וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדיך הם בעצם כלום

26.1.2006 / 23:30

מכבי ת"א שיחקה רע מאוד באיטליה והובסה מול ארמאני 71:94 במילאנו, חסרונו של וויצ'יץ' הורגש גם בהגנה וגם בהתקפה. המשחק נפתח באיחור בגלל שלג כבד

למי שהטיל ספק בחשיבותו של ניקולה וויצ'יץ' במכבי, בא היום המשחק במילאנו והוכיח שוב את מה שפיני גרשון וכל אירופה יודעים: בלעדיו אין הרבה למכבי. נראה היה ששאר השחקנים עלו עם החשש הזה עוד לפני שהמשחק התחיל, כי כבר בפתיחה הצהובים נראו חסרי ביטחון ואובדי עצות. את משחק ההתקפה של הצהובים אפיינו בעיקר משחק סולני של פארקר וסולומון, ההגנה המבולבלת של מכבי התאפיינה ברכות בלתי נסבלת.

יניב גרין וג'יימי ארנולד יצטרכו לחכות ליום אחר כדי להוכיח לפיני גרשון שהם זכאים ליותר דקות משחק. השניים לא ניצלו את ההזדמנות שניתנה להם עקב חסרונו של הסנטר הקרואטי, והציגו משחק נרפה וחולשה כללית מתחת לסלים. אנתוני פארקר נאלץ לתפקד ברוב המשחק כגבוה השני, אך גם פארקר לא יכול לבד. בסופו של דבר מכבי הובסה ב-23 הפרש בהפסד מביך לאחרונה בבית 2, 71:94.

מהלך המשחק

המשחק נפתח באיחור של רבע שעה בעקבות איחור של הקבוצה האיטלקית לאולם עקב מזג האוויר הסוער במילאנו. מזג האוויר הוא כנראה גם הסיבה למיעוט הצופים באיצטדיון.

שרון ששון פתח בחמישייה. מכבי ו-וויל סולומון התחילו את המשחק בבלבול מסוים בהתקפה, שאפשר לאיטלקים בראשות קלאבריה לפתוח פער. גם כניסתו של שארפ לא עזרה למשחק ההתקפה של מכבי לזרום, כשחסרונו של וויצ'יץ' מורגש בשני הצדדים. מכבי קלעה שבע נקודות בלבד בשבע הדקות הראשונות של המשחק.

הצהובים התאוששו קצת בהמשך, אך סיימו את הרבע הראשון בפיגור 13 נקודות, עם 18 אחוז בלבד מהשדה. 13:26 לאיטלקים.

הרבע השני נפתח היכן שהסתיים הראשון. ארמאני מילאנו ממשיכים להפציץ מכל מקום על המגרש, כשבמכבי רק ששון מתפקד בהתקפה. מילאנו פתחה פער ועלתה ל-16:38, אך שיפור בריבאונד ההגנה ושני סלים של שארפ צמצמו מעט את ההפרש, למרות שמכבי עדיין נראית תקועה בהתקפה. האיטלקים לא ניצלו את אוזלת היד של מכבי, והרבו להחמיץ קליעות מבחוץ. פארקר נכנס למשחק, ואיכשהו הצהובים ירדו להפסקה בפיגור שמונה נקודות בלבד, 35:43 למילאנו במחצית.

בפתיחת המחצית השנייה לא הצליחה מכבי לשחזר את היכולת של הדקות האחרונות במחצית הראשונה. סולומון ממשיך לנסות לעשות הכל לבד, ארנולד ממשיך בהחטאות מיותרות, והאיטלקים בכמה סלים קלים העלו שוב את ההפרש ובורחים למכבי, 38:57.

ההגנה של הצהובים נקלעה לבעיית עבירות, ומאפשרת לקלאבריה לחדור, לקולדבלה להשחיל שלשות ולבלייר לחגוג בצבע. פארקר, שמוקם ברוב הרבע בעמדה מספר 4 כגבוה שני, ממשיך להיות היחיד שמתפקד בהתקפת מכבי ולשמור על פער סביר ממילאנו. הרבע השלישי מסתיים ב-56:68 לאיטלקים.

גם ברבע הרביעי התקשתה מכבי. שלשה של שארפ צמצמה ל-9 נקודות הפרש, אך שני סלים של בולרי, יחד עם החלטות רעות בהתקפה של וויל סולומון המתוסכל, לא אפשרו למכבי לצמצם. פארקר לקח הכל על עצמו, אבל גם הוא לא יכול לבד. האיטלקים חגגו ניצחון ראשון לג'ורג'וביץ', ועוד על אלופת אירופה, 71:94.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי:

פארקר 22 נקודות (8 ריבאונדים), שארפ 11, ששון 10, סולומון 10 (6 איבודים), גרין 5 (4 ריב'), באסטון 5 (5 איבודים), ארנולד 4, בורשטיין 3, כספי 1. מכבי סיימה את המשחק עם שבעה אסיסטים בלבד.

לארמאני מילאנו:

שומפרט 21, קאלבריה 16 (7 ריבאונדים), קולדובלה 16, בולרי 13, גאלאנדה 11, טיירון גראנט 8 (6 ריבאונדים), בלייר 7, ג'יגנה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully