וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאנג'לו עובר לטורונטו

28.2.2006 / 12:02

הג'נרל מנג'ר של פיניקס ימונה לתפקיד המקביל בטורונטו. ריילי ממשיך עם הגימיקים, מה אמר פרנסיס לאוהד העצבני, אמארה סטודמאייר יחזור במרץ

בריאן קולאנג'לו, הנשיא והג'נרל מנג'ר של פיניקס סאנס, התפטר מתפקידו בקבוצה. "בריאן החליט לעזוב את המועדון, ולא הייתה לנו ברירה אלא לתת לו ללכת", אמר רוברט סרוור, השותף בניהול הקבוצה. "למרות זאת, אני עדיין אופטימי לגבי העתיד של הקבוצה. עם סטיב נאש, שון מריון, אמארה סטאדמייר ומייק ד'אנטוני, הקבוצה ממשיכה לצעוד לקראת המטרה העיקרית שלה - אליפות ה-NBA".

בריאן קולאנג'לו, שהוכתר למנהל השנה שעברה ב-NBA, ימונה לתפקיד הנשיא והמנכ"ל החדש של טורונטו ראפטורס. בטורונטו הוציאו את פנקס הצ'קים והכפילו את המשכורת שהסאנס התכוונו להציע לקולאנג'לו, שמקבל החלטות (מצוינות) בפיניקס כבר שנים ארוכות. על שמו רשומים מהלכים כמו הבחירות של שון מריון ואמארה סטודמאייר, ואין ספור טריידים (קוונטין ריצ'ארדסון תמורת קורט תומאס, למשל) והחתמות (סטיב נאש, לא מספיק?) ששמרו את השמשות בצמרת הליגה במשך שנים ארוכות, והפכו אותם כעת למועמדת לאליפות. ואחרי שאיזיאה איפשר למועדון לזרוק עליו את רוז ולקבל את החוזה הנגמר של אנטוניו דייויס, לקולאנג'לו תהיה עבודה מעט קלה יותר בניסיון לעשות סדר בעיר.

"היי סטיבי, וואטס נקסט?"

* להלן תמליל שיחה של סטיבי פרנסיס עם אחד מאוהדי הניקס, שניסה להקניט את הרכש החדש של אייזיאה: "היי סטיבי, מה התחנה הבאה שלך?". תשובתו של פרנסיס (המחזיק בחוזה של 15 מיליון דולר לעונה) לא איחרה לבוא: "לבנק!". שלושה ימים בשורות הניקס הספיקו לו כדי לחוות את תחושת הריקנות של עוד עונה אבודה.

* פאט ריילי עושה הכל כדי להחזיר את הטירוף לקבוצה שלו. כדי למנוע משחקניו להיכנס לשאננות לקראת המשחק מול טורונטו, הרצה מאמן מיאמי היט לחניכיו דרשה שארכה כשעה וחצי. אתמול הוא כבר השתמש בגימיק אחר: הוא הגיע לחדר ההלבשה של הקבוצה עם נייר דבק מוצמד לפיו לפני המשחק. "אני חושב שהשחקנים קלטו את המסר", אמר ריילי.

* קווין גארנט נקנס על ידי הליגה ב-5,000 דולר, בעקבות הכדור שזרק בעצבים במהלך המשחק נגד ממפיס, שפגע בפרצופו של אוהד הקבוצה. ריקי דייויס נקנס גם הוא ב-5,000 דולר, אחרי שבעט כדור ליציעים במהלך משחק נגד דנוור.

* מצב ברכו של אמארה סטודמאייר ממשיך להשתפר. הפורוורד של פיניקס קיבל רשות מהרופאים לחזור לאימונים מלאים, בכללם לאימוני חמש על חמש. סטודמאייר אמר: "הרגשתי טוב באחד על אחד אז אני רוצה לראות איך זה יהיה על מגרש שלם. העיקר מבחינתי זה להיות בטוח שאני בריא". התחזיות האופטימיות לגבי חזרתו של האולסטאר מהשנה שעברה, שנפצע באמצע אוקטובר, היו למרץ, ועכשיו נראה שהן יתממשו.

* יאו מינג וגילברט ארינס נבחרו לשחקני השבוע בליגה.

הגארד המצויין של וושינגטון סיים שבוע מצויין של 35.3 נקודות ומעל 5אסיסטים בממוצע, ובחירתו לשחקן השבוע במזרח, היא השנייה ברציפות.

מינג שנבחר לאיש השבוע במערב השיג השבוע ממוצעים של 26.7 נקודות ו-15.7 ריבאונדים ועזר לקבוצתו, יוסטון, להשיג שלושה ניצחונות מרשימים.

* אלן אייברסון לא יוזמן לנבחרת ארצות הברית לקראת אולימפיאדת בייג'ינג, 2008.

22 שחקני נ.ב.א, שני שחקני קולג', ושחקן תיכונים אחד, קיבלו מייל בו נכתב להם שהם בתוכניות של הנבחרת לקראת האולימפיאדה הבאה. אייברסון לא היה אחד מהם. השחקן עצמו הסתפק בתגובה קצרה: "תודה רבה. עכשיו יהיה לי קיץ לבלות עם הילדים והמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully