וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת בארסה: מוריניו משחק עם הממטרות

14.2.2006 / 12:21

אשתקד הוא ליכלך על רייקארד, ועכשיו מאמן צ'לסי מכין הפתעה אחרת לשמינית גמר הצ'מפיונס: הורס את הדשא של סטמפורד ברידג'

בעונה שעברה המפגש בשמינית גמר ליגת האלופות בין צ'לסי לברצלונה סיפק לא רק כדורגל מעולם אחר, מבול שערים ומתח מורט עצבים, אלא גם קרבות מילוליים ומלחמה פסיכולוגית בחסות ז'וזה מוריניו הבלתי נלאה. ולקראת המשחק הראשון בשמינית גמר הצ'מפיונס של 2005/6, ביום רביעי הקרוב בסטמפורד ברידג', נראה כי המאמן הפורטוגלי של צ'לסי שוב שלף כמה תרגילים מלוכלכים מהשרוול, הכל כדי לתת לקבוצתו יתרון כלשהו מול הקטלונים.

אשתקד (4:5 לאנגלים בשני המפגשים) הוא פיקפק בפומבי ביכולות האימון של פרנק רייקארד, ומאוחר יותר טען כי זה ניסה להשפיע על השופט אנדראס פריסק. כעת מגיעים דיווחים מאנגליה וספרד כי הקואץ'-סלב הורה לאפשר לכר הדשא בסטמפורד ברידג' להידרדר כדי לסכל את משחק המסירות והצירופים של הבלאוגרנה. בארבע השנים האחרונות המועדון הלונדוני מחליף את הדשא באמצע העונה, אולם הפעם ההחלפה תתבצע רק לאחר שמינית הגמר מול בארסה.

"אנחנו יודעים מה צ'לסי עשתה ולמה", אמר מקור במועדון הקטלוני. "זה בגלל שהם יודעים שאנחנו משחקים עם הכדור על הארץ והם קבוצה שתלויה בכדורים גבוהים".

בחדר ההלבשה של הכחולים-אדומים כבר החלו לדבר על הנושא. "שמעתי שהדשא שם במצב מזעזע", אמר סילביניו, מי ששיחק שתי עונות בארסנל. "אבל זה לא מפתיע אותי כי תמיד קר באנגליה והם לא נותנים למשטח לנוח בחג המולד. אנחנו צריכים להיות מוכנים למצב הזה".

צ'לסי מכחישה, כמובן, את ההאשמות, וטוענת כי הסיבה שלא החליפו את הדשא היא מכיוון שבקיץ מתוכננת שתילה מחדש. ובזמן שמוריניו טוען כי שתי הקבוצות ישחקו על אותו משטח ולפיכך לא תהיה לכך כל משמעות, ג'ון טרי לא חושב שהתנאים בסטמפורד ברידג' כל כך גרועים. "נכון שצריך להיזהר קצת יותר במסירות, כי לפעמים הקפיצות של הכדור בלתי צפויות, אבל הדשא לא במצב נוראי", אמר הקפטן הכחול. "בכל מקרה, זה לא מפריע לנו לשחק את המשחק שלנו".

שתי הקבוצות לא מגיעות לשמינית בכושר אידיאלי, כאשר צ'לסי הובסה 3:0 למידלסבורו, ובארסה התחילה רצף של שני הפסדים (3:1 לאתלטיקו ו-1:0 לוולנסיה) אחרי רצף מדהים של 14 ניצחונות. יכול להיות שהתרגילים של מוריניו שוב יתנו לקבוצתו את האדג', בזמן שעל רייקארד מוטלת חובת ההוכחה אם הוא מסוגל להביא את חניכיו בפוקוס ולהוציא אותם מהמשבר שנקלעו אליו. בימים האחרונים הוא טען כי ירים טלפון למאמן בורו . "היה לנו נציג במשחק ואנחנו יודעים מה קרה", אמר ההולנדי, "אבל אני מתכוון להתקשר למקלרן בכל מקרה. יכול להיות שההפסד הזה יחזיר להם את הריכוז".

עובדה שיכולה לסייע לרייקארד היא פציעה של דידייה דרוגבה, שנפגע מול מידלסבורו, וטוען כי החמיר פציעה שנסחבת איתו כבר שלושה חודשים. "יש לי כבר הרבה זמן כאב בברך, ואני יכול לתת רק 60 אחוז תפוקה", אמר חלוץ נבחרת חוף השנהב. וויליאם גאלאס לא ישחק בגלל פציעה, מיקאל אסיין מושעה, ועכשיו ייתכן כי גם דרוגבה, שהורחק במשחק הראשון בין הקבוצות בשמינית הגמר בעונה שעברה, יישב בצד. המחליפים האפשריים שלו הם הרנן קרספו וקרלטון קול, כשגם איידור גודיונסן עשוי להיות מוסט מחדש לעמדת החלוץ, לאחר שהפך לקשר העונה.

למרות כל הסערות, שני המועדונים עשוים להיות בשותפות עסקית אם ברצלונה תחתום על חוזה אימוץ עם סמסונג, שתופיע על החולצה הקדושה-לשעבר של הבלאוגרנה בתמורה ל-15 מיליון ליש"ט לעונה. צ'לסי מקבלת 10 מיליון ליש"ט מענק האלקטרוניקה הקוריאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully