וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רבע גמר היול"ב חשוב ממסיבת עיתונאים"

שגיא ניר

5.3.2006 / 21:30

אנשי הפועל ירושלים טענו כי האיגוד לא תיאם איתם. דני קליין ייצג את הירושלמים. פיני גרשון: "אמרו לי לבוא, אני אגיע"

לקראת גמר גביע המדינה בכדורסל, בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים שיערך ביום ראשון, תוכננה למחר (שני) בשעה 11 בבוקר מסיבת עיתונאים בהשתתפות נציגי הקבוצות. מחר בבוקר יתקיים אימון של ירושלים לקראת רומא, מה שישאיר את ארז אדלשטיין ושחקניו באולם מלחה.

"אי אפשר לקבוע מסיבת עיתונאים בלי להודיע לנו", אומר דובר ירושלים, גידי דודי. "קיבלנו הודעה בפקס ביום חמישי, והודענו שיש לנו אימון וזה יותר הגיוני לקיים את מסיבת העיתונאים במוצאי שבת. באיגוד לא ענו לנו, ושלחנו שוב בבקשה שידחו את זה במספר שעות. אני לא מבינים על מה הם מתלוננים - ההכנות לרבע גמר היול"ב קאפ חשובות יותר ממסיבת עיתונאים".

יו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט, זועם. "ההודעה לא יצאה לפני שדיברנו איתם. דיברו עם העוזר של דני קליין והדובר שהיה לידו אישר את התאריך. כבר חווינו אירועים כאלה, כשכל פעם מישהו אחר מתחכם. אם היינו עושים את מסיבת העיתונאים במוצאי שבת היו צוחקים עלינו. מסיבת העיתונאים תתקיים במועדה, ירצו יופיעו - לא ירצו לא יופיעו". בירושלים הציעו גם דחיה במספר שעות של מסיבת העיתונאים, אולמרט מגיב: "בשל עומס האירועים מחר זה היה נראה לנו מועד הגיוני. אנחנו לא מבקשים שכל הקבוצה תגיע".

בסופו של דבר, הוחלט כי היו"ר דני קליין ייצג את הפועל ירושלים במסיבת העיתונאים. מאמן מכבי ת"א פיני גרשון אמר לספורט 5: "באמת לא הייתי באיגוד הכדורסל הרבה זמן. אמרו לי שאני צריך לבוא, אז אני מגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully