וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן-מילאן: הדורסת מגרמניה, המגמגמת מאיטליה

20.2.2006 / 17:02

אף אחד לא מצליח לעצור את באיירן בבונדסליגה, מילאן וויתרה על האליפות בסריה איי. למרות זאת, הקבוצה של ברלוסקוני פייבוריטית

מבחן כושר

באיירן מינכן: אם לקבוע את כושרה של באיירן לפי הליגה, הרי היא מועמדת ודאית להגיע לפחות לגמר ליגת האלופות. הבווארים ממשיכים לדרוס את הבונדסליגה עם 17 ניצחונות ב-22 משחקים. באיירן קצת נרגעה בפברואר, ולקראת המפגש עם מילאן השיגה בליגה שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. לפני המשחק בשבת האחרונה מול האנובר אמר פליקס מאגאת', מאמן באיירן: "רוב הקבוצות כבר מתכוננות נפשית לליגת האלופות, וברמה המקומית יש ירידת מתח. באופן טבעי, השחקנים שלי כבר חושבים על מילאן". מאגאת' כנראה ידע מה מצפה לו, ושער שוויון בדקה ה-89 של מיכאל באלאק הציל לבאיירן נקודה במשחק.

מילאן: לקראת שובה של ליגת האלופות, חיממה מילאן מנועים, וקבוצות התחתית מטרוויזו ורג'ינה סבלו מכך. זה נגמר בחמישייה לרשת טרוויזו וברביעייה לרשת רג'ינה. מילאן לא הצהירה שויתרה על האליפות באיטליה, אבל עמוק בפנים יודעת שיובה תזכה גם השנה. במחזור האחרון ניצחה הקבוצה את קליארי 0:1 והצליחה לחלוף על פני היריבה העירונית, אינטר, במאבק על המקום השני.

שיעור מסורת

באיירן: אחת הקבוצות המצליחות בתולדות גביעי אירופה. באיירן הגיעה שבע פעמים לגמר של גביע אירופה לאלופות-ליגת האלופות, וקטפה ארבעה גביעים, האחרון ב-2001, אחרי ניצחון על ולנסיה. הגרמנים הוסיפו זכייה בגביע אופ"א (1996), וגביע מחזיקות אחד (1967). באיירן גם זכתה פעמיים בגביע הביניבשתי.

מילאן: אימפריה, אימפריה, אימפריה. שישה גביעי אירופה, האחרונה ב-2003, אחרי ניצחון בפנדלים על יובנטוס באולד טראפורד, שני גביעי מחזיקות, שלושה גביעים ביניבשתיים. כבר הזכרנו שמדובר באימפריה?

שחקן מפתח

באיירן: מיכאל באלאק. השחקן החשוב ביותר של באיירן. באיירן משחקת כדורגל קבוצתי מצויין. החיבור של השחקנים שלה, והעובדה שרבים מהם משחקים כבר מספר שנים ביחד, מעניקה לה יתרון גדול על יריבותיה בבונדסליגה (קצת מזכיר את מכבי חיפה, עם פער של כמה דרגות). אבל למרות הכדורגל הקבוצתי האדיר, והמכניות הקבועה והמרשימה של הקבוצה, כשהעניינים מגיעים לליגת האלופות ולמפגשים עם אריות היבשת, באיירן הקבוצה זקוקה למיכאל באלאק הכוכב. תפקידו של באלאק הוא לתת את הערך המוסף, להכנס לרחבה בעוצמה או לשחרר פצצה מרחוק. בלי התעלות שלו לא תסכן באיירן את הכתר האירופי.

מילאן: אנדראה פירלו. כשקרלו אנצ'לוטי הבין שבשוק לא מסתובבים יותר מדי קשרים הגנתיים דוגמת רוי קין, אדגר דווידס, ופטריק ויירה, הוא חילק את התפקיד האחד לשני שחקנים. גאטוסו אמון על החלק ההגנתי, ופירלו על קביעת הקצב של הקבוצה. כשיש לך שחקנים עם יכולת אישית כמו קאקה או שבצ'נקו, אתה יכול להרשות זאת לעצמך. כפועל יוצא, פירלו יכול לעשות את מה שהוא הכי אוהב, לנהל את המשחק ולהתרכז פחות בהגנה. יום גדול שלו משמעותי למילאן לא פחות מאשר ההצטיינות של באלאק בבאיירן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הימורים

באחד האתרים, הימור על מילאן יגרור רווח לא גדול של 1.62 יורו בעבור אחד שהושקע. ניצחון של באיירן יזכה את המהמרים עליה ב-2.20. אם תהמרו שאת השער הראשון במשחק הראשון יכבוש רוי מקאיי, תקבלו 7.5 יורו. הימור על שער ראשון של שבצ'נקו יעניק יחס של 1:7 למנחשים נכונה. אם תעדיפו להסתכן, תוכלו לזכות ברווחים נאים במקרים של שערים ראשונים של יאפ סתאם (1:29) או לוסיו (1:34).

התחזית

כיוון שרוח הדברים מזכירה את המפגש בין צ'לסי לבאיירן בשנה שעברה, בגלל שבאיירן נראית אפורה מדי, בגלל שכל כך קל לה בליגה הגרמנית, והיא מתקשה למצוא תחרות, מפני שמילאן נראית יותר רעבה ההימור של וואלה! ספורט הוא שמילאן תיקח בקושי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully