וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתקעה באיטליה עד מוצאי שבת

27.1.2006 / 18:10

השלג במילאנו ביטל את הטיסה ארצה שתוכנה לצהריים. פיני מאוכזב מהתבוסה במילאנו: "אני לא אוהב את הדרך שבה הפסדנו"

מכבי תל אביב היתה אמורה לנחות היום (שישי) בישראל, אך סופת שלגים עזה במילאנו דחתה את חזרתם של הצהובים לישראל לפחות עד מוצאי שבת.

למי שהטיל ספק בחשיבותו של ניקולה וויצ'יץ' במכבי, באה התבוסה 94:71 במילאנו והוכיחה שוב את מה שפיני גרשון וכל אירופה יודעים: בלעדיו אין הרבה למכבי. נראה היה ששאר השחקנים עלו עם החשש הזה עוד לפני שהמשחק התחיל, כי כבר בפתיחה הצהובים נראו חסרי ביטחון ואובדי עצות. את משחק ההתקפה של הצהובים אפיינו בעיקר משחק סולני של פארקר (22 ו-8 ריבאונדים) וסולומון (10 נקודות ו-6 איבודים), ההגנה המבולבלת של מכבי התאפיינה ברכות בלתי נסבלת. בצד השני רשם דג'ורג'ביץ' ניצחון גדול בהופעת הבכורה שלו כמאמן הקבוצה.

אריה ליבנת מ"הארץ" מוסיף: יותר מעשר שנים לא ספגה מכבי תבוסה כזו באירופה. ההפסד אמש במילאנו ב-23 נקודות הפרש הוא הגדול ביותר מאז ה-4 בינואר 1996. אז, במשחקו האחרון של רלף קליין כמאמן מכבי, היא הובסה בידי פו אורתז ב-24 הפרש, 90:66. ההפסד הגדול ביותר של מכבי בשבע העונות האחרונות היה ב-14 הפרש בלבד, בוורוצלאב. בעונה הראשונה של פיני גרשון הובסה מכבי בידי קינדר ב-19 הפרש ובידי ציבונה ב-18.

"אני לא אוהב את הדרך שבה הפסדנו"

"שיחקנו רע מאוד, ואני מאוכזב מהפתיחה הרעה שלנו", אמר פיני גרשון. "הייתה להם הרבה מוטיבציה אחרי חילופי המאמנים, וראו את זה על הפרקט. לזרנו למשחק ברבע השלישי, אבל שוב הייתה לנו הגנה רעה ונתנו להם לקלוע סלים קלים. הייתה לנו גם בעיית עבירות, אבל זה לא תירוץ".

"אני לא אוהב את הדרך שבה הפסדנו", סיכם, "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים".

אנתוני פארקר התמקד בפירגון לאיטלקים. "הם נתנו משחק גדול וקלעו באחוזים גבוהים. זה הפתיע אותנו", אמר. "קולדבלה (16 נקודות) נתן משחק מדהים, הוא היה המצטיין.
בכל פעם שחזרנו להפרש 8 או 9 הם מצאו מספיק גאווה כדי להדוף אותנו".

המאמן המנצח היה, כמה מפתיע, מרוצה. "זו הייתה התחלה טובה עבורי הלילה", אמר. "אני מרוצה כי שיחקנו קבוצתי וכולם השתתפו במשחק. ניסיתי לשלוט בקצב המשחק מהספסל ולעזור לשחקנים. הייתה לנו הגנה טובה והרבה מהסלים של מכבי הגיעו מהכשרון שלהם".

"יש לנו הרבה עבודה, אבל עדיין יש סיכוי להמשיך הלאה ונעשה הכל כדי שזה יקרה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully