וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו לנו אילוצים ופציעות"

4.3.2006 / 17:42

פרננדז שולף תירוצים אחרי ה-1:0 (גולן, דקה 90) המביך ב-1/8 גמר הגביע מול הכח עמידר ר"ג מהלאומית. מלמיליאן: "הגיע לנו לנצח"

מאז הגעתו של ארקדי גאידמק לירושלים דיברו בבית"ר על אירופה - אספו שחקנים, העלו ציפיות, הכניסו את העיר לטירוף. אחרי שהליגה נגמרה (למרות שהמקום השני עדיין פתוח) ידעו בבית"ר שהגביע יהיה מבחן הכוח הרציני שלהם והדרך הבטוחה ביותר להגיע למפעל הנכסף.

אבל בשטח, לואיס פרננדז התעלם מקבוצה שנאבקת על העלייה לליגת העל, פתח בהרכב עם שחקנים שלא ראו מגרש בזמן האחרון (מליחי ואפק), ושילם על כך ביוקר. הכח של מלמיליאן הצליחה לשבש לחלוטין את המשחק הבית"רי, ואפילו הגיעה ליותר מצבים מהמארחת. תוסיפו לזה את הלחץ שמפעילים האוהדים בטדי, מגרש בו בית"ר לא מיטיבה לשחק העונה ואת הסגנון ההתקפי של מלמיליאן בו הוא שיחק ככל שהדקות נקפו, ותקבלו מתכון די מוצלח לסנסציה. מור גולן המחליף רק עשה את מה שהיה באוויר, בשער בדקה ה-90.

אורי מלמיליאן יוצא מטדי כמו גיבור, פרננדז ושחקניו קיבלו הוכחה נוספת שכסף לא קונה הכל בחיים.

מהלך המשחק

לפני הפתיחה קיבלו אוהדי בית"ר את מלמיליאן בפרחים, בסיום הם מחאו לו כפיים על הסנסציה. המשחק עצמו נפתח בעצלתיים, והירושלמים התקשו להגיע למצבים מול ההגנה הצפופה של הכח.

דקה 22 - עמרי אפק הרים כדור לרחבה, רובי רגב נגח אחורה וכמעט כבש שער עצמי.

דקה 23 - שחר שמש הדף את כדור הקרן, וז'רום לרואה בעט אותו מהאוויר. בעיטה נפלאה, הכדור מעל השער. הזדמנות ראשונה לבית"ר.

דקה 26 - עמרי אפק פרץ יפה ממרכז המגרש, שלח ימינה לבן שושן, שהרים יפה מעל שמש. אסולין פספס את הנגיחה מול שער ריק.

דקה 30 - עמרי אפק שלח כדור נפלא לרחבה, אסולין נתן לכדור לקפוץ על הדשא ובעט מול שמש, אבל החוצה.

דקה 35 - ליברמן מצא את לירון וילנר מול סולומון, וילנר בעט חזק מ-16 מטר, אבל למרכז השער, סולומון הדף.

דקה 37 - עמר מנצור קיבל באגף כדור מיוסי רוזן, הכניס אותו לתוך הרחבה, אבל וילנר בזבז עוד הזדמנות נוחה ושלח את הכדור מ-12 מטר לאוויר.

דקה 53 - בני חדד עלה חזק לנגיחה אחרי כדור קרן, סולומון הדף נהדר.

דקה 58 - התקפה מהירה של בית"ר, לרואה שולח כדור מהיר לברוכיאן, שבועט חזק מ-20 מטר אלכסונית, שמש הודף.

דקה 65 - פרננדז הוציא את מליחי והכניס את אגאנסו, והשלים את שלושת החילופים.

דקה 88 - פבריס פרננדז התנהל עם הכדור כ-20 מטרים משער הכח ובעט סמוך לקורה.

דקה 90 - גול! הכח יצאה למתפרצת יוסי רוזן קיבל את הכדור במרכז הרחבה, העביר ימינה למור גולן וזה כבש בקלות מול סולומון.

הרכבי הקבוצות:

בית"ר ירושלים: גיא סולומון, תומר חליבה, תומר בן יוסף, איגור מיטרסקי, יואב זיו, עידן מליחי (דויד אגאנסו, 65), עמרי אפק, ז'רום לרואה, מאור מליקסון (פבריס פרננדז, 50), עמית בן שושן, ליאור אסולין (אבירם ברוכיאן, 50).

הכח עמידר ר"ג: שחר שמש, עמר מנצור, קובי רגב, סביטי ליפניה, בני חדד, יוסי דורה, אילן צרפתי (איתי סלע, 77), דודי ליברמן (מור גולן, 68), יוסי רוזן, אלירן אוחנה, לירון וילנר (עמיר תורג'מן , 81).

מלמיליאן: "הגיע לנו לנצח"

בסיום המשחק אמר מאמן הכח, אורי מלמיליאן: "אני אוהב את האוהדים של בית"ר בלי קשר לתוצאה. אי אפשר להביע את האהבה שיש לי כלפיהם, ולהיפך. הם אומרים לי כל הכבוד גם אחרי הניצחון הזה. במשחק אחד אפשר להשתוות לכל קבוצה. לא הסתגרנו והגענו למצבים ולדעתי הגיע לנו לנצח. חשוב לבוא למשחק גדול בטדי ולנצח. אני יודע שבית"ר היו בלחץ מהדקה ה-60 ו-70. כל השחקנים ביחד עשו את זה".

כובש השער, מור גולן, היה מאושר בסיום: "בחלומות הכי ורודים שלי לא ראיתי תסריט כזה. אני עדיין לא מעכל את זה. עשינו משהו מדהים, ויש לנו מאמן שיוריד אותנו מהר מאוד לקרקע. המשימה החשובה באמת היא לעלות ליגה, ואני מקווה שזו תהיה זריקת מרץ להמשך. אין יותר מאושר ממני".

"כשמפסידים בבית לקבוצה מליגה נמוכה יותר כמובן שזה כישלון", אמר פרננדז בסיום, "במשחקי גביע יש הפתעות, והנה זה קרה כאן - אנחנו יכולים רק לברך את הכח". המנג'ר הצרפתי, שעלה ללא פבריס פרננדז ודויד אגאנסו, טען כי הקהל בטדי מלחיץ את השחקנים.

אתר ספורט 5 מוסיף כי פרננדז תלה את ההסבר לתוצאה בהרכב שעמד לרשותו. "היו לנו אילוצים בקבוצה, פציעות", אמר המאמן. "אני לא מאוכזב מהשחקנים, הם נתנו את המקסימום. אני מאוכזב בשביל הקהל, שלא ראה את הקבוצה שלו מנצחת. הקהל כאן הוא קהל קשה שדורש הרבה מהקבוצה שלו. אני אוהב את זה ככה אבל כנראה שזה משפיע על השחקנים ומלחיץ אותם".

בעקבות ההדחה מהגביע, בית"ר תהיה חייבת לסיים במקום השני או השלישי בליגה כדי להגיע לגביע אופ"א בסיום העונה. "זה לא אמור להשפיע על הליגה, עדיין אפשר להגיע לאירופה דרך הליגה", פרננדז נשאר אופטימי, "נעשה את הכל כדי להגיע לאופ"א".

"אי אפשר להגיד שזילזלנו, כל השבוע דיברנו על חשיבות המשחק", אמר גיא עזורי, מאמן בית"ר, "טבעי שכשאתה משחק מול קבוצה מהליגה השנייה אז ברור שבתת מודע של שחקנים יש ירידת מתחת וחשיבה שהגול והניצחון יבוא".

"הכח עשו מלחמה טקטית יוצאת מהכלל. זה יום עצוב מאוד מבחינתנו. כל 18 השחקנים בבית"ר ירושלים הם שחקנים מעולים שיודעים לשחק, והם היו צריכים לנצח", סיכם.

קשר בית"ר ואחיינו של מלמיליאן, אבירם ברוכיאן, ברך את הכח ואת הדוד על הניצחון: "מזל טוב ושיהיה להם בהצלחה בהמשך הדרך".

"אני מתבייש ביכולת של היום, שיחקנו רע מאוד", אמר יואב זיו, "אכזבנו את כל מי שנמצא במועדון ואת הקהל". זיו התלונן על הכניסות החזקות של שחקני הכח ("כשבאים לשחק כדורגל לא באים לשבור רגליים"), אבל גם לא שכח לפרגן לקבוצה מהלאומית. "הכוח שיחקה טוב מאוד והגיע להם, ציפינו להתקדם ואני מצטער. זו אכזבה לעוף בשלב כזה לקבוצה מהליגה הלאומית", סיכם. דרור מרשליקוביץ', דובר בית"ר: "אכזבה קשה, הפסד כואב. אנחנו צריכים להגיע לגביע אופ"א. זה בהישג יד. אנה מקווה שהם יבינו שיש להם הזדמנות לתקן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully