וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ניצח את פדרר וזכה בטורניר דובאי

4.3.2006 / 19:19

ניצח בגמר את המדורג ראשון בעולם 6:2, 4:6, 4:6, ושיפר את מאזנו מולו ל-1:3. פטרובה הפתיעה את מורזמו בגמר בקטאר 3:6 5:7

רוז'ה פדרר הופתע הערב (שבת) בטורניר דובאי במפגש מסקרן בין המדורגים 1, ו-2 בטורניר. רפאל נדאל שחזר אחרי היעדרות ממושכת היה זה שהצליח לעצור את המכונה השוויצרית, אחרי שגם במפגש הקודם בין השניים, בחצי גמר הרולאן גרוס, הייתה ידו על העליונה. בסך הכל עומד מאזן המשחקים בין השניים על 1:3 לזכות הספרדי.

מאז אותו מפגש בצרפת בין השניים, לא הפסיד פדרר באף חצי גמר בו נטל חלק, והיום (שבת) היה זה הגמר התשיעי ברציפות אליו הוא מגיע, כשבשבעה מהם ניצח.

המערכה הראשונה הייתה חד צדדית ונראה היה שהשוויצרי בדרך לעוד תואר. פדרר עלה ל-0:3 מהיר. הספרדי הצליח לחזור ל-1:3, אבל פדרר המשיך בטניס אגרסיבי וניצח 2:6 את המערכה הראשונה.

במערכה השנייה חזר נדאל למשחק, וניצל שבירה אחת כדי לזכות במערכה, 4:6, ולהשוות את המשחק. גם המערכה המכרעת הייתה צמודה, וגם כאן הספיקה לספרדי הצעיר שבירה אחת על מנת לנצח את המערכה, שוב 4:6, ואת המשחק כולו אחרי קצת פחות משעתיים מותחות.

פטרובה אלופת טורניר קטאר

נדיה פטרובה הפתיעה הערב (שבת) את המדורגת שנייה בעולם, אמלי מורזמו, בדרך לניצחון 3:6 5:7, ולזכייה בטורניר קטאר. ההפסד מנע ממורזמו, המדורגת הראשונה בטורניר, לחלוף על פני קים קלייסטרס ולתפוס את המקום הראשון בסבב הנשים.

במשחק שנמשך שעה ו-45 דקות, פטרובה, המדורגת שמינית בעולם, נתנה את כל מה שיש לה כדי לגבור על אלופת אוסטרליה ולנקום על ההפסד מהחודש שעבר בטורניר אנטוורפן, ובהזדמנות לשפר במעט את מאזנה מול הצרפתיה ל-4:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully