וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר שב על כנו

4.2.2006 / 21:00

שבוע לא קל עבר על מכבי חיפה, והאוהדים שרקו בוז לכל הכוכבים המתנדנדים. מזל שבדקה ה-29 ארבייטמן הבקיע את שער הניצחון

הייתה אולי תחושה באוויר בשבוע האחרון שההגמוניה הירוקה בליגת העל כבר לא כשהייתה. בשבת הקודמת הפסידה האלופה 3:1 להפועל פ"ת, ניר דוידוביץ' דחה את ההצעה של יעקב שחר, מיכאל זנדברג קושר להפועל ת"א, והחתימה של עידן טל התעכבה לה. היכולת מול בני יהודה אולי לא הייתה בשמיים, אבל שער אחד של שלומי ארבייטמן בדקה ה-29, אחרי בישול מצוין של קולאוטי (הקוון הניף דגל לנבדל ומיד התחרט), הרגיע את הרוחות. לאורך 90 הדקות האוהדים בקריית אליעזר שרקו בוז לדוידוביץ', זנדברג וטל.

בבני יהודה, יהב יולזרי המשיך להרשים כמחליפו של וינסנט אניימה, שמככב במדי נבחרתה של ניגריה באליפות אפריקה ועלה איתה לחצי הגמר.


מהלך המשחק:

דקה 5: כדור מגיע לבוקולי בתוך הרחבה, והוא יורה מהאוויר כדור חזק, אבל יולזרי, המחליף של אניימה שעושה חיל באליפות אפריקה, הודף מצוין.

דקה 29: גול! קולאוטי מקבל כדור ארוך, והקוון מרים את הדגל לנבדל, אך מתחרט מיד ומוריד אותו. החלוץ הארגנטינאי מתקדם מול ההגנה המופתעת של בני יהודה ומגלגל לארבייטמן את השער הקל בחייו. 0:1 לחיפה.

דקה 68: קלמי סבן מתנהל באגף ימין ומגביה לצד שני. רפאלוב נותן לכדור לקפץ פעם אחת ובועט כדור שטוח. יולזרי קולט.

ניצן שירזי: "מרגישים פיספוס" (אתר ספורט 5)

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, אמר בסיום המשחק: "אנחנו מרגישים פיספוס, לא כל יום תופסים את מכבי חיפה ביכולת לא משכנעת. הפסדנו 1:0 ויצאנו מקופחים מבחינת התוצאה. היה חסר לנו גול ושניר דוידוביץ' יהיה ביום לא מי יודע מה. זה לא דבר שקורה בדרך כלל.

"אם יש הפסד בכבוד, מושג שאני לא אוהב, אז זה היום. ראובן עובד הוא אחד השחקנים הדומיננטיים אצלנו, את היכולות שלו אני מכיר הרבה זמן ואני שמח שהוא בדרך לממש את הפוטנציאל שלו. ככל שהזמן יתקדם הוא יהיה טוב יותר. יולזרי עושה היטב את העבודה שלו, הוא נראה כמו בן 30 ולא בן 20, זה נזקף לזכותו". שירזי הוסיף: "אמנם התרחקנו מהמקום השני, אבל אם נמשיך להציג יכולת כזו נמצא את עצמנו נלחמים עם בית"ר ירושלים והפועל תל אביב עד סוף העונה, וזו מחמאה עבורנו. אני מקווה שבמחזור ה-27 ישאלו אותי את אותה השאלה".

רוני לוי שמח על חזרתה של חיפה למסלול הניצחונות: "אני מאוד מרוצה, כל ניצחון משמח אותי. כולם ראו שהיה משחק לא קל, לנצח משחק כזה זה חשוב מאוד. בני יהודה העיזו וניסו לשחק, הם חשפו את עצמם מאחורה. הרגשתי שיכולנו להגדיל את התוצאה אבל זה לא קרה. במהלך חיים של קבוצה יש כל מיני אירועים שלפעמים משפיעים", הוסיף לוי, "זה בוודאי השפיע על הקהל. קצת לוקחים אותו צעד אחד קדימה, ניר ומיכאל מנהלים משא ומתן לגיטימי. אין סיבה שהם לא יעזרו לקבוצה להצליח במטרות שלה. השוער שלהם גילה יכולת נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully