וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל – ריינג'רס: דרום אמריקה על המפה?

21.2.2006 / 15:10

למרות חוסר היציבות בליגה והירידה בכושרו של פורלאן, האימפריה הלטינית מספרד אמורה לדלג בקלות מעל האימפריה הסקוטית השוקעת

מבחן הכושר

ויאריאל:

עוד קבוצה שמגיעה לשמינית הגמר ומציגה חוסר יציבות משווע בליגה. בפיתחו של יום, לא ברור איזו ויאריאל נראה: זאת שניצחה בצורה מרשימה את ולנסיה וסיימה בתיקו מול ריאל מדריד, או זאת שלא הצליחה לנצח משחקים קלים על הנייר, כמו מול קאדיז ומלאגה? דייגו פורלאן לא מזכיר העונה את מלך השערים של השנה שעברה, אבל בשבת האחרונה קם על רגל ימין וכבש ב-0:4 על אספניול. פציעות של ריקלמה, פגעו גם הן בצוללת הצהובה, שתקווה להגיע למשחקים מול ויאריאל במצב הרוח הנכון.

ריינג'רס:

קבוצת הפאר הסקוטית חווה את אחת העונות הגרועות בתולדותיה. ריינג'רס הפסידה העונה כבר 7 משחקים וכרגע לא נמצאת במקום שיאפשר לה ביקור בליגת האלופות בשנה הבאה. בחודש האחרון הפסידו הכחולים בדרבי הגדול, לסלטיק בבית, כששבוע לפני כן ירדו מנוצחים גם במפגש מול אברדין. בתחילת השבוע התאוששו מעט עם ניצחון 0:2 על היברניאן, שדורגה ערב המחזור מקום אחד מעליהם. פול לה גואן, מאמן ליון בשלוש השנים האחרונות, אישר שהוא נמצא במגעים עם הקבוצה, ועשוי להיות מחליפו של אלכס מקליש, שכבר הוכרז שיעזוב בקיץ הקרוב.

שיעור מסורת

ויאריאל: הקבוצה הקטנה עלתה לליגה הראשונה בספרד רק בשנת 1998. כעבור עונה ירדה ומיד חזרה ללה ליגה. אי לכך, עדיין לא זכתה ויאריאל בתארים ממשים. המועדון בכל זאת יכול להתהדר בשתי זכיות רצופות באינטרטוטו בשנתיים הקודמות, עובדה שזיכתה אותו בעלייה לגביע אופ"א.

ריינג'רס: אם לשים בצד את 51 האליפויות ו-31 הגביעים המקומיים של הג'רס, המועדון מחזיק בתואר אירופאי אחד, גביע אירופה למחזיקות גביע, בשנת 1972. הקבוצה מגיעה בכל שנה למפעלים האירופאים, כמובן בגלל הזכייה הכמעט בטוחה באחד משני המקומות הראשונים בליגה. ריינג'רס היה למועדון הראשון בעולם, שהגיע ל-100 תארים שונים (כשהספירה כוללת גם את גביע הליגה הסקוטי), בשנת 2000.

שחקן מרכזי

ויאריאל: חואן רומן ריקלמה, כי בקבוצות בעלות סגנון דרום אמריקאי כמו ויאריאל מספר 10 הוא השחקן המרכזי. אז נכון שויאריאל ספרדית ונכון שריקלמה לובש בכלל את המספר 8, אבל הוא משחק כמו מספר 10 קלאסי, ו-ויאריאל משחקת כמו קבוצה דרום אמריקאית. הקשר הפנטסטי רק חוזר מפציעה והוא בספק למשחק הראשון. עובדה מכריעה, שעשויה להתברר כפטאלית עבור ויאריאל.

ריינג'רס: כריס בויד ופטר לובנקרנדס, כי כדי לעלות לרבע הגמר, ריינג'רס תרצה להבקיע והשניים האלו עושים את זה הכי טוב בקבוצה הסקוטית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הימורים

וויליאם היל מציבים את ויאריאל כפייבוריטית הברורה. 1.33 הוא מה שתקבלו עבור כל יורו שהשקעתם בניחוש על הספרדים. אם השקעתם בסקוטים והם יעשו את העבודה, תוכלו לעשות רווח נאה של 3.25 יורו על כל אחד שהושקע. באתרי הימורים אחרים, מועמדת ויאריאל לכבוש ראשונה במשחק הראשון. היחס על שער ראשון לזכות הספרדים הוא 1/1.91. אם ריינג'רס תכבוש ראשונה, הרווח של המהמרים עליה יהיה גדול יותר, 1/2.2.

והרי התחזית

בגלל הסקרנות לראות כבר כיצד יתמודד פול לה גואן עם החיים שאחרי ליון, בגלל שויאריאל יותר טובה והרבה יותר אטרקטיבית, ההימור של וואלה! ספורט: בתוצאה נמוכה בסיכום שני המשחקים, אולי אפילו בפנדלים, ויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully