וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "השנה אנחנו האנדרדוג"

20.2.2006 / 20:05

8 הקבוצות הראשונות שישחקו בשמינית גמר האלופות, קיימו מסיבת עיתונאים. ההפתעה: הידינק מפ.ס.וו מנמיך ציפיות לקראת ליון

"אני לא חושב שהסיפור דומה לזה של השנה שעברה. אז הסיכויים היו 50:50, השנה אני חושב שאנחנו האנדרדוג". כך התייחס מאמן איינדהובן, חוס הידינק, למפגש קבוצתו מול ליון מחר (שלישי), בשמינית גמר ליגת האלופות. המאמן המצוין הוסיף ואמר: "אנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאוד. ליון התחזקו בצורה משמעותית ושוב יקחו את התואר הצרפתי. אסור יהיה לנו לאבד את הריכוז אפילו לרגע".

עיני אוהדיה של פ.ס.וו יהיו נשואות בעיקר לכיוונו של ג'פרסון פרפאן. החלוץ הפרואני כבש העונה 17 שערים ב-23 משחקים בליגה ההולנדית, וגם פנרבחצ'ה ומילאן חשו את נחת רגלו בשלב הבתים.

ז'ראר הוייה, המאמן מהצד השני, מעדיף לא לראות את המפגש עם ההולנדים כהזדמנות לנקמה על ההדחה בשנה שעברה:"היינו צריכים לעלות בשנה שעברה, אבל אני מעדיף להתרכז בהווה ולא בעבר. אני חושב שאנחנו יותר חזקים משהיינו בעונה שעברה, והוכחנו את זה בשלב הבתים".

כוכב הקבוצה, סידני גובו, התייחס בשמחה דווקא לכך שלא ייאלץ לפגוש את מגינה בעונה שעברה של פ.ס.וו, הקוריאני פיונג פיו לי, שעבר העונה לטוטנהאם: "בשנה שעברה הוא פשוט עלה וירד, עלה וירד על הקו, בלי הפסקה" . ליון תיאלץ להסתדר ללא מספר שחקני הגנה חשובים : קלאודיו קאצ'פה, אנתוני רבלייר, וסילבאן מונסראו.

אנצ'לוטי אופטימי לקראת באיירן: "לדידה חוזר הביטחון"

באיירן מינכן עדיין מנסה להכשיר את שוערה, אוליבר קאן, למשחק מול מילאן. באיירן מגיעה מוכנה ותרצה לעשות תוצאה טובה, שתבטיח לה יתרון לקראת הגומלין הקשה בסן סירו בעוד שבועיים.
באיירן סומכת על צמד הבלמים שלה, לוסיו וולריאן איסמעל, שיעצרו את קאקה ושבצ'נקו, וימנעו מהם לכבוש שערי חוץ. המאמן פליקס מאגאת' אמר על ההגנה: "הבלמים שלנו מצויינים. לא פשוט לסבך אותם. לוסיו הוא שחקן בעל יכולות נדירות. יש לו כח רצון אדיר. ההבדל בינו לבין האחרים היא בתשוקה שלו גם באימונים".

המילאנזים מתרכזים גם הם בהגנה. לפני כחודש ספגה הקבוצה שערים מגוחכים, כשעל רבים מהם רשומים שחקני החלק האחורי, והשוער דידה. ב-7 משחקי הליגה האחרונים מילאן ספגה שני שערים בלבד, ונראה שההגנה התייצבה. גם המאמן קרלו אנצ'לוטי מרוצה לאחרונה: "אנחנו משחקים טוב בהגנה בזמן האחרון. לדידה חוזר הביטחון כמו לשאר השחקנים". פאולו מאלדיני ייעדר משורות הרוסונרי.

ונגר לא ישתף את אשלי קול מול ריאל

ארסנל מגיעה למפגש מול ריאל מדריד כשהיא בכושר רע. הלונדונים הודחו משני הגביעים באנגליה, ועיקר המאבק שלהם בליגה, הוא על העפלה לליגת האלופות גם בשנה הבאה. ארסן ונגר יזכה בשירותיו של חוסה אנטוניו רייס, שסביב שיתופו היה ערפל גדול, אחרי שנפצע לפני עשרה ימים בתיקול פרוע במשחק מול בולטון. לעומתו, החליט המאמן הצרפתי לא לשתף את אשלי קול, על מנת לא לסכן אותו:"אני יכול להמר ולהחזיר אותו, אבל בפעם שעברה שעשיתי את זה, הוא עוד לא היה מוכן ונפצע שוב. נארגן בעבורו משחק אימון, אבל כנראה שלא אשתף אותו מול ריאל".

בריאל דווקא מגיעים מוכנים מבחינת הכושר, והקבוצה מפגרת רק בשבע נקודות אחרי ברצלונה, אחרי שהפער כבר היה בן שלוש עשרה העונה. פחות מוכנים היו בריאל לפצצה שהטיל רונאלדו במסיבת עיתונאים היום (שני):"מעולם לא הרגשתי בבית בברנבאו, האוהדים מעולם לא התייחסו אלי בחיבה. הם מעולם לא קיבלו אותי, התגובה של האוהדים זה משהו שצריך לקחת בחשבון כשחושבים על העתיד. תמיד אמרתי שאני לא רוצה להיות במקום בו לא אוהבים אותי". לעומת היחסים האמביוולנטים בין אוהדי ריאל לרונאלדו, ביציעי הברנבאו מאושרים מחזרתו מפציעה של הקפטן והסמל, ראול.

התירוצים של קומאן מוכנים למשחק מול ליברפול

בנפיקה מגיעה למפגש הכפול עם ליברפול, בתקופה הרעה ביותר שלה העונה, שקיבלה ביטוי יותר מכל, בהפסד בשבת האחרונה לויטוריה גימראייש המדורגת מתחת לקו האדום. רונאלד קומאן תירץ את ההפסד בתנאי המגרש:"ויטוריה התרגלו יותר מהר למגרש, וכבשו שער ראשון עם הרבה מזל". לא בטוח שהמשטח המצויין בסטאד דה לוז', יעזור לו מול ליברפול, אלופת אירופה, להזכירכם.

מהצד האנגלי של המפגש הכפול, מגיעים אחרי ניצחון חשוב מכל הבחינות על היריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד וזריקתה מהגביע האנגלי. ליברפול הוכיחה הרבה אופי והתאוששה משבועיים לא טובים עם ניצחון מצוין על ארסנל בליגה שהתווסף להצלחה בגביע. לאור הכושר הנוכחי של הקבוצות, ליברפול פייבוריטית ברורה לעלייה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully