וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ונדאל בגמר בדובאי

3.3.2006 / 19:22

פדרר ניצח את יוז'ני ונדאל גבר על שוטלר. השניים נפגשו לאחרונה בחצי גמר הרולאן גארוס. מאורסמו ניצחה את הינגיס

רוז'ה פדרר, המדורג ראשון בעולם, עלה היום (שישי) לגמר טורניר דובאי (על סך פרסים של מיליון דולר) אחרי שניצח בחצי הגמר את מיכאל יוז'ני 2:6, 3:6. פדרר יתמודד במשחק הגמר ביום שבת מול רפאל נדאל הספרדי, שניצח בחצי הגמר השני את ריינר שוטלר מגרמניה 4:6, 2:6. השניים נפגשו בפעם האחרונה בחצי גמר טורניר הרולאן גארוס, אז ניצח הילד הספרדי בדרך לזכייה הראשונה שלו בטורניר גראנד סלאם. משחק הגמר יתקיים בשבת בצהריים וישודר בשידור מוקלט ביורוספורט (20:00).

בטורניר דוחא שבקטאר (סך פרסים 600 אלף דולר) קיוו היום מעריציה של מרטינה הינגיס שאולי הוא זו שתצליח לעצור את הדהירה המטורפת של אמילי מאורסמו. הצרפתיה לא התרשמה מהקאמבק של המדורגת 1 בעולם לשעבר וניצחה בקלות 2:6, 2:6. מאורסמו תתמודד במשחק הגמר (שבת, שידור מוקלט ביורוספורט ב-19:00) מול נדיה פטרובה הרוסיה, כאשר ניצחון יבטיח לה את המקום הראשון בדירוג העולמי (בו נמצאת כיום קים קלייסטרס), שיתפרסם ביום שני. פטרובה ניצחה בחצי הגמר השני את איי סוגיאמה היפנית 1:6, 6:7.

אנדי רם בגמר ברעננה

אנדי רם העפיל בצהרים לגמר טורניר הפיוצ'ר ברעננה, ע"ש ג'ויס אייזנברג (סך פרסים של 10 אלפים דולר), לאחר ניצחון בשתי מערכות על המדורג שני בטורניר, מרסלו מלו הברזילאי (318 בעולם), 2:6, 5:7.

רם, המדורג 809 בעולם בדירוג היחידים, פתח את המשחק עם שתי שבירות ועלה ל-0:4, שמר על ההגשה וניצח 2:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה רם שבר שוב ועלה ל-3:1, אולם נשבר בחזרה בדרך לפיגור 4:3, אך שבירה נוספת זיכתה אותו בניצחון 5:7 במערכה השנייה ובמשחק כולו.

במשחק הגמר מחר יפגוש רם את קלמנט מורל הצרפתי (784 בעולם) שמנע דרבי ישראלי לאחר שהדיח את דקל ולצר (657 בעולם), המדורג שמיני בטורניר, עם ניצחון 4:6, 4:6.

בגמר טורניר הנשים (שבת, 10:00) ע"ש מרג'ורי שרמן (סך פרסים של 10 אלפים דולר) תשחק ורוניקה ריימרובה מצ'כיה, המדורגת חמישית, מול דיאנה ברונל הצרפתיה המדורגת שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully