראת משחק גביע המדינה בין מכבי ת"א להפועל ירושלים, שיתקיים ביום ראשון, 12 במארס, בשעה 20:45 בהיכל נוקיה.

נציגי מכבי ת"א באירוע היו היו"ר שמעון מזרחי, המאמן פיני גרשון וטל בורשטיין. מהפועל ירושלים הגיע רק היו"ר דני קליין, בגלל הכנות הקבוצה לקראת מפגש הגומלין מול רומא ברבע גמר גביע יול"ב. קליין אמר כי "אני מתנצל שבאנו בהרכב חסר, אבל יש לנו אימון לקראת המשחק מול רומא. אנחנו מאוד שמחים להגיע למעמד הגמר".

יו"ר איגוד הכדורסל ירמי אולמרט, שזעם אתמול לאחר שנציגי הפועל ירושלים הודיעו כי לא יגיעו למסיבת העיתונאים, נרגע קצת מאז, ואמר: "בעידן הספינים, אם לא הייתי מתרגז, לא הייתי מביא את כל העיתונאים לפה".

אולמרט נתבקש להגיב לתלונות של אוהדי הפועל ירושלים על היחס הלא שוויוני לו זכו, לטענתם, בהיכל נוקיה במעמד חצי הגמר. "הגדרנו מול מנהל האולם שכל הזכויות בין שתי הקבוצות יהיו שוות, מה שנותן לאוהדים הזדמנות להוכיח את שלהם", אמר אולמרט.

"אני לא אוהב לשחק נגד אנדרדוג"

מאמן מכבי ת"א פיני גרשון, המאמן היחיד שהגיע למסיבת העיתונאים, לא יגיע שאנן למשחק. "אמנם אנחנו משחקים בבית, אבל כשאימנתי את ירושלים לקחנו באולם הזה את הגביע ממכבי, וירושלים עשתה את זה גם בשנה שאחרי. הפועל עכו ניצחה השבוע 0:4 בבלומפילד כך שלגביע חוקים משלו, ואנחנו מקווים לשבש את החוקים האלה".

כשנשאל לגבי חסרונו הצפוי של טל בורשטיין, שייעדר כחודש בגלל פציעה בשריר התאומים, התלוצץ גרשון: "העובדה שטל לא בכושר בזמן האחרון עוזרת לנו כשהוא לא משחק. תחשבו כאילו הוא יצא אחרי דקה וחצי עם שתי עבירות. אבל עם או בלי טל, השחקנים יודעים את העבודה, למרות שלירושלים יש הרכב שחקנים יותר טוב השנה. טוב שיש קבוצה שמאתגרת אותנו, זה מוסיף לחץ גם עליה. אני לא אוהב לשחק נגד אנדרדוג".

כשנשאל על אפשרויות התמרון עם סגל של שבעה שחקנים אמר המאמן: "עם שבעה שחקנים לא יותר קשה לשחק מאשר עם שבעה וחצי או תשעה. תשעה זה יותר מדי, אפילו הפועל חיפה ניצחה פעם במשחק עם שלושה שחקנים".

גרשון התייחס להכנה לגמר הגביע במהלך השלבים המכריעים של הטופ 16, ואמר: "בין בולוניה לריאל מדריד – אם לא היו אומרים לי שיש גמר גביע, לא הייתי זוכר. יכול להיות שזה יהיה הגביע האחרון שלי, ואני לא מתכוון לוותר עליו בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully