וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן – יובנטוס: מי יעצור את הנסיך של הזקנה?

21.2.2006 / 16:30

יובה בכושר שיא, דל פיירו מתעורר, הגרמנים התקפיים והרפתקנים. בשקט בשקט, זה יכול המפגש האטרקטיבי של שמינית הגמר

מבחן כושר

ברמן: נמצאת בכושר טוב בבונדסליגה, ולמרות הפסד מפתיע לקייזרסלאוטרן מהתחתית, לפני שבוע וחצי, היא מציגה כדורגל מצוין. בשבת האחרונה ניצחה הקבוצה את דורטמונד 0:1 , והיא מדורגת במקום השני בטבלה. ברמן היא גם אחת הקבוצות ההתקפיות באירופה. בליגה כבשה הקבוצה העונה שתי שישיות, שתי חמישיות, שלוש רביעיות, ובסך הכל 52 שערים ב-22 משחקי ליגה.

יובנטוס: בששת המשחקים האחרונים ניצחה בארבעה ובשניים סיימה בתיקו, ביניהם במשחק האחרון, 2:2 מול מסינה. הניצחון לפני שבוע על השנייה בטבלה, אינטר, היה בגדר הצהרת כוונות ועוצמה של היובנטינים. הקבוצה מדורגת במקום הראשון באיטליה, עם מאזן של 21 ניצחונות ב-26 משחקים, והפרש נקודות מרשים על המילאנזיות.

שיעור מסורת

ברמן: לגרמנים תואר אירופאי אחד, גביע אירופה למחזיקות גביע ב-1992, אליו מתווספים ארבעה תארי אליפות גרמנים. הקבוצה פרחה בתחילת שנות ה-90, תחת אוטו רהאגל, אבל אחרי שעזב המאמן המוערך חלה נסיגה ביכולת הקבוצה. בעונות האחרונות חזרה ברמן לצמרת הגרמנית, וב-2004 עשה המועדון את אחת העונות הטובות בתולדותיו, עם דאבל בגרמניה.

יובנטוס: ארון הגביעים של המועדון מטורינו מאיים לקרוס. שני תארי גביעי אירופה לאלופות/ ליגת האלופות, שלושה גביעי אופ"א, גביע מחזיקות אחד, שני סופר קאפ אירופאים, ושני גביעים ביניבשתיים. אפשר גם להזכיר את 28 האליפויות המקומיות של יובה. הביאנקונרי הם חברים קבועים במפגשי הצמרת האירופית ב-20 השנים האחרונות, ומועמדים ללכת עד הסוף בכל מפעל בו הם משתתפים.

שחקני מפתח

ברמן: מירוסלאב קלוסה. ההתלבטות היתה בין החלוץ המצויין והמגוון, לבסיס האיתן של הקבוצה, הקשר טים בורובסקי. בהתחשב באופי ההתקפי של ברמן, הפור נפל על קלוסה. החלוץ יהיה צריך להיות אחד מהמוציאים לפועל של קבוצתו, ולנסות למשוך את בלמי יובה ולפנות מקום ברחבה לחלוץ השני, איבן קלסניץ', אחד הכובשים המוכשרים ביבשת. קלוסה ייאלץ להיות סבלני ולהימלט מתחושות התיסכול התוקפת כל חלוץ שפוגש את ההגנה של יובנטוס.

יובנטוס: אלסנדרו דל פיירו. אפשר להגיד ויירה, רצוי לומר אמרסון, אבל לא. "הנסיך" אלכס הגיע לשיא כושרו בדיוק בזמן הנכון, ואת שער הניצחון החשוב של יובנטוס מול אינטר, רק שחקן כמוהו מסוגל להבקיע. דל פיירו הוא לאו דווקא השחקן החשוב ביותר במאבק הספציפי מול ברמן. אם יווצר משחק התקפי מהסוג האהוב על תומאס שאף, המאמן הגרמני, בגיחה קצרה לשירותים אנו עלולים לפספס שלושער של טרזגה. אלא שדל פיירו נוהג להתעלות לפני טורנירי נבחרת, וזו העת לשלוף את כל הקסמים מהשרוול. לפני שבוע אמר דל פיירו: "אני רוצה לזכות בסקודטו, בצ'מפיונס ליג ובמונדיאל" ולגבי כושרו הנוכחי הוסיף: "אני רוצה גם לזכות בכדור הזהב. אני ממש מאושר מאיך שאני משחק בסתיו של הקריירה שלי". ברמן עשויה להיות מעט פחות מאושרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הימורים

ברוב אתרי ההימורים יובנטוס היא המועמדת השנייה ללכת עד הסוף, אחרי ברצלונה. מטבע הדברים, היא גם פייבוריטית מול ברמן. אחד האתרים מעניק למהמרים יחס לא משתלם של 1:1.25, בעוד היחס על עלייה של ברמן הוא 1:3.6.

והרי התחזית

ההימור של וואלה! ספורט: יובנטוס. וחבל על ההסברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully