וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו מגחך על צ'לסי

15.2.2006 / 15:42

החלוץ מבטל את השמועות על מעבר אפשרי לאלופת אנגליה. ריקלמה צפוי להיות כשיר למפגש בין ויאריאל לריינג'רס. מאלדיני בספק לבאיירן

"כל השמועות האלו יוצאות עכשיו, בגלל שהמשחק שלנו מול צ'לסי מתקרב". כך אמר סמואל אטו, בעקבות גל הידיעות בימים האחרונים, על כך שקבוצתו של רומן אברמוביץ', תציע עליו 30 מיליון ליש"ט. בברצלונה זועמים על נסיונות צ'לסי להוציא את כוכבה מהריכוז, לקראת המפגש ביניהן ביום רביעי הבא.

המלחמה הפסיכולוגית בין שני הצדדים ממשיכה, אחרי שבימים האחרונים האשימו הספרדים את האנגלים, בכך שהאחרונים משבשים את הדשא בסטמפורד ברידג', על מנת למנוע מבארסה לפתח את סגנון המשחק הטכני שלה. אטו המשיך ואמר, בנימה מזלזלת: "אם היינו משחקים מול יובנטוס, כולם היו אומרים שקאפלו רוצה אותי".

מי שכנראה יהיה כשיר למשחק קבוצתו, הוא חואן רומאן ריקלמה, קשרה הארגנטינאי של ויאריאל. הצוללת הצהובה תשחק בשבוע הבא ריינג'רס הסקוטית, בשמינית גמר ליגת האלופות.

ריקלמה שסבל בשבועות האחרונים מפציעה בירך, טס לארגנטינה, שם קיבל טיפולים, על מנת להכשירו במהירות לחזרה למגרשים. ויאריאל שמצויה בתקופה לא טובה, ובמחזור האחרון הפסידה לסלטה ויגו, משוועת לחזרתו של בעל הבית שלה, ולפי דבריו של רופא נבחרת ארגנטינה, דונאטו וילאני, ריקלמה יבריא בזמן: "הוא מחלים בקצב משביע רצון, ואני מעריך שיהיה כשיר כבר בשבוע הבא".

מאלדיני בספק לבאיירן

פאולו מאלדיני, קפטן מילאן, בספק למפגש מול באיירן מינכן. המגן הותיק, שסובל מפציעה בברך אמר: "אני מתאמן כבר שלושה שבועות עם כאבים בברך, אבל בתקופה האחרונה הם התגברו. אני לא יכול לתת יותר משמונים אחוז כרגע". מאלדיני צפוי להיעדר במחזור הליגה הקרוב, אבל ינסה לשוב לאימונים לקראת המשחק מול באיירן.

היריבה מהצד השני, באיירן מינכן, אישרה לבלמה ברזילאי, לוסיו, לצאת בדחיפות לברזיל, על מנת לשהות לצד חבר, הסובל ממחלת מוח קשה. המועדון הבווארי אישר את הידיעה, אך סירב למסור את זהות החבר. לוסיו יחזור לגרמניה ביום שישי, לקראת מפגש הליגה מול האנובר.

גם אלברו רקובה, חלוצה האורוגוואי של אינטר, מצטרף למסדר הפצועים, נעדרי המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. רקובה נפצע בירך במהלך אימון, וייעדר גם ממשחק הליגה הקרוב מול ליבורנו. הוא מצטרף לחואן סבסטיאן ורון הפצוע, שלא ישחק גם הוא מול אייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully