וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש ורבע

4.3.2006 / 19:22

דווקא הפועל ת"א, שקיבלה הגרלה קשה, ניצחה את אשדוד 0:3 (אבוטבול, ברדה, יברויאן), וטיילה לשלב הבא. רמה"ש - סכנין 3:1

כשראשי המועצה להסדר ההימורים בספורט החליטו להוציא מהטופס את המשחקים של מכבי ת"א מול עכו ושל בית"ר מול הכח עמידר ר"ג, הם לא העלו בדמיונם את מה שעלול לקרות.

הכח עמידר הגיעה לטדי וחזרה עם כל הקופה מול בית"ר של פרננדז וגאידמק, שחולמים אירופה. אחר כך הגיעה תורה של מכבי ת"א לרשום שיא שפל חדש, כשספגה בביתה את אחת התוצאות המשפילות בתולדותיה - 4:0 מול הפועל עכו מהלאומית.

מבין כל הקבוצות "הגדולות", רק הפועל ת"א שרדה את המאבק, ודווקא אחרי שהיתה היחידיה שהוגרלה לשחק מול קבוצה מליגת העל. קשטן חזר מאשדוד עם 0:3 בדרך לרבע הגמר.

מכבי פ"ת גברה ביום שישי על הרצליה, אחרי דו קרב של 34 פנדלים, הפועל כפ"ס עברה את מרמורק ובני סכנין ניצחה את עירוני רמת השרון, הסינדרלה של המחזור הקודם.

מ.ס אשדוד-הפועל ת"א 3:0

הפועל ת"א אמנם ניצבת במקום השני וקרובה לכרטיס לאירופה, אבל קשטן הוא האחרון שישאיר מקום ליד הגורל. למרות משחק לא גדול הצליחה הפועל לשבור את אשדוד ולנצח 0:3 משערים של שי אבוטבול, אליניב ברדה ואיליה יברויאן.

מהלך המשחק:

דקה 6: שי הולצמן דהר לעבר הרחבה והוכשל מאחור. אסף קינן שרק לנקודה הלבנה, אבל לאחר התייעצות עם הקוון שינה את החלטתו וקבע בעיטה מ-16 מטרים אותה בעט דוד רביבו לחומה.

דקה 26: שי אבוטבול מסובב כדור חופשי מ-20 מטרים ליד העמוד של אדג'י.

דקה 34: עומר פרץ מגיע לכדור גובה, אבל נוגח בזינוק כדור שקופץ על הדשא אל מעבר למשקוף.

דקה 53: גול! שי אבוטבול בעט שטוח למרכז השער מ-20 מטרים, אדג'י לא הצליח לקלוט את הכדור הפשוט, 1:0 הפועל ת"א.

דקה 60: ורמוט בעט לקורה, הכדור הגיע לברדה שהתמהמה ובעט כדור שהורחק מהקו.

דקה 62: גול! אליניב ברדה התרומם יפה לכדור גובה ונגח פנימה, 2:0 הפועל.

דקה 73: גילי ורמוט מקבל כדור מצוין ובאחד על אחד מול אדג'י מנסה להקפיץ, אך הכדור מורחק מהקו.

דקה 82: גול! יברויאן שבר את מלכודת הנבדל, עבר את אדג'י וגילגל פנימה, 0:3 הפועל.

הרכבים:

מ.ס אשדוד: סמי אדג'י, עמיר אלרקיף, אייל אלמושנינו, אדיר טובול (אוצ'ה שריף, 74), מאור פרץ, מאור זוהר (יניב עזרן, 64), בלסינג קאקו רביבו, עמנואל אוביידה, עידן שריקי (משה אוחיון, 64), שי הולצמן.

הפועל תל אביב: שביט אלימלך, רמי חליס, טל חן, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, שי אבוטבול, איבזיטו אוגבונה, אליניב ברדה, גילי ורמוט, עומר פרץ (איליה יבוריאן, 79).

עירוני רמה"ש - בני סכנין 3:1

במשחק הראשון היום (שבת) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ניצחה בני סכנין והעפילה לרבע הגמר. למרות המאבקים בתחתית ליגת העל, סכנין הצליחה לגבור 1:3 אחרי צמד של יז'רסקי ושער נוסף של חסארמה על עירוני רמת השרון מתחתית הליגה הלאומית, והיא בין שמונה האחרונות. יז'רסקי ופיטו בלטו בסכנין, מול רמת השרון הנאיבית שספגה שערים טיפשיים. לופא קדוש ושחקניו יכולים להניח בצד לכמה ימים את הצרות בתחתית ליגת העל, ולקוות שהניצחון יעניק לשחקניו תנופה מוראלית. שלוש האחרונות בליגת העל (סכנין, כפר סבא ומכבי פ"ת) הן הראשונות להבטיח את מקומן בשלב הבא.

מהלך המשחק:

דקה 23 - גול! עבאס סואן הרים כדור עונשין ארוך מ-40 מטר לרחבה, סאלח חסארמה התרומם ונגח מקרוב פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 26 - הגנת סכנין מרחיקה לא טוב, הכדור מגיע לחיים שאבו, שבועט מעל המשקוף.

דקה 35 - גול! חיים שאבו שלח בעיטת עונשין מ-17 מטר לפינה הרחוקה של מאיר כהן, השוער נכנע, רמת השרון משווה ל-1:1.

במחצית הראשונה התפתח משחק שקול, כמעט ללא הזדמנויות ליד שני השערים.

דקה 60 -גול! אדריאן פיטו התחיל במהלך ממרכז המגרש, חלף על פני שני שחקנים, ומסר כדור עומק לרמיק יז'רסקי החופשי. הפולני התקדם מעט לרחבה, ומ-15 מטר בעט כדור שטוח ומתוחכם לפינה הימנית של מנחם קורצקי, 1:2 לסכנין.

דקה 76 - גול! עבאס סואן הגביה קרן מימין, שהגיעה לגבע ברקאי. הבלם הרים כדור מצד שמאל של הרחבה, יז'רסקי הבקיע בנגיחה, 1:3 לסכנין. צמד ליז'רסקי.

הרכבי הקבוצות:

רמת השרון: מנחם קורצקי, ליאור ראובן, איתי טואף, רון בן נחום, יניב בסון, יוגב צמח (יפתח הררי, 87), גל אדיר, שי גריב (אור אוסטין, 65), חיים שאבו, דודי בכר, עמית אבורמן (רון ברבי, 85).

בני סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, עבד רבאח (שוקי נגר, 89), חאלד חלאילה, עבאס סואן, אדריאן פיטו, אחמד קאסום (שאדי זבידאת, 57), פסקאל קונדופוני (נידאל חוג'יראת, 75), רמיק יז'רסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully